- Wynik reakcji
- 210
Skrypt na farmienie znacząco skraca czas, jaki musimy poświęcić na czynność zwaną "farmieniem", czyli bardzo częstym wysyłaniem jednostek - przeważnie na wioski barbarzyńskie - w celu uzyskania surowców z nich.
Klasyczny wypełniacz, uzupełniający następujące pola:
Skrypt nie klika żadnych przycisków akcji i jakakolwiek taka modyfikacja jest nielegalna!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.
Pogrubione fragmenty to pola, które należy wypełnić.
Tu wpisz coordy - wpisujecie koordynaty wiosek, które chcecie atakować, oddzielone spacją, np. '472|689 472|690 472|691'
light.value=x - w miejsce "x" należy wpisać liczbę lekkich kawalerzystów, jakich chcecie wysłać w ataku, np. 50
spy.value=x - w miejsce "x" wpisujemy liczbę zwiadowców, np. 1
Istnieje także możliwość wpisania innych jednostek aniżeli lekka kawaleria i zwiadowcy.
W skrypcie za wpisywanie wojsk odpowiada fraza: doc.forms[0].light.value=x;doc.forms[0].spy.value=x;, w związku z tym, jeśli chcecie "zamienić" np. lekką na konnych łuczników, musicie zamiast light.value wpisać marcher.value
Poniżej nazwy jednostek, które należy wpisać do skryptu, jeśli chcecie farmić innymi jak LK:
spear - pikinier
sword - miecznik
archer - łucznik
axe - topornik
spy - zwiadowca
light - lekki kawalerzyta
marcher - łucznik na koniu
heavy - ciężki kawalerzysta
Skrypt można także ustawić pod kątem zbijania murków w wioskach barbarzyńskich, wtedy jako jednostki w skrypcie należy wpisać:
ram - taran
catapult - katapulta
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
1) Instalujemy wypełniony przez nas skrypt w pasku skrótów (instrukcja)
2) Następnie wchodzimy w Plac i klikamy na nasz skrypt.
3) Skrypt wpisuje nam coordy wioski, którą mamy atakować, wraz z jednostkami, jakie chcemy wysłać.
Klikamy Napad
I gotowe. Powtarzamy czynności aż do momentu, kiedy zostaną wyfarmione wszystkie wioski ze skryptu.
Skąd będziemy wiedzieć, że wszystkie wioski wyfarmione?
Wyskoczy okno z taką informacją
Klasyczny wypełniacz, uzupełniający następujące pola:
- współrzędne wioski atakowanej,
- liczba i typ jednostek uczestniczących.
Skrypt nie klika żadnych przycisków akcji i jakakolwiek taka modyfikacja jest nielegalna!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod:
javascript:coords='Tu wpisz coordy';var doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;url=doc.URL;if(url.indexOf('screen=place')==-1)alert('Najpierw wejdz na plac skad masz wysylac czujki');coords=coords.split(" ");index=0;pomocookie=document.cookie.match('(^|;) ?pomo=([^;]*)(;|$)');if(pomocookie!=null)index=parseInt(pomocookie[2]);if(index>=coords.length)alert('To ostatnia wioska');if(index>=coords.length)index=0;coords=coords[index];coords=coords.split("|");index=index+1;cookie_date=new Date(Date.now()+((60*60*24*365)*1000));document.cookie ="pomo="+index+";expires="+cookie_date.toGMTString ();doc.forms[0].x.value=coords[0];doc.forms[0].y.value=coords[1];doc.forms[0].light.value=x;doc.forms[0].spy.value=x;doc.forms[0];javascript:document.forms[0]()
Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.
Pogrubione fragmenty to pola, które należy wypełnić.
Tu wpisz coordy - wpisujecie koordynaty wiosek, które chcecie atakować, oddzielone spacją, np. '472|689 472|690 472|691'
light.value=x - w miejsce "x" należy wpisać liczbę lekkich kawalerzystów, jakich chcecie wysłać w ataku, np. 50
spy.value=x - w miejsce "x" wpisujemy liczbę zwiadowców, np. 1
Istnieje także możliwość wpisania innych jednostek aniżeli lekka kawaleria i zwiadowcy.
W skrypcie za wpisywanie wojsk odpowiada fraza: doc.forms[0].light.value=x;doc.forms[0].spy.value=x;, w związku z tym, jeśli chcecie "zamienić" np. lekką na konnych łuczników, musicie zamiast light.value wpisać marcher.value
Poniżej nazwy jednostek, które należy wpisać do skryptu, jeśli chcecie farmić innymi jak LK:
spear - pikinier
sword - miecznik
archer - łucznik
axe - topornik
spy - zwiadowca
light - lekki kawalerzyta
marcher - łucznik na koniu
heavy - ciężki kawalerzysta
Skrypt można także ustawić pod kątem zbijania murków w wioskach barbarzyńskich, wtedy jako jednostki w skrypcie należy wpisać:
ram - taran
catapult - katapulta
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
1) Instalujemy wypełniony przez nas skrypt w pasku skrótów (instrukcja)
2) Następnie wchodzimy w Plac i klikamy na nasz skrypt.
3) Skrypt wpisuje nam coordy wioski, którą mamy atakować, wraz z jednostkami, jakie chcemy wysłać.
Klikamy Napad
I gotowe. Powtarzamy czynności aż do momentu, kiedy zostaną wyfarmione wszystkie wioski ze skryptu.
Skąd będziemy wiedzieć, że wszystkie wioski wyfarmione?
Wyskoczy okno z taką informacją
Ostatnio edytowane przez moderatora: