Farmić, czy nie farmić - oto jest pytanie.

  • Rozpoczynający wątek Aqriel
  • Data rozpoczęcia

Czy jesteś za moją propozycją odnośnie ograniczenia ataków na dobę?

  • Tak

    Głosy: 112 47,7%
  • Nie

    Głosy: 99 42,1%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 22 9,4%
  • Mam inną propozycję (napisz jaką)

    Głosy: 2 0,9%

  • W sumie głosujących
    235
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
a ja myślę jeśli chodzi o rynek..na 100% ktoś z topki na 52,53 przesyłał sobie surkę z innego konta..wystarczy ściągnąc program do zmiany IP...może przydało by się tak zrobić aby nie było możliwości wolnego przesyłania surowców...tak samo jak wystawiaja dajmy na to 500 surki za 2000k surki..aby mozna bylo wymieniac surke musi byc stosunek 1:1 ale nie mniejszy...co o tym sądzicie?
 

DeletedUser

Guest
Aq świetny pomysł ;) kilka poprawek i byłby napewno do zrealizowania
tak jak farmie pisał ograniczenie ataku na wiochy barbarzyńskie byłoby najlepszym wyjściem
licznik ten mógłby z czasem gry rosnąć np po miesiącu po 2 i tak dalej.
Jak najbardziej za,przy realizacji tego projektu można zmiejszyć mechaniczność gry i w przenośni zatopić się w jej sensie pozdrawiam. ;))
 

DeletedUser

Guest
Aq świetny pomysł ;) kilka poprawek i byłby napewno do zrealizowania
tak jak farmie pisał ograniczenie ataku na wiochy barbarzyńskie byłoby najlepszym wyjściem
licznik ten mógłby z czasem gry rosnąć np po miesiącu po 2 i tak dalej.
Jak najbardziej za,przy realizacji tego projektu można zmiejszyć mechaniczność gry i w przenośni zatopić się w jej sensie pozdrawiam. ;))

oczywiście,iż ograniczenie wysyłania ataków na wioski barbarzyńskie byłoby złym pomysłem ; )
 

DeletedUser

Guest
mamba może powiedzieć czemu był by to zły pomysł ? ;)
dla mnie
1.wyrównało by to szanse graczom którzy nie mają tyle czasu
wiadomo niektórzy z jego dużą ilością będą niezadowoleni a ci kantujący to już wql :p
ale nie da sie zaspokoić wszystkich :)
poziom gry podniósł by się znacznie jak i urozmaiciło by to rozgrywke,nie spędzasz godzin na atakch lecz na planowaniu strategii ;)
 

DeletedUser

Guest
człowieku jasne,że kto ma więcej czasu najczęściej jest pierwszy i tego nie zmienisz...dajmy przykład jeśli chodzi o te ograniczenie ataków..człowieku mam wolny dzień..chcę sobie więcej surki zgarnąc a tu ograniczenie..co to ma być ; ) oczywiście zły pomysł...to,że nie masz czasu na grę to już nie moja winka :D
 

DeletedUser

Guest
mamba ja czas bym znalzł tu nie chodzi o mnie :)
nie nadużywaj słowa "człowieku" bo innej rozumnej istoty tu nie znajdziesz :D:D:D
a ile masz takich wolnych dni w tygodiu ? :p:D
wiadomo wszystkim nie dogodzisz ;P:D::D
pozdrowionka tęczowa mambo ;p
 

DeletedUser137434

Guest
Co do skryptów i programów nielegalnych i nie do wykrycia jest tego masa, tak samo masę wysyłam do NINO w paczkach zipowych jak tylko coś się trafi, i jak on to twierdza, nic nie może zrobić gdyż to tylko gra. A większość oszukuje by być w topce.

Fakt, plemiona kiedyś były genialne, częściej pisało się na forum, ludzie opisywali to co przeżyli danego dnia, zawiązywała się paczka, jak rodzina, grało się razem parę lat i aż ciężko rozstawać.

Na nowszych światach coraz mniej prawdziwej ekipy, niska atmosferka, kultura coraz gorzej albo ja tak widzę po plemionach.

Wiadomo, rynek się poszerzył gier, ponadto gry typu CS, Tibia, MoD6WF2 czy inne poprzez sieć również odbierają graczy.

Zaproponowałbym trzy zmiany :
1. Ograniczenie ilości wysyłanych ataków na 50 x ilość wiosek -> to co powiedział AQ
2. Ograniczenie na PROXY, Bramki IP, strony przekierowujące wejście na plemiona.
3. Wyłączenie na jakimś świecie możliwości korzystania z skryptów zewnętrznych. Widziałem gdzieś stronę blokującą skrypty z przeglądarki. Też byłoby dobrym pomysłem.
 

