OdKlEJoNy n0cnYSpIeL
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 482
Na wstępie - każda opinia na temat jakiegokolwiek plemienia jest subiektywna. Proszę opinii nie utożsamiać z plemieniem OrO.
Link do mapy jakby ktoś chciał coś stworzyć samemu
Zaciąg danych nastąpił 24.03.2024 o godzinie 7:00. Tuż po tym, plemię RD_V3 zmieniło nazwę na KORPO - zostanie to uwzględnione już w następnej aktualizacji, która nastąpi po świętach Wielkanocnych.
W dniu 24.03 wysłałem do wodzów czołowych plemion wiadomość z prośbą o komentarz, które będę zamieszczał poniżej analizy.
Ćwiartka północno - wschodnia.
1. Pierożki Grozy
Zdecydowany lider tej ćwiartki. Po fuzji z PRO na północy oraz posiadając podpisany sojusz z Berserkerem na wschodzie - gdzie najpewniej za niedługo dojdzie do fuzji - stworzą chyba największe plemię na świecie. Pełne 3 człony aktualnie i świetna sytuacja do zdobycia swoich obrzeży - zarówno rekrutacją jak i dyplomacją. Pod względem pozycji, możliwości ekspansji, stopnia opanowania centrum świata - chyba najlepiej aktualnie położone plemię.
Plemię, pomimo regularnych fuzji oraz rekrutacji - niezmiennie tworzy tylko 3 człony, co świadczy o regularnych fuzjach i eliminacji najsłabszych jednostek. Budowane pod kątem ekspansji terytorialnej, z widocznymi planami na ten świat - opanowanie jak największego terenu. Nie wychylają się, nie udzielają na forum, nie biorą udziału w FOncie - są "niewidoczni", co w ich przypadku, może tylko pomóc. Przed startem świata, nikt nie miał wobec nich oczekiwań - a nagle, stają się czołową siłą i najprawdopodobniej - kandydatem do odegrania ważnej roli.
Prowadzący bez widocznych w profilu blaszek, na wstępnym logowaniu przyjmowali niemal wszystkich, co z jednej strony może generować problemy z wypływem informacji - z drugiej, gdyby ktoś chciał, to wciśnie kreta wszędzie.
Bezapelacyjnie, jest to plemię, które powinno tutaj zostać na dłużej. Przy odpowiednio poprowadzonej dyplomacji, może stać się czarnym koniem rozgrywek, języczkiem uwagi świata 199.
Ekspansja na zachód zastopowana przez PON z OrO. Na wschodzie - Berserker oraz Sigma, zdobycie tego terenu będzie tylko kwestią czasu. Na południu prawdopodobnie front z Psycho.
AKTUALNIE brak komentarza rady plemienia odnośnie sytuacji na świecie.
2. Berserker
Małe terytorialnie plemię na wschód od Pierożków, jednak posiadające aż 4 człony. Wydaje się, że ich jedyną nadzieją na przetrwanie jest jak najszybsza fuzja z Pierożkami i możliwe podporządkowanie się nowej władzy. Pewnie znajdą się tam perełki do wyciągnięcia.
W przypadku wojny z Pierożkami - najpewniej szybko te perełki zostałyby wyciągnięte a samo plemie - rozbite. Bez swoich naturalnych liderów, padłoby momentalnie.
3. Sigma
Ostatnie z plemion TOP25 w tej ćwiartce. Najmniejsze z całego grona, posiadające najmniejszy teren i wydaje się, że będące w najgorszej sytuacji.
Jednak, przeczucie mi mówi - że gdyby doszło do wojny z pierożkami, to te plemię będzie stawiać większy opór niż Berserker. Nie skreślałbym go od razu a w szczególności, gdy machina wojenna na linii Psycho - Pierogi się rozkręci i będą mieli chwilę czasu na rozbudowę wiosek, zajęcie większego terenu i opanowanie obrzeży.
Inną opcją jest dołączenie czołowych graczy do lokalnego lidera i w znacznym stopniu, ułatwienie ekspansji na południe budzącym grozę polskim daniem.
