Nowa jednostka - tragarz

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser93445
  • Data rozpoczęcia

Jak Ci się podoba mój pomysł?


  • W sumie głosujących
    255
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
NIE

Ja też jestem na nie to by było ułatwienie a szczególnie jak by się napadało na opuszczone wioski :cool:
 

DeletedUser26050

Guest
NIE

Kolejne ułatwienie dla atakującego, jestem na nie. jak napisał aszok trzeba sobie zapracować na surówke
 

DeletedUser

Guest
Jestem na Nie to bez sensu mamy 12 rodzajy wojsk jeszcze nam potrzebna 13 lol :D

Dlamnie nie z tego powodu: :)
1.Wojsko jest do zabierania surowców
2.Już dużo jest wojsk nie wystarzczy 12 które są :confused:
3.Ile on by kosztował 25 każdego surowca :D hehe
4.Najlepiej nie dodawać wojsk mamy plemiona , to mamy i już nie uleprzamy :p
5.Ta gra ma być łatwa powinny być podstawowe woja takie jakie są :D


Jestem na NIE hehe :D
To bez sesnu pomysł do kosza ? :rolleyes:
No jasne że tak :D







Piesze poprawnie po Polsku.<Chociaż sie staram>
 

DeletedUser

Guest
Może by wprowadzili, ale wolałbym jednostki podwyższające poziom gry a nie ułatwienia dla noobów :mad:
 

DeletedUser

Guest
Głos na opcję "Dobry". Dlaczego?
Bo teraz to deczko nielogicznie jest-taki pikinier powracając do wioski po boju musi nieść łup, co on tragarz czy wojak? i do tego jeszcze porusza się z tą samą szybkością, co bez łupu. Dziwne.
 

DeletedUser

Guest
a ja zaglosuje na "dobry"
powod: ulatwi to zdobywanie surki n00bom ktorzy zbuduja lepsza wioske ktora latwiej sie zdobedzie

tragarz powinien zajmowac 1 miejsce w zagrodzie i mogli by nie ginac w ataku
poslanie samych nie dawalo by surki
 

DeletedUser

Guest
Bardzo fajny pomysł, mógłby wiele wnieść i nic by nie robił. Ale ja bym dał, że jezeli przegra sie bitwe to tragarz idzie na stronę obrońcy(mam na myśli, że byłby to niewolnik, sługa, giermek):D
 

DeletedUser102578

Guest
fajny pomysl a post dawidasa jescze bardziej mi sie podoba :D :p
 

DeletedUser96857

Guest
Głos na opcję "Dobry". Dlaczego?
Bo teraz to deczko nielogicznie jest-taki pikinier powracając do wioski po boju musi nieść łup, co on tragarz czy wojak? i do tego jeszcze porusza się z tą samą szybkością, co bez łupu. Dziwne.

no ale przecierz pikinier towojskoktóre powinno obraniać wioske przed atakami od innych graczy topornikami iinnymi sie atakuje alenie łucznikami miecznikami i napewno niepikinierami jeśli obraziłempana moderatora przepraszam



jeślinapisałemz błendami przepraszam dopiero ucze siepisać
 

DeletedUser

Guest
Tragarz kojarzy mi się z kupcem właściwie. Uważam ten pomysł za zbędny. Moje zdanie to NIE. Na surowce trzeba zapracować , farmiąc i wysyłając jednostki na wioskę , wprowadzenie tragarza pominie właściwie początek gry, w której ciężko surowce.
 

DeletedUser103732

Guest
fajne ale radzilbym zamiast traharza powoz/karete. obrona mniejsza, brak ataku, wieksza ladownosc.
sorka za przerobienie ale wedlug mnie cos takiego jest lepsze. jestem na TAK
 
Status
Zamknięty.
Do góry