DeletedUser

Guest
co do tego limitu ataków to lepszy by był taki limit rosnący że np na początku 20 ataków na dzień po np. tygodniu 30 i tak zwiększać a maksymalny limit to np 100 ataków
 

DeletedUser117636

Guest
co do tego limitu ataków to lepszy by był taki limit rosnący że np na początku 20 ataków na dzień po np. tygodniu 30 i tak zwiększać a maksymalny limit to np 100 ataków

Ta jasne ograniczajcie ataki z pierwszej wioski to połowa graczy zakonczy grę bo nie będą mogli przecież zdobyć grabieżcy dnia ... a druga połowa zostanie ubita bo jak wyśle te 50 ataków top co z robi z wojskiem jak wprowadzicie ograniczenia ...

Jak to ma wyglądać ???

Poczekam sobie z atakami do 20-21 godziny i jak już mój sąsiad pro offiarz będzie miał te 50 ataków wykonanych to se wezmę katasy i se go poburzę bo Zera bo nie bedzie mógł mnie skontrować a jedynie wojskiem ucieknie od super zabawa ;)

Tak kużnie,zagrodę i ratusz walnąć komuś do zera.

super pomysł ;)

Jedyne ograniczenie to ja bym w prowadził z atakiem na mnie .... całkowity zakaz no może z wyjątkiem skanów ;)

Ten pomysł jest the best prawie tak idealny jak ja :)
 

DeletedUser

Guest
twój kot jest lepszy...
no właśnie chyba zapomnieliśmy że gracze nie będą mogli kontrować ja wykorzystają limit :p
 

BackToTheGame

Rycerz
Wynik reakcji
137
Ja jestem na nie. Dlaczego ?
Ktoś ma okolicę noobów, sam farmi - ma dobrze bo łupy pełne.
Drugi przypadek. W okolicy jest 3-4 osoby ciągle farmiące. Oni mają puste łupy a licznik się nabija, osoba z pierwszego przypadku łupy będzie miała pełne, więc jest o wiele bardziej na plus. To z kolei może prowadzić do narastającej liczby multi - gdzie mi najlepiej pjdzie na początku tam będę grał dalej.
 

DeletedUser

Guest
To jest śmieszne! Powstał już świat bez farmienia, teraz na inne narzucą jakieś limity w farmieniu?! W jakiej grze wygrywa ten, co gra lepiej (chodzi o online)? Tutaj chodzi o czas poświęcony na ową grę. To zabije całkowicie rozgrywkę.
 

DeletedUser145808

Guest
Jestem na nie, lepszym rozwiązaniem jest otwieranie światów bez możliwości farmienia
ale to tylko moje zdanie :)
 

DeletedUser

Guest
No w sumie licznik to fajny pomysł, ale czy można odróżnić farmienie od zwykłych ataków? Przykładowo, żeby przebić się przez niejeden bunkier trzeba kilkunastu ataków. Jest ok, ktoś kto ma kilkaset wiosek może sobie na to pozwolić nawet kilka razy dziennie. Tak więc jeżeli ów licznik klasyfikował by ataki czyszczące na bunkry jako farmienie to gra traci sens. Chyba, że za "farmienie" jako takie wźmiemy tylko ataki na wioski barbarzyńskie (może dla wielu taka definicja jest jedyną możliwą, ale ja osobiści dośc często się spotykałem ze stwierdzeniem "ktoś kogoś farmił")

PS. Jeżeli trochę niejasno to chętni wytłumaczę wszelkę wątpliwości
 

Jurigag

Zwiadowca
Wynik reakcji
99
Wg mnie pomysł jest dobry - otwierać 3 światy np tandemowe:

jeden świat - farmienie 24/7
drugi świat - 50 ataków na wioskę - ale tylko barbarzyńskie
trzeci świat - brak farmienia

I według mnie każdy by znalazł coś dla siebie.
 

DeletedUser159478

Guest
Dobry pomysł! Więcej czasu by pozostawało na rodziny/kolegów. Wreszcie byśmy nie musieli siedzieć "nocami" i farmić jak niektórzy z top15
 

DeletedUser143151

Guest
Fajny pomysł :D
Powinny się pojawiać światy bez farmienia, z ograniczonym farmieniem i takie jak są obecnie i by było dla każdego coś dobrego :D
Konieczne wg mnie jest także to co napisał KoncertowoZdobywamŚwiaty czyli nie blokowanie wysyłania ataków po tych 50 lecz poprostu późniejsze ataki nie będą przynosić łupu :)
 

DeletedUser

Guest
Pomysł dobry, jestem za. Gra zmierza w kierunku, aby wygrać trzeba być "nolajfem" i co dziennie, i co noc stukać.
To najwięcej jak dotychczas widziałem, a to na pewno nie najwięcej.

 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Pomysł gut. Naturalnie tylko i wyłącznie z ustawieniem na rynku 1:1 jako jedynego dopuszczalnego stosunku handlowego, bo inaczej to nie pomoże (co pokazał świat 52).
No i na pewno nie ze sztywną liczbą ataków na dobę, ale to już się określi przy programowaniu. Zobaczymy czy coś z tego wyjdzie :).
 

DeletedUser

Guest
Liczba ataków mogła by wzrastać jakoś proporcjonalnie do ilości posiadanych wiosek, albo punktów.
 
Status
Zamknięty.
Do góry