Fuzja

Czy jesteś za moim pomysłem?

  • Tak

    Głosy: 98 44,7%
  • Nie

    Głosy: 55 25,1%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 9 4,1%
  • Tak , ale można go dopracować.

    Głosy: 57 26,0%

  • W sumie głosujących
    219
Status
Zamknięty.

DeletedUser166069

Guest
Myślę że jakoś super nie ułatwi to gry ale może być w końcu trzeba się rozwijać :p
 

DeletedUser166080

Guest
Jestem na tak.
Nie wiem o co chodzi tym, którzy głosują na nie ( a jest ich wielu). Może czegoś nie wiem, nie rozumiem. Ale wiem na pewno, że taka funkcja w plemieniu ułatwiłaby fuzję naprawdę na dużą skalę. Jedynym minusem jest to, że dołączaliby również gracze nieaktywni lub potencjalne krety. Można by to dopracować o np. listę graczy plemienia, z którym robi się fuzję. Na liście zaznaczałoby się, których graczy zaprosić. :]
 

King Dzong MAGIK

Pikinier
Wynik reakcji
18
Pomysł nie głupi :)

Ale , czy wystarczy machnąć 1 przyciskiem i zaprosić 50 osób w ciemno ? Ja bym wolał osobiście sprawdzić konta i zaprosić 25 , ale zasługujących na to :)
 

kors4r

Łucznik
Wynik reakcji
0
jestem na tak, bo pomysł dobry, ale opcja tak rzadko byłaby używana, że i bez tego da się grać
 

DeletedUser

Guest
Po co Wy odgrzebujecie takie tematy ? Tym bardziej, że pomysł denny, bo co to za trud pozapraszać ludzi do plemienia ?
 

DeletedUser167118

Guest
Żeby do tego była funkcja żeby sobie zaznaczyć graczy do których by poszły automatycznie zaproszenia :)
 

Jurigag

Zwiadowca
Wynik reakcji
99
Jeśli ktoś koniecznie chce tą opcję to mógłbym się pobawić i napisać skrypt do fuzji, ciężkie aż tak nie powinno być ;P Oczywiście automat by to nie był, ale na pewno by tznacznie przyspieszył proces fuzji.
 

DeletedUser173808

Guest
Moim zdaniem pomysł jest super... Zaoszczędzi to wiele czasu i nerwów. Jest to jeszcze do dopracowania... Automatyczny podział forum po ustaleniu, dyplomacji itd... Ogółem podstawa fajna :)
 

DeletedUser

Guest
Witam,

Z tego co pamiętam 90% fuzji niszczyło plemiona zazwyczaj "sprzymierzeńców" oni idą do nas lecz tylko wybrane osoby ;)
Pamiętajcie każda gra ma mieć poziom a tematy typu "zaproś cały kontynent" lub "fuzja plemion" to tylko dla leniwych którym szkoda czasu na grę.
 

Gienio555

Chłop
Wynik reakcji
0
dopracowanie:
zaznaczenie których graczy chcesz, a pozostałych bez haczyka zostawić :D
oczywiście opcja zaznacz wszystko też powinna być
 

DeletedUser96857

Guest
Dobry byłby po dopracowaniu.

Propozycja dopracowania? Gracz wchodząc do plemienia zaznacza czy jest chętny na przejście w razie fuzji czy nie.
Drugi? Administrator plemienia , które przechodzi do silniejszego zaznacza , które osoby przechodzą do plemienia.
 

DeletedUser24817

Guest
Hmm... Ciężko mi się zdecydować.
Z jednej strony, jest dużo zmiennych. Uprawnienia z automatu? Dyplomacja? Lista ludzi do 'nowego' plem bo obie strony czasem selekcjonują? Nie można także zmusić kogos by zmienił plemie. To łamanie jego konstytucyjnych praw.
Ogólnie rzecz biorąc, i tak trzeba się dogadać, wszystko ustalić, a taki skrypt to.. Masowa rekrutacja. Raj dla noobów tworzących masówki. Bo co po za tym? Zaprosić 20-30osób to 5min roboty. Oni i tak muszą to akceptować ale bez skryptu mają więcej info. Dlaczego?
Bo skrypt poinformuje o fuzji i poprosi o akceptację, a w normalnych warunkach założyciel musi poinformować co gdzie i dlaczego.
Kolejny minus mi wpadł do głowy.
Co z plemieniem, jeśli założyciel przejdzie pierwszy? Plemie rozwiązane, nikt nie wie co się dzieje. Burdel i zamieszanie.
Tradycyjny sposób 5min więcej zajmuje i unikamy masy problemów oraz zmiennych.
Jestem na nie.

Równie dobrze możecie napisać skrypt na masową rekrutację, bo to wasz jedyny argument 'za'.
 

DeletedUser167856

Guest
Ja tam bym nie kombinował, przecież zaproszenia to max 15 minut roboty...
 

DeletedUser182354

Guest
Popieram pomysł, jest OK, ale niektórzy członkowie np nie muszą dostawać zaproszenia. Dodałbym jeszcze wybór graczy do przejścia. Szybko by było bo tak jak przy zmianie praw w plemieniu, zaznaczałoby się tylko ptaszki ;D To by ułatwiło sprawę z fuzjami ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry