Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser20917
  • Data rozpoczęcia

Jak Ci się podoba mój pomysł?

  • Świetny pomysł, jestem za

    Głosy: 153 69,5%
  • Średnio mi się podoba

    Głosy: 33 15,0%
  • Nie podoma mi się ten pomysł

    Głosy: 21 9,5%
  • Nie atakuję szarych wiosek/nie jest mi to potrzebne/nie spotkałem się z takim problemem

    Głosy: 13 5,9%

  • W sumie głosujących
    220
Status
Zamknięty.

DeletedUser17830

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Ja oczywiście jestem za... Jak grałem na s13, to wiem jak to było... Bardzo by ułatwiło granie. :)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

ale pomysł mi sie podoba, ponieważ chcemy zobaczyć konkretny raport na daną wioskę, a farmiliśmy wiele wioskek wieloma atakami i wszystkie raporty o nazwie 'xxxxx atakuje Osada koczowników' i wtedy można się pogubić z zapamiętywaniem współrzędnych!!! to już lepiej zapamiętać numer wioski!!! (najlepiej tak jak już pisano kompilacje liter i cyfr np: a134, c001, d067 :)
 

DeletedUser20917

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Widzę, że większości widzę pomysł się podoba. Tylko co teraz?:p Nazwy zostaną takie same?:) Administracja tutaj zagląda?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Dobry pomysł przydało by sie
 

DeletedUser22105

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Mi to właściwie nie przeszkadza, mam swoje "żywe" farmy i żądko atakuję wioski koczownicze/barbarzyńskie. Ale może komuś się przyda :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Jestem za.
Lecz a pamiętam które wioski atakuje.
Skleroza.
 

DeletedUser23798

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Jestem na nie. Mi to w zasadzie nie przeszkadza. Pozdro :)
 

DeletedUser22414

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Pomysł dobry, ale ja bym to oznaczył tak:

Koczownicze: K64-11 (to tylko przykład)
Barbarzyńskie: K64-11x (to też przykład)
 

DeletedUser23798

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Dajcie spokój z tym. Po kiego grzyba - niech zostanie tak jak jest :)

Klikniemy 2 razy więcej lol :eek:
 

DeletedUser23257

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Witam!
Dzisiaj chciałbym rozwinąć problem, z jakim się spotkałem atakując wioski koczownicze czy barbarzyńskie (dotyczy on wersji plemion 4.0). Chodzi o to, że gdy wysyłam atak na wioskę barbarzyńską, po 2h wracam i nie pamiętam, którą wioskę atakowałem. Zawsze pomagały mi przy tym raporty (przykładowo na 10 świecie) od razu wiedziałem, które wioski atakowałem po nazwie raportu w którym jest nazwa wioski. Ale teraz gdy wracam po 2h, klikam na raporciki i widzę "xxxxx atakuje Osada koczowników". No tak tylko która? Muszę wtedy wejść w raport i po współrzędnych dochodzić.
Moja propozycja jest aby każda wioska barbarzyńska/koczownicza miała w nazwie swój numerek, lub może jakoś inaczej wyróżniała się spośród innych wiosek barbarzyńskich/koczowniczych.
Co wy o tym myślicie?

Reasumując , masz słabą pamięć.Ja zawsze pamiętam którą wioskę atakowałem , a także wyznaje jedną zasadę :
Farmię wszystko co się rusza
:D
Atakuj sobie spokojnie wszystkie barbarzyńskie (oczywiście ,po wcześniejszym zeskanowaniu Ich Zwiadowcami) i nie przejmuj się o to ,która wioska to była ,tylko skanuj , widzisz że armia jest do wybicia i wyszpiegowałeś dużo surowców - atakuj.I tak z każdą którą uznasz,że warto zaatakować.Pamiętaj , o częstym odświeżaniu skanów ,bo armia może się zmieniać w Barbarzyńskich.

A wioski Koczownicze ? No to jaki problem ? Skanujesz ,widzisz dużo surowców wyszpiegowanych i patrzysz jakie ma eko wioska , uznajesz sobie, że np jak ma eko 12/12/18 to będzie dobra farma na Lekką Kawalerie i atakujesz , nie dajesz żyć żadnej z wiosek Koczowniczych/Barbarzyńskich i po kłopocie
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Problem istnieje, ale rozwiązanie jest skomplikowane i moim zdaniem przekombinowane. Wioski koczownicze zostawiłbym tak jak są za to wioski opuszczone przez graczy zostawić tak jak na poprzednich światach, po prostu zostaje nazwa. Już widzę ten chaos w późniejszych etapach gry, gdy będzie trzeba przejmować opuszczone wioski współplemieńca w ilości 30 sztuk i rezerwacje na nie ;)
 

DeletedUser24227

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

zdecydowanie na tak !! bardzo dobry pomysl :)
 

DeletedUser22303

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Gralem na 4.0 i wlasnie z powodu ze nie moglem farmic bo niepamietalem ktora wioske atakowalem. W niewielu propozycjach to robie ale:
TAK!!!;)
 

DeletedUser1697

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Jak dla mnie to dobry pomysł, bo wszystkie wiochy koczownicze mają takie same nazwy i nie wiadomo, o którą chodzi:mad:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

jak wyżej, stare nazwy wiosek, które po pewnym czasie od startu serwera stały się opuszczone powinny mieć swoje stare nazwy. natomiast wioski które na obecny czas nazywają się identycznie(koczownicze i barbarzyńskie) powinny mieć wygenerowane nazwy albo według klucza kilku cyfr i kilku liter albo ich nazwy to powinny być słowa ze słownika. jestem na tak
 

DeletedUser22834

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Pomysł jakoś mnie nie przekonuje.
 

DeletedUser13971

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Dobry pomysł, gorzej z wykonaniem skryptu.
 

DeletedUser20917

Guest
Odp: Nazwy wiosek koczwniczych/barbarzyńskich

Rozmawiałem z adminami i to nie zależy od Polaków tylko od Niemców:) Podobno admini polscy sprawdzają co jakiś czas propozycje i te przegłosowane na "Tak" wysyłają do Niemców.
 
Status
Zamknięty.
Do góry