Ćwiartka południowo-wschodnia.
4. Psycho
Pierwsza ekipa, która pojawiła się na świecie, już na wstępnym logowaniu. Wydawało się - pewny zwycięzca tego świata, co może pójść nie tak - jednak nie będzie tak łatwo.
Plemię rozłożone tradycyjnie - niemal po całej ćwiartce. Niemal, bo od zachodu mają mur złożony z Bandy katów.
Plemię, które na dobrą sprawę na ten moment, nie ma ani opanowanego centrum ćwiartki - ani obrzeży. Czeka ich walka i/lub rekrutacja zarówno w stronę centrum - przez najróżniejsze koalicje tworzone przez małe plemiona jak i w stronę obrzeży. Patrząc pod tym kątem i potencjalnej wojny z Pierogami - czeka ich zdecydowanie więcej pracy, niż sąsiada z północy, jednak doświadczenie rady plemienia, umiejętności graczy, ilość frontowców oraz ogranie na światach z PP - raczej po stronie Psycho.
Zagadką jest relacja z Bandą Katów. Z jednej strony - blokują ich ekspansję na zachód. Z drugiej - wydaje się, że między Tymi dwoma plemionami będzie musiał powstać jakiś pakt, przynajmniej na jakiś czas. W przypadku podpisania sojuszu z OBÓZ - Banda Katów stanie się naturalnym frontem. W przypadku braku porozumienia z OBOZem - to właśnie wspomniane wcześniej plemię, będzie buforem bezpieczeństwa i poważnym sojusznikiem, trzymającym front od zachodu.
Ekipa Zderkiego, będzie na pewno mocnym graczem na salonach świata 199. Początkowo, wydawało się, że będzie rozdawała karty, jednak pojawienie się na świecie OBOZu, odmieniło sytuację. Mocny skład, mocna rada, dobra pozycja wyjściowa, dostęp do ogromnego obszaru obrzeży - w zasadzie, możliwość dyplomacji z każdym na świecie, brak widocznego frontu od startu oraz nastawienie się na grę tutaj od startu - przez co ludzie Psycho mogą być wszędzie.
5. Banda Katów
Powstali w wyniku fuzji dwóch mniejszych plemion i zajęli bardzo fajny teren. Naturalny mur oddzielający OBÓZ/Yoda z ćwiartki zachodniej od Psycho - ze wschodu. U władzy Edwardszybki, oprócz tego kilka znanych nicków z gry dla PP - jak choćby Janko z Bogdańca, kilka osób z blaszkami - również ze świata 177, wygranego przez ich sąsiada ze wschodu. Plemię będące istotne do momentu, gdy któryś z sąsiadów nie powie dość. Samo w sobie - bez szans na dłuższe przetrwanie. Ich nadzieją jest albo fuzja z którymś z sąsiadów, albo w przypadku dogadania się ekipy Diego z ekipą Zderkiego - zebranie oklepu z obydwu stron i wyciągnięcie kilku perełek.
Plemię ma zdecydowanie najgorsze położenie do rozmów - bo są zależni tylko i wyłącznie od sytuacji pomiędzy sąsiadami. Brak dostępu do szerokiego zaplecza, potencjalnie długie fronty przy dosyć wąskim terenie oraz skład nie gwarantujący odpowiedniej jakości na tak trudnym terenie. Jednak część graczy a może nawet większość - znajdzie swoją opokę w którymś z okolicznych plemion. Wojna na linii Psycho - OBÓZ może dać im szansę stania się kimś ważnym w globalnej rozgrywce, jednak raczej nie jako Banda Katów a wchłonięci do sąsiadów.
AKTUALNIE brak komentarza rady plemienia odnośnie sytuacji na świecie.
Link do mapy jakby ktoś chciał coś stworzyć samemu
Zaciąg danych nastąpił 24.03.2024 o godzinie 7:00. Tuż po tym, plemię RD_V3 zmieniło nazwę na KORPO - zostanie to uwzględnione już w następnej aktualizacji, która nastąpi po świętach Wielkanocnych.
