DeletedUser
Guest
Ponieważ ostatnio często są wystawiane propozycje związane z nowymi jednostkami.
OTO ONE:
1
UPGRADE PIKINIERÓW- na bardziej skutecznych przeciwko jeździe ponieważ na obecna chwile nie są zbytnio skuteczni
Pikinier
Pikinier jest najprostszą jednostką. Jest efektywny w obronie przeciwko jeździe.I teraz staję się jeszcze lepszy
Koszta -Ludność -prędkość -Pojemność łupu
1003060---2---18 Minut na pole-------50
Siła napadu 10
Obrona ogólnie 20
Obrona przeciwko kawalerii-----70-----(obecnie jest 45)
Obrona Łucznik 20
Jednostka możliwa po wybudowaniu 10 poziomu Koszar i 15 poziomu kuźni
Jednostka badana
tak
Tą propozycję można zmodyfikować do ukrytego polepszenia np:
70%pików+30%=160% skuteczności
2
Drugą jednostką natomiast wymyśloną przeze mnie ; muszę dodać że miałem problemy z wymyśleniem
nazwy
"SCOUT"
SCOUT nie atakuje wioski tylko jest przekupionym tubylcem
który bez najmniejszego problemu omija obronę wioski
by donieść za każdym 100% informacje o jej wojsku, budynkach i surowcach.
Wioska atakowana dostawała by informację o ataku ale gracz nie wiedziałaby z czyjej wioski
Co dawało by atakującemu minimalną przewagę.
zawsze mu sie udaje
Koszta Ludność prędkość Pojemność łupu
10000 10000 10000 ---2 ---10 Minut na pole 0
Siła napadu 0
Obrona ogólnie 1
Obrona przeciwko kawalerii 0
Obrona Łucznik 0
Wymogi, by móc zbadać jednostkę
Pałac
Jednostka badana
tak
OTO ONE:
1
UPGRADE PIKINIERÓW- na bardziej skutecznych przeciwko jeździe ponieważ na obecna chwile nie są zbytnio skuteczni
Pikinier
Pikinier jest najprostszą jednostką. Jest efektywny w obronie przeciwko jeździe.I teraz staję się jeszcze lepszy
Koszta -Ludność -prędkość -Pojemność łupu
1003060---2---18 Minut na pole-------50
Siła napadu 10
Obrona ogólnie 20
Obrona przeciwko kawalerii-----70-----(obecnie jest 45)
Obrona Łucznik 20
Jednostka możliwa po wybudowaniu 10 poziomu Koszar i 15 poziomu kuźni
Jednostka badana
tak
Tą propozycję można zmodyfikować do ukrytego polepszenia np:
70%pików+30%=160% skuteczności
2
Drugą jednostką natomiast wymyśloną przeze mnie ; muszę dodać że miałem problemy z wymyśleniem
nazwy
"SCOUT"
SCOUT nie atakuje wioski tylko jest przekupionym tubylcem
który bez najmniejszego problemu omija obronę wioski
by donieść za każdym 100% informacje o jej wojsku, budynkach i surowcach.
Wioska atakowana dostawała by informację o ataku ale gracz nie wiedziałaby z czyjej wioski
Co dawało by atakującemu minimalną przewagę.
zawsze mu sie udaje
Koszta Ludność prędkość Pojemność łupu
10000 10000 10000 ---2 ---10 Minut na pole 0
Siła napadu 0
Obrona ogólnie 1
Obrona przeciwko kawalerii 0
Obrona Łucznik 0
Wymogi, by móc zbadać jednostkę
Pałac
Jednostka badana
tak
Ostatnio edytowane przez moderatora: