[Pasek] Hermitowskie Koperty

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Może to dziwne pytanie ale co to znaczy "stworzyć nową kopertę do pobliskich sojuszniczych graczy"?
 

DeletedUser

Guest
Kod:
javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieKoperty.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{cache:1}); void (0);
Skrypt ma za zadanie ułatwić wysyłanie wiadomości do pobliskich przyjaznych graczy w przypadku nadchodzących ataków. W treść wiadomości wrzuca podstawowe informacje o wiosce jak poziom muru, stan wojsk, poparcie, współrzędne wioski. Dodatkowo do treści wiadomości może dorzucić zrzut nadchodzących wojsk (jeżeli, skrypt został uruchomiony z przeglądu wioski, który jest atakowana), użyteczność tej akcji jest zależna od jakości opisanych komend.
 

l2adziu

Pikinier
Wynik reakcji
86
Jak dałoby radę druga wersja na światy gdzie tylko własne plemię może wspierać.
Troszkę irytuję jak leci do wszystkich sojuszników a Tylko twoje plemię może wspierać.
Bądź opcje wyboru zaznaczając haczykami czy coś jakie plemię ma dostać wiadomość.


Lista graczy może bez bbcode i bo troszkę za dużo jest ów bbcodów ;D

W przypadku większej ilości ataków dasz radę zrobić listę z której się wybiera a nie strzałkami?

Dodatkowo zasięg i typ jednostki byłby super jak na zdjęciu niżej.
Szukam alternatywy bo tamten skrypt już nie działa.
wU72IVo.png
 

DeletedUser

Guest
"Troszkę irytuję jak leci do wszystkich sojuszników a Tylko twoje plemię może wspierać."
I tak i nie, na początkowym etapie gry, gdzie masz jedna wioskę, to przeskoki między członami są dość popularne, więc w sumie warto (moim zdaniem) poinformować graczy, z którymi ma się przyjazne stosunki dyplomatyczne, na późniejszym etapie, to może być w sumie uciążliwe. Ale jest opcja Importuj graczy z dyplomacji plemienia, która pozwala przy odznaczeniu pisać tylko do własnego plemienia. Jak się kliknie zębatkę to można powiedzieć, czy pisać do tylko do sojuszników czy do sojuszników jak i NAPs.

"Lista graczy może bez bbcode i bo troszkę za dużo jest ów bbcodów ;D"
Można nie importować listy graczy

"W przypadku większej ilości ataków dasz radę zrobić listę z której się wybiera a nie strzałkami?"
Można wpisać ręcznie datę dotarcia. Domyślnie wybierany jest czas dotarcia pierwszego ataku oznaczonego Szlachcic. Założenie skryptu polega na stworzeniu wiadomości do pobliskich graczy, więc też przeklikanie kilku pierwszych ataków nie powinno stanowić problemu. Więc, żadnej listy nie będzie.

"Dodatkowo zasięg i typ jednostki byłby super jak na zdjęciu niżej."
Według mnie nie, bo zasięg i typ jednostki jest różny dla każdego z odbiorców. Nowy skrypt generuje link, który po otwarciu w nowej karcie i uruchomienia skryptu Hermitowskie Obstawy, powoduje, że skrypt do obstaw importuje już datę dotarcia podaną w wiadomości i pozwala wybrać już tylko te jednostki defensywne, które zdąża na czas.
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
wybuchło

QuotaExceededError: Failed to execute 'setItem' on 'Storage': Setting the value of 'Hermitowski.MapFiles.village.player_id' exceeded the quota.

Error: Failed to execute 'setItem' on 'Storage': Setting the value of 'Hermitowski.MapFiles.village.player_id' exceeded the quota.
at set_item (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js?_=175837:80:22)
at save_entity (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js?_=175837:131:13)
at fetch_missing_columns_from_server (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js?_=175837:155:15)
at async get_entity_records (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js?_=175837:190:13)
at async Promise.all (index 2)
at async get_world_info (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskiePlikiMapy.js?_=175837:238:21)
at async Object.get_world_info (eval at <anonymous> (https://dspl.innogamescdn.com/assets/pl148/51c562e57fd44f19609ff8fffcf955c4/merged/game.js:9:4904), <anonymous>:483:34)
at async Object.init_gui (eval at <anonymous> (https://dspl.innogamescdn.com/assets/pl148/51c562e57fd44f19609ff8fffcf955c4/merged/game.js:9:4904), <anonymous>:312:13)
 

Anallterror

Chłop
Wynik reakcji
0
Komunikat o błędzie:
TypeError: Cannot read properties of undefined (reading 'active')

TypeError: Cannot read properties of undefined (reading 'active')
at Object.init_gui (https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieKoperty.js?_=185044:326:49)

jak to naprawić?
javascript:$.ajax('https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/HermitowskieKoperty.js?_='+~~(Date.now()/9e6),{dataType: 'script', cache: true}); void (0);

to powinno śmigać ;)
 
Do góry