W dniu 24.03 wysłałem do wodzów czołowych plemion wiadomość z prośbą o komentarz, które będę zamieszczał poniżej analizy.
Ćwiartka północno - wschodnia.
1. Pierożki Grozy
Zdecydowany lider tej ćwiartki. Po fuzji z PRO na północy oraz posiadając podpisany sojusz z Berserkerem na wschodzie - gdzie najpewniej za niedługo dojdzie do fuzji - stworzą chyba największe plemię na świecie. Pełne 3 człony aktualnie i świetna sytuacja do zdobycia swoich obrzeży - zarówno rekrutacją jak i dyplomacją. Pod względem pozycji, możliwości ekspansji, stopnia opanowania centrum świata - chyba najlepiej aktualnie położone plemię.
Plemię, pomimo regularnych fuzji oraz rekrutacji - niezmiennie tworzy tylko 3 człony, co świadczy o regularnych fuzjach i eliminacji najsłabszych jednostek. Budowane pod kątem ekspansji terytorialnej, z widocznymi planami na ten świat - opanowanie jak największego terenu. Nie wychylają się, nie udzielają na forum, nie biorą udziału w FOncie - są "niewidoczni", co w ich przypadku, może tylko pomóc. Przed startem świata, nikt nie miał wobec nich oczekiwań - a nagle, stają się czołową siłą i najprawdopodobniej - kandydatem do odegrania ważnej roli.
Prowadzący bez widocznych w profilu blaszek, na wstępnym logowaniu przyjmowali niemal wszystkich, co z jednej strony może generować problemy z wypływem informacji - z drugiej, gdyby ktoś chciał, to wciśnie kreta wszędzie.
Bezapelacyjnie, jest to plemię, które powinno tutaj zostać na dłużej. Przy odpowiednio poprowadzonej dyplomacji, może stać się czarnym koniem rozgrywek, języczkiem uwagi świata 199.
Ekspansja na zachód zastopowana przez PON z OrO. Na wschodzie - Berserker oraz Sigma, zdobycie tego terenu będzie tylko kwestią czasu. Na południu prawdopodobnie front z Psycho.
AKTUALNIE brak komentarza rady plemienia odnośnie sytuacji na świecie.
2. Berserker
Małe terytorialnie plemię na wschód od Pierożków, jednak posiadające aż 4 człony. Wydaje się, że ich jedyną nadzieją na przetrwanie jest jak najszybsza fuzja z Pierożkami i możliwe podporządkowanie się nowej władzy. Pewnie znajdą się tam perełki do wyciągnięcia.
W przypadku wojny z Pierożkami - najpewniej szybko te perełki zostałyby wyciągnięte a samo plemie - rozbite. Bez swoich naturalnych liderów, padłoby momentalnie.
TurboKlapki 24.03. 19:26
Na ten moment nie mam za wiele do powiedzenia - jeśli chodzi o aktualną sytuację dyplomatyczną, to mamy jako Berserki:
Sojusz z Pierogami
Sytuacja z resztą plemion jest neutralna
Gramy sobie w gierkę i idziemy przed siebie
Na ten moment nie mam za wiele do powiedzenia - jeśli chodzi o aktualną sytuację dyplomatyczną, to mamy jako Berserki:
Sojusz z Pierogami
Sytuacja z resztą plemion jest neutralna
Gramy sobie w gierkę i idziemy przed siebie
3. Sigma
Ostatnie z plemion TOP25 w tej ćwiartce. Najmniejsze z całego grona, posiadające najmniejszy teren i wydaje się, że będące w najgorszej sytuacji.
Jednak, przeczucie mi mówi - że gdyby doszło do wojny z pierożkami, to te plemię będzie stawiać większy opór niż Berserker. Nie skreślałbym go od razu a w szczególności, gdy machina wojenna na linii Psycho - Pierogi się rozkręci i będą mieli chwilę czasu na rozbudowę wiosek, zajęcie większego terenu i opanowanie obrzeży.
