Pieszy zwiadowca!

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser15596
  • Data rozpoczęcia

Ocena

  • Tak, podoba mi się

    Głosy: 7 11,7%
  • Tak, ale wymaga poprawki

    Głosy: 5 8,3%
  • Nie

    Głosy: 48 80,0%

  • W sumie głosujących
    60
Status
Zamknięty.

DeletedUser15596

Guest
Projekt jednostki

Witam!
1. Opis ogólny
2. Po co?
3. Wymagania i koszta
4. Zakończenie


1. Zaprojektowłem nową jednostkę!
Jest nią Pieszy zwiadowca.
Każda wioska mogłaby mieć tylko jednego.
Ta jednostka stałaby cały czas na czatach.

2. Jednostka ta byłaby po to żeby możnabyło śledzić ruchy innych wojsk.
Np. Upatrzyłem w okolicy cel z dużą ilością surowców. Chciałbym je splądrować tak aby nie walczyć z wojskami obrońcy (szczególnie gdy są lepsze)
Gdy nasz cel wyśle gdzieś część lub wszystkie wojska natychmiast się dowiemy: W którym kierunku, jakie wojska, ile wojsk, ile zostało w jego wiosce.
Gdy wojska naszego celu opuszczą wioskę od razu nasz pieszy zwiadowca dowie się od razy dostaniemy raport. Ta jednostka ma zasięg 8pól od wioski w każdą stronę (takżę na ukos)

3. Jego największą wymaganą zaletą jest dobry wzrok, czułość. Nie musi mieć dobrez zbroi, ale potrzebuje sprzęt do zobaczenia wojsk.
Koszta: 200 drewno, 90 gliny, 60 żelaza.
Po co tak dużo? Płacac za pieszego zwiadowcę płacimy też za jego punkt widokowy.
Budynki: Ratusz 7poziom,Kuźnia 3poziom, mur obronny 8poziom
Jednoistka ta będzie szkolona w ratuszu przez 6h

4. Czekam na komentarze. Spam i komentarze typu głupie albo fajne będą zgłaszane do administracji. Piszcie pytania.
Pozdrawiam!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

1. Nie potrzebna jest ta jednostka, ulatwila ona by wtedy ta zajefajna gre
2. Czemu rekrutacja odbywala by sie w ratuszu? Powinna w koszarach
3. Beznadziejna i nie potrzebna jednostka
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Dziwny pomysł.To już byłoby zbyt chamskie.Wysyłasz wojska i wszyscy w okolicy mogą o tym wiedzieć.Po co im to.Pomysł do bani.Bez sensu
 

DeletedUser11736

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

1. Nie potrzebna jest ta jednostka, ulatwila ona by wtedy ta zajefajna gre
2. Czemu rekrutacja odbywala by sie w ratuszu? Powinna w koszarach
3. Beznadziejna i nie potrzebna jednostka

Zgodzam się z Urlinkem bo jak my byśmy widzeli ich to oni by widzeli nasz i niektorze by tylko na to czekali żeby wojsko z tamtej wioski poszło
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Jeszcze noktowizor musi mieć żeby widział co się dzieje... Aha jeszcze karabin snajperski do zabijania szlachciców.... Hmmm... co jeszcze by się tu przydało?...

"...Pomysł równie zajebiaszczy jak jego twórca..." NIE bo jest to beznadziejny pomysł.


Morgan Kendal napisał:
Koniec tego dobrego! Od tej chwili nie będzie tutaj bezmyślnych propozycji, bezmyślnych postów i przede wszystkim spamowania!

Przykłady:

1) Bezmyślne pomysły: nowe jednostki, nowe budynki, dodatkowe surowce i inne tego typu pomysły. A jakie mają być pomysły dobre? Otóż na tyle oryginalne, że nie ma ich na niemieckim forum w tym samym dziale! Czyli na prawdę wyjątkowe.

2) Bezmyślne posty: "fajny pomysł", "jestem na tak/za", "biorą pikę na ramie i idą 6 godzin, aż się zmęczą" i tego typu teksty. Jaki powinien być dobry post? Otóż, poparty argumentami i na poziomie inteligentnego człowieka.

3) Spam, czyli posty nie dotyczące tematu i typu "fantasy".

Za każde przewinie będzie 'warn'. Za 3 warny złapane na forum jest ban na 7 dni. Będę bardzo skrupulatnie doglądał ten dział i egzekwował to, co przedstawiłem w tym poście. Żadne odwołania nie mają sensu, bo i tak ich nie uwzględnię. Po prostu od teraz uważać, co piszecie w tym dziale!

Każda propozycja musi mieć sondę.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

pascaldunaj: z plemion nie trzeba robić ogame. Jedno ogame już jest i naprawdę możesz tam grać.
Poza tym nawet tam na falangę potrzeba znacznie więcej niż 8lvl jakiegoś tam budynku :/

Propozycja zbyt drastyczna w świecie, w którym nie można zawracać ataków (a raczej można ale tylko do 10 minut od wysłania).
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Głupi pomysł , oj głupi :rolleyes:..Wiesz,jak łatwo możnaby było przejąć Tobie wioche ? Wysylasz armie na farme ,a ja wysylam Szlachcica na Ciebie.Wkoncu by doszło do tego,że człowiek nigdzie nie wysyłałby armii..Czemu akurat w Ratuszu ? Koszary i Piedestał ,już Ci nie starczają ?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Niepotrzebna jednostka jakby wszyscy mieli ją to by jeden gracz miałby bez problemy 1000 wioch! Może troche przesadzam z wiochami ale jak jest kilku graczy obok siebie mocnych i tylko by czekali na chwile by ktoś wysłał gdzieś wojska.
 

DeletedUser13478

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Ten pomysł jest do bani moim zdaniem bo gra straci sens
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Według mnie to bzdura. Gra stała by się wtedy banalna dla agresora.
 

DeletedUser10107

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

b e z s e n s o w n e
gra byłaby łatwa
wszyscy by wiedzieli o twoich atakach
NiE!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

Pomysł jest dobry ale z usprawnieniami. Po pierwsze nie potrzebna jest nowa jednostka - stacjonujący w osadzie zwiadowcy mogliby robić to samo równie dobrze. Poza tym napadanie poza osadami wymagałoby zmodyfikowania i wprowadzenia nowego programu [co zwykle wiąże się z kosmicznymi ilościami BUG'ów i obciążeniem serwera.]. Pomysł jednak jest dobry - Jednak patrzenie na 8 pól to gruba przesada - myślę że jedno pole na 1000 zwiadowców [nie może być zał łatwo] byłoby w sam raz, a widziano by jedynie wojska [oraz gracza który je wysłał]. To i tak byłoby duże uproszczenie.
 

DeletedUser11086

Guest
Odp: Pieszy zwiadowca!

1.nie powinno się dodawać nowych jednostek
2.mi wystarczą normalni zwiadowcy
3.to powinno być rekrutowane w koszarach.ratusz jestdo budowania budynków!!
4.jestem na nie bo mi sie nie podoba i to jest całkowicie zbędne!
 
Status
Zamknięty.
Do góry