Nowe światy w starym stylu bez funkcji premium

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser196608
  • Data rozpoczęcia

Czy zagralibyście na świecie w podanym przeze mnie stylu?

  • Tak

    Głosy: 16 80,0%
  • Nie

    Głosy: 4 20,0%

  • W sumie głosujących
    20

DeletedUser196608

Guest
Witam, czy jest możliwość otwarcia świata w takim stylu jakie byłby na s1-5 (ewentualnie jeden świat z ustawieniami s10) bez dodatkowych funkcji premium, bez flag, bez kościoła i bez wieży? Myślę, że na takich światach grałoby dużo osób ze względu brak pay2win oraz z sentymentu i możliwości pokazania swojego zmysłu taktycznego a nie grubości portfela. Pozdrawiam
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

BHAK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
546
Witam, czy jest możliwość otwarcia świata w takim stylu jakie byłby na s1-5 (ewentualnie jeden świat z ustawieniami s10) bez dodatkowych funkcji premium, bez flag, bez kościoła i bez wieży? Myślę, że na takich światach grałoby dużo osób ze względu brak pay2win oraz z sentymentu i możliwości pokazania swojego zmysłu taktycznego a nie grubości portfela. Pozdrawiam

światy bez tych rzeczy to światy nieparzyste, startujące co miesiące obecnie....
 

DeletedUser196608

Guest
światy bez tych rzeczy to światy nieparzyste, startujące co miesiące obecnie....

zazwyczaj są to światy z ograniczonym farmieniem chyba, że coś pomyliłem + są to światy z nowymi budynkami nie? A mi chodzi o te bez wieży i kościołów.

świat 121 dla przykładu:
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Kościół: tak

przydałby się świat z ustawieniami np takimi jak były na s10
Prędkość: 2
prędkość jednostek: 1
nowe funkcje premium: nie
kościół, wieża: nie
flagi: nie
nieograniczone farmienie: tak

umówmy się dzisiaj mało osób ma czas na grę, taki świat byłby z pewnością dobry dla osób które nie mają aż tak dużo czasu na grę, proszę o rozpatrzenie prośby przez administrację
 

DeletedUser91356

Guest
Proszę o dodanie ankiety, w przeciwnym razie temat zostanie skasowany.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.004
przydałby się świat z ustawieniami np takimi jak były na s10
Prędkość: 2
prędkość jednostek: 1
(...)
nieograniczone farmienie: tak

umówmy się dzisiaj mało osób ma czas na grę, taki świat byłby z pewnością dobry dla osób które nie mają aż tak dużo czasu na grę, proszę o rozpatrzenie prośby przez administrację

Piszesz o osobach, które mają mało czasu na grę i jednocześnie proponujesz dla nich świat z nieograniczonym farmieniem oraz podwojoną prędkością wszystkiego, czyli najbardziej czasochłonną konfigurację jaką tylko można sobie wyobrazić? :eek:

Poza tym:
Witam, czy jest możliwość otwarcia świata w takim stylu jakie byłby na s1-5

O ile światy 1 i 2 miały niemal identyczną konfigurację, tak 3-5 były od nich całkowicie odmienne (pojawił się rycerz i łucznicy, fake limit, inny system badań, inny system szpiegowania, złote monety zamiast paczek surowcowych na szlachcica itp).
Więc ciężko powiedzieć co miał na myśli autor piszący o "światach w stylu 1-5".
Jeśli chodzi po prostu o świat bez nowych funkcji Premium, to takim jest każdy nieparzysty. Bez kościoła i wieży? Takich jest tu większość. Z nieograniczonym farmieniem do tego? Z ostatnich chociażby 119 - zapraszam:
https://pl119.plemiona.pl/page/settings
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
A dodam jeszcze, że jeżeli ktoś szuka świata w "iście starym" stylu, czyli bez limitów farmy, bez dodatkowych funkcji Premium, z rycerzem bez przedmiotów, wolnym przesyłem surowców, nocą "standardową", monetami i morale liczonym w oparciu o punkty, to jeszcze przez jakiś czas otwarty będzie świat 111 :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
A dodam jeszcze, że jeżeli ktoś szuka świata w "iście starym" stylu, czyli bez limitów farmy, bez dodatkowych funkcji Premium, z rycerzem bez przedmiotów, wolnym przesyłem surowców, nocą "standardową", monetami i morale liczonym w oparciu o punkty, to jeszcze przez jakiś czas otwarty będzie świat 111 :)


A co Ty chcesz tam farmic?
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Jest kilka dużych problemów na nawo powstających światach które psują rozgrywkę. Nie chodzi o style gry stary/nowy bo już niewielu jest graczy którzy chcieliby grać na starym stylu.

