Morale - ograniczenie zysków dla kont malejących

która opcja jest najlepsza?

  • morale dla ataku i obrony

    Głosy: 20 45,5%
  • morale tylko dla obrony

    Głosy: 9 20,5%
  • lipny pomysł

    Głosy: 15 34,1%

  • W sumie głosujących
    44
Status
Zamknięty.

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
chciałbym aby morale były przypisane do maksymalnej ilości pkt osiągniętych przez gracza, w końcu ma to chronić mniejszych graczy na początku gry, tych słabiej rozwijających się etc. ale jaki jest sens chronić gracza który przez swoją nieudolność stracił cały swój dobytek? wyklucza to pozostawianie "legalnych" kont do wkurzania przeciwnika, a także innych "legalnych" kont do wykurzania takiego przeciwnika

przykładowo gracz mający 10 milionów pkt połyka przeciwnika mającego 5 milionów... gdy proporcje sięgają 14:1 morale są zabójcze i z każdą zyskaną wioską agresor utrudnia sobie życie, po wprowadzeniu pomysłu mniejszemu graczowi liczyłoby morale wciąż jakby miał 5 milionów mimo wszystkich strat jakich doznał


uważam że względnie rozsądne są 2 przypadki

1) liczenie morale dla ataku i obrony od maksymalnych pkt
2) liczenie tylko obrony od maksymalnych pkt

Edit: wiem że pomysł promuje jedynie atakujących, ale nie to mam na celu, chciałbym pozbyć się kont-odpadów po dawnych graczach które są między innymi na moim świecie
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser21561

Guest
Tutek, wyjaśnij to proszę dokładniej, najlepiej rozpisując, bo średnio rozumiem o co chodzi w punktach ankiety.
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
masz 3 graczy... przypuśćmy że 1/5 to obniżone morale, nie liczby są ważne, interesuje nas ten gracz który dostaje po punktach

gracz1 30kk
gracz2 15kk
gracz3 1kk

gracz 2 dostaje wpierdziel z 15kk robi mu się 3kk

masz:
gracz1 30kk
gracz2 15kk ==>3kk
gracz3 1kk

opcja liczenia dla obrony:

kalkulator morale liczy od maksymalnych punktów to znaczy jakby gracz2 wciąż miał 15kk(mimo że ma 3kk) i gracz1 ma na nim 100% morale...(usuwa konta które zatrzymują ludzie żeby spowolnić przeciwnika)

opcja liczenia dla ataku:

czyli jak gracz2 atakuje, jeżeli atakuje gracza 3 to ma małe morale mimo że według obecnych pkt powinien mieć 100% morale... (usuwa konta które szykuje się żeby eliminować przeciwników jak w nawiasie wyżej)

edit: uznałem że opcja tylko dla ataku sama w sobie bez drugiej opcji jest idiotycznym pomysłem więc jej nie wstawiałem, tak masz samą obronę lub obydwie opcje, które wyjaśniłem wyżej albo ich brak
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser21561

Guest
Pozostaje mi jedynie przyklasnąć, pomysł rzeczywiście super.
Myślę, że można by to rozwiązać stosunkowo prosto - ustawić blokadę, dzięki której po jakimś czasie od rozpoczęcia gry na serwerze przez danego gracza (dajmy na to pół roku) morale mogłoby na nim tylko i wyłącznie rosnąć a nie spadać.
 

DeletedUser21198

Guest
Morale służy nie tylko do ochrony początkujących, ale też do ochrony graczy zjechanych. Niby dlaczego prawo do łatwiejszej obrony mają mieć nieaktywni gracze, którzy wchodzą raz dziennie na plemiona, zaś ci aktywni od początku, walczący, lecz pokonani przez przeważające siły wroga mają być tego prawa pozbawieni?
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
ano po to żeby wojny miały swoje tempo, a nie były spowalniane przez niedobitków okupujących znaczny fragment frontu jedynie w celu zatrzymania rywala... najczęściej puste konta bez gracza
 

DeletedUser

Guest
Niestety głos na nie :/
Ochrona (morale) jest dla nowych graczy- to, że wykorzystuje sie je w wojnie- to rownież + dla słabszych :)
 

DeletedUser

Guest
Pomysł fajny, ale żeby chronić zaczynających graczy w ogóle przy zbyt dużej różnicy pkt atakowanie powinno być zabronione. Bo zdażają sies sytuację kiedy ktoś kto ma 250k pkt atakuje kogoś kto ma 5k pkt. Jest niby morale dla agresora trochę ponad 40%, ale prawda jest taka, że przy takiej dysproporcji wiosek to słabszy gracz nie ma szans na dłuższą metę. Ale chba odszedłem od tematu. Pomysł dobry, głos na TAK.
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
jak dla mnie temat można usunąć ponieważ na starych światach będą znosić morale zgodnie z tym... a na nowych prawdopodobnie temat nie ma racji bytu...
 

DeletedUser135398

Guest
ogólnie zbyt tego nie kumam co piszesz, ale podoba mi sie, bo wiem o co Ci chodzi i mam to samo
 

DeletedUser55755

Guest
Pomysł wart rozważenia...
Z wyjątkiem jednak, dotyczącym opcji "zacznij od nowa" morale powinno być jak dla osoby zaczynającej grę.
 
Status
Zamknięty.
Do góry