Inną opcją jest dołączenie czołowych graczy do lokalnego lidera i w znacznym stopniu, ułatwienie ekspansji na południe budzącym grozę polskim daniem.
river013 24.03. 17:26
Cześć
Mogę zdradzić, że nie uwikłaliśmy się jeszcze w układy dyplomatyczne, zachowam milczenie w kwestii tworzących się frontów, powiem tylko, jak Pudzian - "tanio skóry nie sprzedamy".
Póki co zachowujemy niski profil i staramy się nie rzucać w oczy (chociaż rywalizacja w plemieniu o topki grabieżcy doprowadziła jednego z naszych graczy na top1)
Jakbym miał wskazywać faworyta, to wskazywałbym Wasze plemię - ORO.
Zajmujecie ogromny teren, na waszych plecach nie wystartowała żadna ekipa, ani nie utworzyło się żadne plemię, wygląda na to, że macie kompletnie darmowe obrzeża, a rozpiętość kątowa Waszego terenu to prawie 90*, jak nikt Was nie zatrzyma to zagęścicie sobie prawie 1/4 mapy - tyle, że to jeszcze wczesny etap świata, dużo się może wydarzyć.
Pozdrawiam
PS. Nie zaznaczyłem na mapie [ally]pss.[/ally].
Dużo to zmienia. Nie wiadomo co zrobi yoda, dużo niewiadomych.
Cześć
Mogę zdradzić, że nie uwikłaliśmy się jeszcze w układy dyplomatyczne, zachowam milczenie w kwestii tworzących się frontów, powiem tylko, jak Pudzian - "tanio skóry nie sprzedamy".
Póki co zachowujemy niski profil i staramy się nie rzucać w oczy (chociaż rywalizacja w plemieniu o topki grabieżcy doprowadziła jednego z naszych graczy na top1)
Jakbym miał wskazywać faworyta, to wskazywałbym Wasze plemię - ORO.
Zajmujecie ogromny teren, na waszych plecach nie wystartowała żadna ekipa, ani nie utworzyło się żadne plemię, wygląda na to, że macie kompletnie darmowe obrzeża, a rozpiętość kątowa Waszego terenu to prawie 90*, jak nikt Was nie zatrzyma to zagęścicie sobie prawie 1/4 mapy - tyle, że to jeszcze wczesny etap świata, dużo się może wydarzyć.
Pozdrawiam
PS. Nie zaznaczyłem na mapie [ally]pss.[/ally].
Dużo to zmienia. Nie wiadomo co zrobi yoda, dużo niewiadomych.
Ćwiartka południowo-wschodnia.
4. Psycho
Pierwsza ekipa, która pojawiła się na świecie, już na wstępnym logowaniu. Wydawało się - pewny zwycięzca tego świata, co może pójść nie tak - jednak nie będzie tak łatwo.
Plemię rozłożone tradycyjnie - niemal po całej ćwiartce. Niemal, bo od zachodu mają mur złożony z Bandy katów.
Plemię, które na dobrą sprawę na ten moment, nie ma ani opanowanego centrum ćwiartki - ani obrzeży. Czeka ich walka i/lub rekrutacja zarówno w stronę centrum - przez najróżniejsze koalicje tworzone przez małe plemiona jak i w stronę obrzeży. Patrząc pod tym kątem i potencjalnej wojny z Pierogami - czeka ich zdecydowanie więcej pracy, niż sąsiada z północy, jednak doświadczenie rady plemienia, umiejętności graczy, ilość frontowców oraz ogranie na światach z PP - raczej po stronie Psycho.
Zagadką jest relacja z Bandą Katów. Z jednej strony - blokują ich ekspansję na zachód. Z drugiej - wydaje się, że między Tymi dwoma plemionami będzie musiał powstać jakiś pakt, przynajmniej na jakiś czas. W przypadku podpisania sojuszu z OBÓZ - Banda Katów stanie się naturalnym frontem. W przypadku braku porozumienia z OBOZem - to właśnie wspomniane wcześniej plemię, będzie buforem bezpieczeństwa i poważnym sojusznikiem, trzymającym front od zachodu.