Darmy.
Największa patologia jaka istnieje na plemionach. Są masowo budowane przez graczy dla graczy do około 3-4 k i przejmowane. Na początkowym etapie gry mocno wypaczają rozgrywkę mocno przyspieszając rozwój graczy którzy je mają. Jest przez wielu traktowana jako nieodzowny element gry. Widziałem gdy gracze na forum ogłaszali swoje darmy i traktowali jako swoje wioski oraz gdy dla darm były tworzone oddzielne plemiona.

Może gdyby osady koczownicze i wioski barbarzyńskie rosły do 4 k to byłoby nieopłacalne "hodowanie" darm lub w znacznym stopniu je ograniczyło oraz z czasem wyrównało rozgrywkę.
Pomijam sytuację gdy darma nie może być przejęta przez docelowego gracza i gra w innym plemieniu dla innego plemienia bo sytuacja mocno się komplikuje i trudno wyłapać kto chce grać a kto tylko buduje wioskę. Na pewno zlikwidowanie morale by uprościło sprawę bo nikt zbyt długo nie gra jako darma i z czasem można poznać, ze coś jest nie tak.

Ilość członków plemienia/ ilość członów plemion.
Jak znaleźć rozwiązanie które wyeliminuje drugą dużą patologię w grze. Niezliczoną ilość członów plemion/sojuszy... niedługo po starcie świata już mniej więcej widać kto będzie grał do końca. 1/3 świata jedno plemię z kilkoma członami, 1/3 świata drugie plemię z kilkoma członami a reszta próbuje nawiązać walkę... Jaki jest wtedy sens dalszej gry dla wielu graczy. Rekrutacja masowa graczy, kto tylko się zgłosi na zasadzie "chodźcie do naszego plemienia, wygramy świat ale nie będziecie w zwycięskim plemieniu". A gdy zrezygnują to przejmowanie po nich wiosek... Może skrócić czas ciągłego zastępstwa z 60 do 30 dni? Chyba zdecydowana większość posiada telefony z dostępem do internetu.
Czy zwiększając ilość graczy w plemieniu do załóżmy 100 (jest to liczba graczy do ogarnięcia) i zwiększenie limitu do 200 gdy np. liczba graczy na świecie spadnie do 3 k. Chodzi przede wszystkim o odznakę wygrania świata.
Czy może zmiana regulaminu i bany dla założycieli za tworzenie kolejnych członów plemion i wypaczanie rozgrywki. A może jakieś ograniczenie do zakładania plemion?

Założyciel plemienia
Czy na pewno opcję "Załóż plemię" powinien mieć każdy gracz? Rozumiem, ze jest to dość trudne do wprowadzenia ale na początku istnienia świata założyciele plemion charakteryzują się tylko jednym... dużą ilością punktów premium. Plemię jest im potrzebne tylko do tego aby uzyskać dostęp do darm i farm. Oczywiście gdy uciekają do innego plemienia i rozwiązują plemię to psują morale i zniechęcają wielu graczy do gry.

Wysyłanie wsparcia tylko w obrębie plemienia.
Chyba rozwiązanie niezbyt trafione. Ono nie szkodzi "potentatom" którzy posiadają po kilka odłamów plemion/mają niezliczoną ilość sojuszy i gracze skaczą z plemienia do plemienia... Tak szybko jak ono powstało tak szybko znaleziono obejście.. Tak jak na każde ograniczenie które stworzono w tej grze i popsuło rozgrywkę. Jeżeli ono nie działa tak jak założono to nie powinno być więcej wprowadzane do ustawień serwera.
Brak możliwości wysyłania wsparcia za szlachtą faworyzuje graczy z dużą ilością czasu na plemionach.

Ochrona początkowa a przejmowanie wiosek.
Gracz budujący pałac powinien automatycznie tracić ochronę początkową lub ewentualnie mając ochronę początkową nie powinien mieć możliwości atakowania innego gracza.

Kościół i Wieża strażnicza.
Kościół jest dość długo i w tej formie się nie przyjął i raczej nie znajdzie zbyt wielu zwolenników bo jest traktowany za element który wypacza rozgrywkę. Pewnie z czasem będzie podobnie z takimi elementami jak flagi, bonusy i Rycerz które już teraz dają się mocno we znaki. Rycerz jest zapewne wynikiem ankiety która swego czasu była w grze lub też ta ankieta była tylko formą usprawiedliwienia wprowadzenia tego rozwiązania. Ale ok... Mocno to pomaga mniejszym graczom więc wraca problem morale. Czy ono w takiej sytuacji powinno być? Można pozostawić na początku rozgrywki stosunek punktów agresora do obrońcy ale morale?
Wieża strażnicza jest dość dobrym rozwiązaniem i chyba logicznym jak dla mnie ale powinna iść chyba w parze ograniczeniem fake/atak 2%... wieże mogą zwiększyć ilość ataków wiec fake limit je ograniczy.

