Wydarzenie Oblężenie zamku!

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Drodzy Gracze,

przygotujcie się do natarcia na zamek!

Niedaleko Was, wojsko rozpoczęło oblężenie imponującego zamku. Chodzą słuchy, że w jego podziemiach zgromadzone są cenne medale, które mogą okazać się pomocne w prowadzonych przez Was bojach. Wasze armie są zbyt zajęte, ale możecie wysłać nieco najemników aby pomóc w podbijaniu zamku i wziąć udział w podziale zrabowanych zysków!

CAlogo.png

Start wydarzenia: 02.09.15

Koniec wydarzenia: 17.09.15

Będzie ono aktywne na wszystkich światach "normalnych" oraz Arkadiach.

Przygotowanie do ataku

Zamek wraz z atakującą go armią pojawią się na ekranie wydarzenia po jego rozpoczęciu.
Dostęp do tego ekranu będzie możliwy z przeglądu wioski, a także bezpośrednio poprzez ikonkę płonącego pałacu, którą znajdziecie w prawym górnym rogu.

CAicon.PNG

Po otwarciu tego ekranu zobaczycie mapkę, z różnymi obszarami umożliwiającymi wsparcie oblężenia.

CAmap.PNG

Wsparcie oblężenia

Oblężenie odbywa się w 3 obszarach:

- Bombardowanie - gdy pasek postępu jest pełen, to daje 1 punkt uszkodzeń zamku oraz podwyższa uszkodzenia uzyskane poprzez najazd o 3.
- Najazd - gdy pasek postępu jest pełen, to zamek dozna od 1 do 5 uszkodzeń (plus ewentualny bonus z bombardowania)
- Ostrzał morski - gdy pasek postępu jest pełen, to dodaje 50% punktów do paska postępu najazdu i bombardowania

W celu zapełniania paska postępu należy wspierać te poszczególne obszary poprzez kierowanie do nich najemników.

CAmercenary.PNG

Na miejsce każdego użytego najemnika przychodzić będzie nowy - co 30 minut - aż do uzyskania maksymalnej liczby 16 najemników.
Po wsparciu danego obszaru oblężenia, trzeba będzie poczekać aby móc to zrobić ponownie, lub pominąć czas oczekiwania na odnowienie poświęcając w zamian jednego najemnika.

- Wsparcie bombardowania daje 4 punkty do jego paska postępu. Czas do ponownego użycia: 10 minut
- Wsparcie najazdu daje 4 punkty do jego paska postępu. Czas do ponownego użycia: 30 minut
- Wsparcie ostrzału morskiego daje 1 punkt do paska postępu każdego obszaru. Czas do ponownego użycia: 1 godzina.

Niszczenie zamku

Gdy zamek osiągnie 0 PŻ (Punktów Życia), to ulega zniszczeniu. Znajdujące się w nim medale zostaną podzielone równo między wszystkich graczy uczestniczących w oblężeniu, zaś na jego miejscu pojawi się kolejny zamek do podbicia, mieszczący jeszcze więcej medali.

Medale otrzymuje się także za miejsca w rankingu każdego z 3 obszarów ataku. Im bardziej wspomożecie dany obszar ataku, tym większe szanse na otrzymanie większej liczby medali.

Kiedy zamek posiada poniżej 10 PŻ, to możliwe jest przeprowadzenie szturmu na niego. Powoduje on 1 punkt uszkodzeń, daje także extra medale (opcja dostępna tylko na światach z dodatkowymi funkcjami premium)


Użycie zdobytych medali

Wasze ciężko wywalczone medale mogą być wykorzystane w zamkowym sklepie, który umożliwia ich wymianę na różne interesujące zasoby.

CAshop.PNG

Zakupione przez Was przedmioty trafią do Inwentarza i, po raz pierwszy w historii, zostaną w nim także po zakończeniu wydarzenia! Będziecie więc mogli użyć ich nie tylko w czasie jego trwania, ale także zachować je do późniejszego wykorzystania!

Dostępne będą następujące nagrody:

-Pułapki wybuchowe: wysadzają mury wioski gdy walka jest przegrana, aby pokonać dodatkowe jednostki atakującego.
-Wojenna mobilizacja: poprawia szybkość rekrutacji jednostek o 25%, jednak kosztem zmniejszenia produkcji każdego z surowców o 10%.
-Wzmocnienie szlachcica: zwiększa zbijane poparcie o 5 punktów w każdym udanym ataku ze szlachcicem.
-Amulet strapionych (3 poziomy): przyspiesza marsz wsparcia wojskowego wysłanego do danej wioski.
-Wzmocnienie mieczy (3 poziomy): daje bonus w ataku i w obronie dla Twoich mieczników.
-Wzmocnienie toporów (3 poziomy): daje bonus w ataku i w obronie dla Twoich toporników.
-Bonus łupów Anwara (3 poziomy, nazwa ku pamięci naszego game designera Anwara): zwiększa pojemność łupu (bonus niedostępny na światach bez farmienia)
-Kufer wojenny: daje monety/paczki surowcowe w ilości równej liczbie wiosek posiadanych w momencie aktywowania tego bonusu

Wszystkie bonusy (oprócz Kufra wojennego), działają przez 48 godzin od momentu ich aktywowania.

Dodatkowe informacje:
- Wydarzeniu towarzyszyć będą zadania dotyczące aktywności oraz osiągnięcia wskazanych miejsc w rankingu,
- Każdy widzi tylko swoją pozycję w rankingu poszczególnych obszarów ataku,
- Gracze do ataku na zamek są podzieleni na grupy liczące 200 (lub mniej) osób,
- W przypadku przeniesienia konta na świat Arkadia, nie zostaną tam przeniesione żadne medale oraz bonusy powiązane z wydarzeniem.

Gdy wydarzenie się zakończy, to panel dostępu do niego zostanie wyłączony, utracone zostaną wszystkie niewykorzystane medale. Zakupione wcześniej bonusy pozostaną natomiast w Waszych inwentarzach.

Więcej o wydarzeniu możecie zobaczyć w poświęconym mu filmiku.

Czekamy na Wasze opinie i komentarze w TYM wątku.

Życzymy miłej zabawy!

Wasz Plemiona Team
 
Do góry