obrona

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser6429
  • Data rozpoczęcia

podoba wam się

  • tak?

    Głosy: 10 32,3%
  • nie!

    Głosy: 11 35,5%
  • 50%\50%

    Głosy: 8 25,8%
  • nie wiem :(

    Głosy: 2 6,5%

  • W sumie głosujących
    31
Status
Zamknięty.

DeletedUser6429

Guest
mam taką propozycje co do obrony.
np wysyłamy nasze wojsko by broniło sojusznika i widzimy tylko małą część raportu
a w moim pomyśle byłoby tak
ten do którego byłaby wysyłana obrona mógłby wybrać 4 priorytety dla tego co ci pomaga(czy jakaś inna nazwa):
*-widzi tylko ile miał wojska i jakie starty(domyślne dla obrońcy)
*-widzi ile wojska miał agresor i ile zginęło(prawie zawsze wszystkie zginą skoro widzial raport)
*-widdzi ile wojska miał obrońca i agresor
*-widzi cały raport

jak wam się podoba
 

DeletedUser

Guest
Odp: obrona

wg mnie wystarczyłoby że widzi ile wojska miał agresor i ile zginęło
 

DeletedUser

Guest
Odp: obrona

Ja u sąsiadów, miał bym po jednym piku. Bez przesady, jak chcesz rapory to niech Ci kumpel prześle
 

DeletedUser

Guest
Odp: obrona

Dokładnie tak, jeżeli wysyłasz komuś pomoc, to najczęściej wiesz do kogo i jak chcesz wiedzieć, co go zaatakowało to niech ci prześle raport.
 

DeletedUser

Guest
Odp: obrona

Takto wysyłałbyś 1 pik do wroga i 1 pik na atak.... w ten sposób miałbyś całkowite informacje jeśli wioska byłaby zabunkrowana. Pomysł beznadziejny
 

DeletedUser6429

Guest
Odp: obrona

Takto wysyłałbyś 1 pik do wroga i 1 pik na atak.... w ten sposób miałbyś całkowite informacje jeśli wioska byłaby zabunkrowana. Pomysł beznadziejny
NIE!
zawsze byłoby tylko ile masz wojska i ile poległo jedynie gracz X może to zmienić
 

DeletedUser4447

Guest
Odp: obrona

Z jedenj strony można by krety- piki, jak Westert napisał wysyłać, z drugiej strony wolę wiedzieć, co przesłać, gdy sprawa nie cierpi zwłoki, tzn. kumpla nie ma, a ja nie wiem, czy coś przeciwko jeździe, czy piechocie wysłać.
 

DeletedUser1365

Guest
Odp: obrona

można zawsze dać opcje:
- Nie podawaj żadnych informacji

i to właśnie ta opcja by była dawana jako pierwsza , żeby dac inną trzeb będziec kliknąć na inna ^.^
 

DeletedUser2484

Guest
Odp: obrona

Takto wysyłałbyś 1 pik do wroga i 1 pik na atak.... w ten sposób miałbyś całkowite informacje jeśli wioska byłaby zabunkrowana. Pomysł beznadziejny
Niektory nie umieja czytac ze zrozumieniem.
Autorowi chodzi o to ze ten ktorem sie pomoga moglby wybrac jak duzo informacji na temat ataku ma dojsc do pomagajacych.
Wedlug mnie to dobry pomysl, nie trzeba by bylo sie bawic w wysylanie raportow
 

DeletedUser8503

Guest
Odp: obrona

a moze jeszcze inaczej. Pierwsza opcja byłaby tak jak napisał shoter. Ale żeby zobaczyć coś więcej to trzeba by do pomocy wysłać zwiad. I wtedy dostalibyśmy raport z ilością atakujących wojsk i z jakiej wioski atakował. Nie byłoby grzebania w jakiś ustawieniach itp. Możliwość zobaczenia całego raportu jakoś nie podoba mi się. Stan wojsk obrońcy to rzecz, którą powinien wiedzieć tylko właściciel i jak ma ochote to niech informuje reszte. Automat tu nie potrzebny.
 

DeletedUser

Guest
Odp: obrona

Niektory nie umieja czytac ze zrozumieniem.
Autorowi chodzi o to ze ten ktorem sie pomoga moglby wybrac jak duzo informacji na temat ataku ma dojsc do pomagajacych.
Wedlug mnie to dobry pomysl, nie trzeba by bylo sie bawic w wysylanie raportow

Tylko że jedną z opcji jest widzi cały raport.....-.-
 

DeletedUser8503

Guest
Odp: obrona

Tylko że jedną z opcji jest widzi cały raport.....-.-

No właśnie "opcja", a nie na stałe. Sytuacja opisana przez Ciebie miałaby miejsce, gdyby użytkownik sam tego chciał i zaznaczył odpowiednią opcje. Inaczej nikt, nic by nie zobaczył.
 

DeletedUser

Guest
Odp: obrona

A mi wystarczyla by opcja kto atakowal pomoc, nie jakimi jednostkami.
 
Status
Zamknięty.
Do góry