DeletedUser
Guest
No cóż w innym temacie napisałem tę propozycję ale jak zobaczyłem że ludzie tylko czytają co jest napisane na początku , a co w środku plan poszedł się palić na panewce .
A wiec jak (skopiuję co tam napisałem :
Jednym z największych problemów graczy z powodu czasochłonności jest ustawianie produkcji budowy armii w wioskach jak to rozwiązać :> .Sposób na rozwiązanie z budową wojsk jest wręcz banalny , jak wiadomo całkiem niedawno wprowadzono opcję masowej rekrutacji wojsk , jest on przydatny , ale mało pomocniczy przy budowaniu deffa ok ale offa :/ , w dodatku przy liczbie wiosek na przykład 300 i tak są z tym problemy jeśli
coś nie pasii miejsca w zagrodzie jest za dużo lub surowców za mało trzeba szukać co i jak gdzie , dlatego wiele osób rezygnuje z tej pomocy . Aby ten problem rozwiązać ułatwić grę , utrzymać klientów(graczy) przy sobie , zarobić proponuję następujące ułatwienie w opcji KP . W zakładce masowa rekrutacja na końcu listy uczynić coś takowego :
Produkuj : |piki|..|mie|...|top|..|łucz|..|zw|..|lk|..|łk|. .|ck|..|tar|..|kata|
Produkuj do :| 0 |. |5| .|6500|.|0|.|250|.|2300|.|500|.|0|.|250|.|25|
produkuj w
przeliczniku : |0|.|1|.|2,7|.|0|.|5|.|1.3|.|0,4|.|0|.|0.2|.|1|.|1 | .
I w jaki sposób by to było przeliczane , w takowy żeby nie pojawił się komunikat że zabrakło surowców , albo niema miejsca w zagrodzie .
Przeliczałoby w takowej liczbie że wszystko szło by szeregowo dopiero następnie równolegle , tzn. dobiłoby z 2 rubryki do wyznaczonej liczby w 1 i w wiosce jakiegokolwiek z danej grupy więcej by się nie budowało , przykładowo mam miecze ustawiane do produkcji liczby 5 w danej wiosce , jeśli już jest na tej liczbie w wiosce z grupy lub dobije z 2 przelicznika nastąpi zakończenie produkcji danej jednostki , podobnie z innymi . 1)Zabraknie surowców bądź 2)miejsca w zagrodzie
AD.1) by było doliczane do ta go co si da czyli strzelam w wiosce gdzie mamy pełny spichlerz i 0 jednostek produkowało by się nam po takowym ustawieniu , 5 m, 1673 t , 250 z , 640 Lk , 400 łk , 250 taranów , 25 katapult .
Ad.2) Zabrakłoby miejsca w zagrodzie nie buduje sie dalej lecz nie że buduje się nam tylko 5 m , 3500 t . Lecz byłoby to rozłożone (i znowu strzelam) i budowało się , 5m . 900 t. 250 z . 300 lk . 400 łk . 250 taranów . 25 katapult .
Niedopracowane bo na biegu lecz myślę że by takie rozwiązanie mogło zapewnić graczom zaoszczędzenie czasu , a ogólnie plemionom przypływu gotówki .
A wiec jak (skopiuję co tam napisałem :
Jednym z największych problemów graczy z powodu czasochłonności jest ustawianie produkcji budowy armii w wioskach jak to rozwiązać :> .Sposób na rozwiązanie z budową wojsk jest wręcz banalny , jak wiadomo całkiem niedawno wprowadzono opcję masowej rekrutacji wojsk , jest on przydatny , ale mało pomocniczy przy budowaniu deffa ok ale offa :/ , w dodatku przy liczbie wiosek na przykład 300 i tak są z tym problemy jeśli
coś nie pasii miejsca w zagrodzie jest za dużo lub surowców za mało trzeba szukać co i jak gdzie , dlatego wiele osób rezygnuje z tej pomocy . Aby ten problem rozwiązać ułatwić grę , utrzymać klientów(graczy) przy sobie , zarobić proponuję następujące ułatwienie w opcji KP . W zakładce masowa rekrutacja na końcu listy uczynić coś takowego :
Produkuj : |piki|..|mie|...|top|..|łucz|..|zw|..|lk|..|łk|. .|ck|..|tar|..|kata|
Produkuj do :| 0 |. |5| .|6500|.|0|.|250|.|2300|.|500|.|0|.|250|.|25|
produkuj w
przeliczniku : |0|.|1|.|2,7|.|0|.|5|.|1.3|.|0,4|.|0|.|0.2|.|1|.|1 | .
I w jaki sposób by to było przeliczane , w takowy żeby nie pojawił się komunikat że zabrakło surowców , albo niema miejsca w zagrodzie .
Przeliczałoby w takowej liczbie że wszystko szło by szeregowo dopiero następnie równolegle , tzn. dobiłoby z 2 rubryki do wyznaczonej liczby w 1 i w wiosce jakiegokolwiek z danej grupy więcej by się nie budowało , przykładowo mam miecze ustawiane do produkcji liczby 5 w danej wiosce , jeśli już jest na tej liczbie w wiosce z grupy lub dobije z 2 przelicznika nastąpi zakończenie produkcji danej jednostki , podobnie z innymi . 1)Zabraknie surowców bądź 2)miejsca w zagrodzie
AD.1) by było doliczane do ta go co si da czyli strzelam w wiosce gdzie mamy pełny spichlerz i 0 jednostek produkowało by się nam po takowym ustawieniu , 5 m, 1673 t , 250 z , 640 Lk , 400 łk , 250 taranów , 25 katapult .
Ad.2) Zabrakłoby miejsca w zagrodzie nie buduje sie dalej lecz nie że buduje się nam tylko 5 m , 3500 t . Lecz byłoby to rozłożone (i znowu strzelam) i budowało się , 5m . 900 t. 250 z . 300 lk . 400 łk . 250 taranów . 25 katapult .
Niedopracowane bo na biegu lecz myślę że by takie rozwiązanie mogło zapewnić graczom zaoszczędzenie czasu , a ogólnie plemionom przypływu gotówki .