Ogólne zasady dopuszczalności skryptów

Dyskusja w 'Lista dopuszczonych skryptów - skryptoteka' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 17. Kwi 2018.

Poleć tę stronę

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.512
    Docenione treści:
    268
    Gracze posiadający Konto Premium mogą dodawać zaakceptowane polecenia JavaScript do swojego paska skrótów. Polecenia te mogą pomagać graczom poprzez automatyczne wypełnianie formularzy (np. liczbę wojsk do rekrutacji), nie mogą jednak wykonywać więcej niż jednej akcji na jedno kliknięcie - wyjątkiem są skrypty do zmiany nazw komend, wiosek lub tytułów raportów.

    Używać można wyłącznie skryptów, które są oficjalnie dopuszczone do gry, ich listę można znaleźć w tym dziale forum. Wszelkie dodatkowe skrypty należy najpierw zgłosić do weryfikacji przez support gry, celem uzyskania zgody na ich użycie.

    Garść przykładów odnośnie dopuszczalności skryptów:

    • Zabronione są skrypty, które dają zalety płatnych rozszerzeń gry (np. bicie kilku monet naraz, większa mapa, posiadanie paska skrótów itp).
    • Zabronione jest używanie skryptów umożliwiających wysyłanie jednostek automatycznie lub przy pomocy mniejszej liczby kliknięć.
    • Zabronione jest używanie skryptów automatycznie wysyłających informacje lub w inny sposób reagujących na wydarzenia na koncie (np. nadchodzący atak).
    • Zabronione jest stosowanie wszelkich programów i skryptów, które klikają przyciski napadu, wsparcia lub 'OK' na stronach komend lub używają focusa.
    Decyzja o akceptacji (lub nie) danego skryptu leży w wyłącznej gestii zespołu Plemiona.pl. Skrypty używane są na wyłączną odpowiedzialność gracza. Zespół Plemiona.pl nie świadczy usług pomocy w stosunku do skryptów tworzonych przez graczy, nie odpowiada także za ich wadliwe działanie czy ewentualne straty powstałe na skutek ich użycia.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.