Ekipa Zderkiego, będzie na pewno mocnym graczem na salonach świata 199. Początkowo, wydawało się, że będzie rozdawała karty, jednak pojawienie się na świecie OBOZu, odmieniło sytuację. Mocny skład, mocna rada, dobra pozycja wyjściowa, dostęp do ogromnego obszaru obrzeży - w zasadzie, możliwość dyplomacji z każdym na świecie, brak widocznego frontu od startu oraz nastawienie się na grę tutaj od startu - przez co ludzie Psycho mogą być wszędzie.
Yo,yo,yo
Nasz cel jest pewnie taki sam jak każdego plemienia które próbuje swoich sił na tym świecie - wygrać. dyplomacja na świecie na którym jest kilka liczących się plemion wygląda średnio, aczkolwiek to dobrze więcej oponentów to większa zabawa, a przecież to zwykła gra przeglądarkowa, która ma przynosić radość, zabawę i zdrową rywalizacje.
Faworytem do zwycięstwa, może być tutaj każdy wszystko się rozstrzygnie jak liczące plemiona się poukładają aczkolwiek byłoby miło gdyby o świat walczyły plemiona każde na własną rękę byłoby ciekawiej mieć 1/3 , 1/4 niż podzielić się w różne śmieszne koalicje jak to jest na innych światach w grze przeglądarkowej plemiona.pl
Najzwyczajniej w świecie niech wygra lepszy. Dobrej zabawy !
Założyciel [ally]PsychO[/ally] - [player]Zderki x michnios1[/player]
Nasz cel jest pewnie taki sam jak każdego plemienia które próbuje swoich sił na tym świecie - wygrać. dyplomacja na świecie na którym jest kilka liczących się plemion wygląda średnio, aczkolwiek to dobrze więcej oponentów to większa zabawa, a przecież to zwykła gra przeglądarkowa, która ma przynosić radość, zabawę i zdrową rywalizacje.
Faworytem do zwycięstwa, może być tutaj każdy wszystko się rozstrzygnie jak liczące plemiona się poukładają aczkolwiek byłoby miło gdyby o świat walczyły plemiona każde na własną rękę byłoby ciekawiej mieć 1/3 , 1/4 niż podzielić się w różne śmieszne koalicje jak to jest na innych światach w grze przeglądarkowej plemiona.pl
Najzwyczajniej w świecie niech wygra lepszy. Dobrej zabawy !
Założyciel [ally]PsychO[/ally] - [player]Zderki x michnios1[/player]
5. Banda Katów
Powstali w wyniku fuzji dwóch mniejszych plemion i zajęli bardzo fajny teren. Naturalny mur oddzielający OBÓZ/Yoda z ćwiartki zachodniej od Psycho - ze wschodu. U władzy Edwardszybki, oprócz tego kilka znanych nicków z gry dla PP - jak choćby Janko z Bogdańca, kilka osób z blaszkami - również ze świata 177, wygranego przez ich sąsiada ze wschodu. Plemię będące istotne do momentu, gdy któryś z sąsiadów nie powie dość. Samo w sobie - bez szans na dłuższe przetrwanie. Ich nadzieją jest albo fuzja z którymś z sąsiadów, albo w przypadku dogadania się ekipy Diego z ekipą Zderkiego - zebranie oklepu z obydwu stron i wyciągnięcie kilku perełek.
Plemię ma zdecydowanie najgorsze położenie do rozmów - bo są zależni tylko i wyłącznie od sytuacji pomiędzy sąsiadami. Brak dostępu do szerokiego zaplecza, potencjalnie długie fronty przy dosyć wąskim terenie oraz skład nie gwarantujący odpowiedniej jakości na tak trudnym terenie. Jednak część graczy a może nawet większość - znajdzie swoją opokę w którymś z okolicznych plemion. Wojna na linii Psycho - OBÓZ może dać im szansę stania się kimś ważnym w globalnej rozgrywce, jednak raczej nie jako Banda Katów a wchłonięci do sąsiadów.
AKTUALNIE brak komentarza rady plemienia odnośnie sytuacji na świecie.