DeletedUser140765
Guest
Ostatnio wpadłem na pomysł, żeby umożliwić graczom zakup konta premium bez wkładu w złotówkach.
Chodzi o to, żeby wprowadzić na rynku 4. surowiec - punkty premium. Możnaby je było kupić za dowolny inny surowiec. Oczywiście, żeby uniknąć zawyżonych, jak i zaniżonych cen, wprowadziłoby się maksymalną i minimalną ilość surowców, za które punkt premium może zostać sprzedany. Wartość ta, wyznaczana przez administrację serwera, zmieniałaby się w zależności od rozwoju danego świata, żeby nie doszło do możliwości zakupienia przez każdego punktów premium za stosunkowo niewielką ilość surowców. W ten sposób gracze, którzy kupili punkty premium za złotówki, będą mogli wymienić je na surowce, a każdy będzie miał możliwość "darmowego" KP (za surowce uzyskane w grze).
Pierwsza myśl przeciętnego użytkownika mówi, że firma Plemion na tym straci. Otóż nie - będzie tylko tyle kont premium, ile zostało zakupionych za realną walutę. Podam to na przykładzie:
- Gracz xxx kupuje punkty premium i przeznacza je na KP. Zostaje mu ich jeszcze trochę. Pilnie potrzebuje żelaza, więc wystawia ofertę 2 punkty premium za 10 000 żelaza.
- Gracz yyy, który chce uzyskać konto premium za surowce, przyjmuje ofertę. Punkty premium zostają mu wysłane natychmiast (ewentualnie po czasie dotarcia kupców w stosunku 1 kupiec - 1 punkt premium, decyzję zostawiam administracji). Gdy nazbiera ich wystarczającą ilość, może wymienić je na KP.
- Firma dostaje tyle pieniędzy, ile zapłacił jej gracz xxx, mimo że sprzedał punkty premium graczowi yyy.
Pomysł został częściowo zaczerpnięty z innych gier przeglądarkowych. Myślę, że zapewniłby on grze większą popularność, oraz dodatkowe dochody (gracze kupowaliby więcej punktów premium, żeby część wymienić na surowce).
Proszę o odpowiedzi, które mogłyby coś wnieść i ulepszyć pomysł. Jeżeli dostrzegacie jakieś niedociągnięcie, napiszcie o tym, jak możnaby je naprawić. Jeżeli już musicie negować pomysł, to podajcie sensowny powód. To wszystko, o co proszę.
Chodzi o to, żeby wprowadzić na rynku 4. surowiec - punkty premium. Możnaby je było kupić za dowolny inny surowiec. Oczywiście, żeby uniknąć zawyżonych, jak i zaniżonych cen, wprowadziłoby się maksymalną i minimalną ilość surowców, za które punkt premium może zostać sprzedany. Wartość ta, wyznaczana przez administrację serwera, zmieniałaby się w zależności od rozwoju danego świata, żeby nie doszło do możliwości zakupienia przez każdego punktów premium za stosunkowo niewielką ilość surowców. W ten sposób gracze, którzy kupili punkty premium za złotówki, będą mogli wymienić je na surowce, a każdy będzie miał możliwość "darmowego" KP (za surowce uzyskane w grze).
Pierwsza myśl przeciętnego użytkownika mówi, że firma Plemion na tym straci. Otóż nie - będzie tylko tyle kont premium, ile zostało zakupionych za realną walutę. Podam to na przykładzie:
- Gracz xxx kupuje punkty premium i przeznacza je na KP. Zostaje mu ich jeszcze trochę. Pilnie potrzebuje żelaza, więc wystawia ofertę 2 punkty premium za 10 000 żelaza.
- Gracz yyy, który chce uzyskać konto premium za surowce, przyjmuje ofertę. Punkty premium zostają mu wysłane natychmiast (ewentualnie po czasie dotarcia kupców w stosunku 1 kupiec - 1 punkt premium, decyzję zostawiam administracji). Gdy nazbiera ich wystarczającą ilość, może wymienić je na KP.
- Firma dostaje tyle pieniędzy, ile zapłacił jej gracz xxx, mimo że sprzedał punkty premium graczowi yyy.
Pomysł został częściowo zaczerpnięty z innych gier przeglądarkowych. Myślę, że zapewniłby on grze większą popularność, oraz dodatkowe dochody (gracze kupowaliby więcej punktów premium, żeby część wymienić na surowce).
Proszę o odpowiedzi, które mogłyby coś wnieść i ulepszyć pomysł. Jeżeli dostrzegacie jakieś niedociągnięcie, napiszcie o tym, jak możnaby je naprawić. Jeżeli już musicie negować pomysł, to podajcie sensowny powód. To wszystko, o co proszę.