Zagęszczenie na mapie.
Nie byłoby rozsądniejszym rozwiązaniem zmniejszenia zagęszczenia na mapie zapełniając w ten sposób większą ilość kontynentów? Na pewno wydłużyłoby to rozgrywkę na początkowym etapie gry gdy graczy jest najwięcej więc IG na tym nie traci tylko zyskuje. Oczywiście należałoby % zwiększyć ilość osad koczowniczych i wiosek barbarzyńskich. Nie wiem jak by to się miało do obciążenia serwera gdy gracze zaczęli by farmić...



Można pisać w nieskończoność i każdy z wątków rozwinąć... kwestia co jest do przyjęcia a co jest możliwe do wprowadzenia. Na pewno nie ma złotego środka ale niektóre patologie i cwaniactwo da się ograniczyć.
 
Ostatnia edycja:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Czy zwiększając ilość graczy w plemieniu do załóżmy 100 (jest to liczba graczy do ogarnięcia) i zwiększenie limitu do 200 gdy np. liczba graczy na świecie spadnie do 3 k. Chodzi przede wszystkim o odznakę wygrania świata.
I - nie oszukujmy się - o Punkty Premium :)
Niestety - na początku świata jest jego konfiguracja dokładnie podana, w tym ile graczy może być w plemieniu (czyli maksymalna możliwa liczba zwycięzców świata). I nie robimy tu wyjątków. To, że jakieś plemię jest członem drugiego, też nie jest tu istotne w końcowym rozrachunku - bo de facto dalej wygrywa jedno plemię, czy w tym wypadku jeden człon - i też wykluczone jest wszelkie przyznawanie odznaczeń czy PP innym osobom, niż członkowie plemienia (jednego!), które wygrało grę. Wszelkie zgłoszenia supportowe w stylu "byłem w plemieniu X4, czyli czwartym członie plemienia X, wygraliśmy świat, mogę odznaczenie?" zawsze będą zamykane z odpowiedzią w stylu "niestety, zwycięzcą świata jest X1 i TYLKO ONI odznaczenie i pozostałe bonusy dla zwycięzców świata dostaną".
 

dziura88

Miecznik
Wynik reakcji
60
o punkty premium?
o śmieszne 500pp?

gracze grają,po 2-3 lata,wydając kilka tysięcy punktów premium by zdobyć 500...
nie wierzę w to co czytam xd

już prędzej o to,że inno szkoda pp dla większej liczby graczy niż poszczególnym graczom zależy na tych punktach;)
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Nie chodzi o PP chociaż nie mam danych ile przeciętnie gracz wydaje na grę w późnym etapie gry. W wielu przypadkach dla parzystych światów jest to 850 PP/miesiąc.
Tak samo jak jednym wielkim nieporozumieniem jest nagroda za zaproszenie gracza na świat i osiągniecie przez niego chyba 500 pkt. Nie dość, że robi się darma to jeszcze dodatkowe korzyści są z tego. Nie spotkałem się aby nowa osoba "z zewnątrz" trafiła w ten sposób na plemiona. Muszą to być pojedyncze przypadki chyba, ze z założenia to rozwiązanie ma co innego na celu.

Proste rozwiązanie i na pewno powstrzyma wielu... bany globalne za produkcję darm dla obu kont i multikonta. Tylko wtedy ktoś się zastanowi gdy do stracenia będą flagi i nicki bardziej znane lub mniej znane na plemionach... przecież to prestiż :cool:
No i nowy punkt regulaminu za multiplemiona z podobnymi karami :)

Chyba, ze to nie jest w interesie IG i jest ciche przyzwolenie na to. Jest taka opcja. Wiele rozwiązań nie jest korzystnych z biznesowego punktu widzenia.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Proste rozwiązanie i na pewno powstrzyma wielu... bany globalne za produkcję darm
Konta sztuczne, niepotwierdzone, na które zalogowano się raz, góra dwa razy, są usuwane razem z wioskami po tygodniu od ostatniego logowania całkowicie z gry :) Co do banów globalnych, to rażące nadużycia w kwestii multikont (nie będę tu mówił o szczegółach, ale mam na myśli np. ostentacyjne obchodzenie kolejnych banów za multikonta) już od pewnego czasu są karane w taki sposób na podstawie OWH jako działanie na szkodę gry.
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Nie chodzi o konta sztuczne tylko o takie gdy ktoś zaproszony poprzez e-mail loguje się i gra, rozwija wioskę pod przejęcie przez kolegę który go zaprosił gdy upłynie czas zaproszenia. Wioska znajduje się wówczas obok wioski tego gracza.

Co do banów chodziło mi o zaostrzenie regulaminu oraz dodanie nowego punktu o multiplemionach. Tak samo jak skrócenie okresu zastępstwa. Myślę, że jeżeli istnieją takie dane to potwierdzą, że na takie konta nie wracają gracze po dłuższym okresie.
 
Do góry