A więc od dawien dawna nie było świata bez farmy i bez milisekund. Ostatni 28 światów temu (s162), poprzedni 78 (s121). Przy starcie 182 była ta opcja w ankiecie, ale demokratycznie (ciut ponad 50%) przegłosowane zostały msy. Jest trochę zwolenników światów bez ms, co prawda jesteśmy w mniejszości, ale jesteśmy. Najchętniej nie widziałbym żadnego z budynków specjalnych. Po co to komu... ewentualnie kościoły najmniej bolą.
Jako jeden z największych hejterów blokady składów bije się w pierś i zagłosowałbym za blokadą składów po 180 dniach przy 80 osobowym limicie członków w plemieniu. Nie ma innego rozwiązania żeby wyeliminować patologię dogadywania się w kilka ekip by wspólnie zamknąć świat.
Co prawda dałbym możliwość wyrzucania graczy po blokadzie składu, ale ponoć tak się nie da bo jest to połączone z rekrutacją, a dopisanie linijki kodu jest zbyt ciężkie dla naszych polskich czempionów informatyki i kodowania.
Przy blokadzie składów uważam, że powinien być aktywny parametr, że można atakować członka swojego plemienia (eliminacja kretów w plemieniu po blokadzie). Moje ideolo ustawienia wyglądają tak:
Świat 190 Proponowane Ustawienia by Mickez
Milisekundy | Nieaktywne |
Ograniczenie straszaków | Nieaktywne / 1% punktów wioski |
System badań | Prosty (niezbadane / zbadane) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
Flagi | Nieaktywne |
Zbieractwo | Nieaktywne |
Farmienie | Nieaktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Jednostki
Łucznicy | Nieaktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Nieaktywne |
Chłop | Nieaktywne |
Konfiguracja
Limit członków plemienia | 80 |
Ataki na członków plemienia | Odbywają się jak normalne ataki |
Poziomy plemienia | Nieaktywne |
Blokada składów | Aktywne, blokada składów po 180 dniach |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Możliwe jest wspieranie wiosek spoza plemienia gracza |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne |