faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser14
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser14

Guest
Zanim zadasz pytanie do administracji - przeczytaj dokładnie ten temat!
Zawiera on najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi na nie.

1. jak zmienić nick?
o: można to zrobić wybierając Ustawienia/Konto/Zmień nazwę gracza. Zmiana nicka kosztuje 500 PP.


2. Zarejestrowałem się, ale nie przyszedł jeszcze email potwierdzający. Co zrobić?
o: sprawdz w folderze spam, jesli tam nie ma, prawdopodobnie musisz poczekac dluzej. darmowe konta emailowe (jak np. @onet.pl) zreguly sa na serwerach sredniej jakosci, i email moze dochodzic nawet kilkadziesiat minut. ewentualnie probuj aktywacji jeszcze raz pod linkiem:
http://www.plemiona.pl/validate_email.php

3. czy na swiecie 1/2 beda wprowadzone nowe jednostki?
o: nie bedzie, poniewaz swiaty te uruchomione sa na innym, starszym silniku, w ktorym jeszcze nie bylo tych jednostek, a teraz nie ma mozliwosci ich dodania.

4. kiedy powstanie nowy swiat?
nie wiemy, za powstawanie nowych swiatow odpowiada ekipa z niemiec.

5. dlaczego stworzyliscie nowy swiat?
poniwaz poprzedni zostal zapelniony

6. czy mogli byscie dodac do gry nowe jednostki/budynki?
o: nie, poniewaz gre tworza ludzie z niemiec; my jestesmy tylko ich przedstawicielami w polsce i pilnujemy porzadku w grze.

7. gracz X mnie obrazil
o: uzyj przycisku "zglos obraze" pod wiadomoscia.

8. dlaczego zbanowaliscie mojego kolege?
o: nie udzielamy informacji nt. banow osobą postronnym, wiec prosze nie pytac o takie rzeczy bo i tak nic sie nie dowiecie.

9. gracz X atakuje mnie i grozi zniszczeniem wioski, zbanujcie go!
o: grozby oraz atakowanie nie jest lamaniem regulaminu.

10. podczas proby zalogowania wyswietla komunikat "czy chcesz uczestniczyc" - co zrobic?
o: nacisnij "uczestniczyc", a zostaniesz normalnie zalogowany

11. grafika nie jest wyswietlana poprawnie
o: problem jest nam znany, nasi technicy juz nad tym pracuja.

12. jak wycofac swoje wojska?
o: wejdz na plac, tam mozna wycofac wojska przez pierwsze 10 minut (5 minut dla handlarzy) od wydania polecenia.
jesli wyslalismy wsparcie i doszlo juz do celu zarzadzamy nim poprzez plac -> wojsko.

13. kiedy rusza serwer sds?
o: w kwietniu.

14. symulator na swiecie x nie dziala poprawnie.
o: wiemy o tym, technicy z niemiec juz nad tym pracuja.

15. wyjezdzam na wakacje i chcial bym wziasc urlop, jak to zrobic?
o: nie ma takiej mozliwosci, mozesz conajwyzej przekazac komus zastepstwo.

16. chcialem przeslac surowce, ale wyswietla komunikat o tymczasowym zakazie wysylania surowcow. co zrobic?
o: jest to zabezpieczenie przed multi-account, pozostaje ci jedynie czekac az zakaz ten zostanie zdjety (z reguly obowiazuje on przez kilka pierwszych tygodni istnienia swiata).

17. prosze usuncie/zbanujcie moje konto!
o: nie banujemy na zyczenie.

18. wybudowalem budynek, ale nie dostalem jeszcze punktow. dlaczego?
o: punkty nie sa uzupelniane na bierzaco, czasami potrzeba na to wiecej czasu, szczegolnie na nowych swiatach - ale bez obaw, punkty napewno zostana dodane.

19. wybudowalem budynek, ale dostalem zamalo pkt. dlaczego?
o: aby zobaczyc ile pkt. dostajesz przy rozbudowie budynku z jednego poziomu na drugi musisz nacisnac przycisk "pokaz roznice punktow" w zakladce punkty w pomocy.

20. gracz x obrazil mnie na forum
o: obrazy na forum nie podlegaja karze, mozesz co najwyzej zglosic to wodzowi plemienia.

21. do czego sluzy szczescie oraz morale?
o: szczescie jest czynnikiem losowym, wplywa na sile naszych wojsk.
morale ma takie same skutki jak szczescie, nie jest to jednak czynnik losowy - im slabszego gracza atakujemy, tym mniejsze jest nasze morale, a co za tym idzie - sila naszych wojsk.

21. jak polecic gracza?
o: ustawienia->polec graczy. gracz ktorego polecasz, musi zarejestrowac sie z podanego tam linku.

22. co to jest farming?
o: jest to ciagle atakowanie gracza w celach czysto zarobkowych

23. jaka jest maksymalna liczba punktow wioski?
o: 12.355 p.

24. czy jest mozliwe granie na kilku swiatach bez zadnych konsekwencji/dodatkowych oplat?
o: tak

25. jak zmienic nazwe wioski?
o: w ratuszu, na dole.

26. zaatakowalem opuszczona wioske, a moje wojska zginely. dlaczego?
kazda wioska ma obrone bazowa ktora wystarczy do zabicia np. 1 pikiniera;
pozatym ktos mogl wyslac pomoc do opuszczonej wioski, lub mogles rozbic sie o mur.

PYTANIA NT. PLEMIENIA
1. jak zalozyc plemie
o: zakladka plemie - wpisujesz tam nazwe oraz skrot, i naciskasz utworz.

2. jak dojsc do plemienia
o: zakladka plemie - tam zarzadzasz zaproszeniami ktore dostales

3. jak opuscic plemie
o: zakladka plemie - przycisk opusc plemie po prawej.

4. jak rozwiazac plemie
o: plemie->wlasciwosci->rozwiaz plemie, w lewym dolnym rogu

5. jak zaprosic kogos do plemienia
o: plemie->zaproszenia, tam wpisujemy nick gracza ktorego chcemy zaprosic.

6. jak umiescic godlo plemienia
o: potrzebne jest nam konto premium; jesli je mamy, wchodzimy w plemie-> wlasciwosci - tam jest mozliwosc zmiany godla. godlo musi byc obrazkiem - a wiec plik ktory tam podajemy musi konczyc sie na .jpg , .gif , .png itp. roszerzenia .htm .html .php sa niewlasciwe.


jak zrobic ssa(screen shota)?
1. naciskasz prnt screen na klawiaturze, przycisk ten znajduje sie w prawym gornym rogu klawiatury.
2. otwierasz paint, naciskasz prawy przycisk myszy i wybierasz wklej.
3. otwierasz plik-> zapisz jako i jako format wybierasz JPG lub JPEG
4. wchodzisz na strone www.imageshack.us, naciskasz "przegladaj" lub "browse", wybierasz obrazek ktory przed chwila zapisales, czekasz az strona sie wczyta. nasteptnie przechodzisz na sam dol strony, tam znajduje sie bezposredni link do obrazka ktory wlasnie wrzuciles na serwer.

jak grac?(dla poczatkujacych)
Przez pierwsze 4 dni budujemy tylko i wylacznie kopalnie - kopalnia zelaza zawsze o 1-3 poziomy nizej od pozostalych kopalni.
w dzien 5 robimy ratusz na lv 3, piedestal oraz koszary;
teraz mozemy albo budowac eko az do osiagniecia ok 19lv kazdej kopalni i wtedy rozpoczac masowa produkcje wojska (wersja mniej ryzykowna).
albo juz 5 dnia rozpoczynamy budowe pikinierow i zaczynamy atakowac sasiadow (wersja ryzykowna).


faq - tarany i katapulty


1. w jaki sposob tarany niszcza mur?
tarany niszcza mur przed walka oraz w jej trakcie. zniszczenia w trakcie walki nie maja wplywu na jej przebieg. a wiec np. przed walka mur zostanie zredukowany do 16lv - nasze wojska atakuja wlasnie na taki mur. w trakcie walki mur zostanie zredukowany jeszcze do 12lv - a wiec ostatecznie raport wykarze uszkodzenia do 12lv, jednak nasze wojska atakowaly na mur 16lv.

2. w jaki sposob katapulty niszcza budynki?
katapulty niszcza budynek w trakcie walki, i zniszczenia tego budynku nie maja wplywu na przebieg walki.

3. czy wszystkie budynki mozna zniszczyc do zerowego poziomu?
nie. tych budynkow nie mozna zniszczyc:
ratusz
spichlerz
zagroda
schowek

4. co sie stanie, gdy zostanie zniszczony plac?

gracz nie bedzie wiedzial o przychodzacych wojskach.
zaznaczam, ze nie bedzie o nich wiedzial - ale wszystkie wojska (zarowno ataki jak i wsparcie) dochodza do niego normalnie. odbudowa placu trwa 5-10 min.

punkt 1 oraz 2 nt. katapult i taranow nie sa potwierdzone przez administracje - pisalem je na podstawie wlasnych doswiadczen.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser14

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

wyczyscilem temat i dodalem male faq nt katapult i taranow (na samym dole).
zadanie pytania na ktore mozna znalezc odpowiedz w 1-szym poscie nagradzane bedzie warnem.
 

DeletedUser8099

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

1. w jaki sposob tarany niszcza mur?
tarany niszcza mur przed walka oraz w jej trakcie.

tutaj chyba jednak nie masz racji, gdyż gdyby tak rzeczywiście było, to niezależnie od wyniku bitwy, tarany zawsze w jakimś stopniu uszkadzałyby mur, tymczasem, jak sprawdzałem w symulatorze, przy odpowiedniej sile obrony mur zostanie nietknięty
 

DeletedUser14

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

na zniszczenia muru przed walka ma wplyw obrona, tzn im jej wiecej - tym mniejsze straty.

chociaz rownie dobrze mozna bylo by zalozyc ze walka jest turowa, a tarany atakuja mur na koncu kazdej tury - ale na jedno wychodzi :]
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Mam pytanie! Mam załóżmy 5000 mieczników na 2 poziomie co się stanie jeżeli zbadam 3 poziom? Te 5000 mieczników będzie na 2 poziomie czy na 3?
 

DeletedUser11187

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Tak ale nastepne jednostki będą juz na poziomie 3
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Wszyscy miecznicy zostaną upgrade'owani do poziomu 3.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

zeby zrobic zwiad w jakiejs wiosce, wysylamy samych zwiadowcow, czy razem z nim jakies wojska ktore moga ich wspomoc ? jak to jest ?
 

DeletedUser11187

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

dostałeś juz odpowiedż wysyłasz zwiadowców i musi przezyć najmniej 50%
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Mam pytanko...


Jaki jest przelicznik surowców? Do wymiany syrowców między graczami

Czy któryś z surowców jest bardziej wyróżniony?
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Samemu ustalasz, nie wiem czy o chodzi ci o to, o co mi tzn.
Wystawiasz ofertę na runku i sam ustalasz ile chcesz za co. Możesz nawet ustalić przelicznik 10, ale wtedy oczywiście mało kto ci to kupi. Jak wejdziesz w rynek to sam zobaczysz, jak to działa
 

DeletedUser11187

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Według mnie przelicznik 2 juz jest nie uczciwy ponieważ tobie zbywa tego surowca a brakuje innego tak samo ale odwrotnie jest u twego nabywcy.Najrozsądniejszy przelicznik to 1-1 pamiętając ze to tylko gra.
 

DeletedUser9806

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

1.Zak02-Jak? kliknij w ten tekst :D 2.Mam pytanie-jezeli wyjezdzam i daje mu zastepstwo (nie mam dostepu do kompa) a on tez wyjezdza (ale ma komputer iloguj sie z innego IP.) to czy jezeli on za to ze sie loguje z tego innego ip (czytalem ze to jest traktowane jako wlamanie na konto) to dostaje bana? I czy jezeli on dostaje bana to czy jezeli po powrocie z wycieczki jak sie u siebie zaloguje ja tez bede mial bana:eek: (juz po cofniecu zastepstwa)? Jezeli tak to mozecie mi podac inne rozwiazanie niz kafejka internetowa i kafejka internetowa?:p Bo wyjezdzam na 25 dni i nie hcce stracic wioski. Prosze o odpowiedz.
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

necrofagus uważam że najcenniejsza jest glina i wystawianie jej x2 jest jak najbardziej prawidłowe zwykle cegielnię rozwiijam wyżej niż pozostałe surowce, a chętni się zawsze znajdą.
zarowa95 to pytanie do suportu ale powiem ci że sam gram z 2 komputerów (stale praca-dom) od czasu do czasu gdzieś na "mieście" i niema problemu, choć powiem szczerze że temat o kafejkach już był i było ładnie opisane co i jak.
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

uważam że najcenniejsza jest glina
Jak robisz wojsko to glina się za bardzo nie przydaje. Jak natomiast rozwijasz budynki to z całą pewnością. Według mnie nie ma ważniejszych surowców, chociaż glinę, można by według mnie uznać, za ten mniej ważny, ponieważ:
Służy głównie to rozbudowy budynków, a jak już osiągniemy magiczną ilość 12.355 pkt. to budujemy wojsko, na które gliny nie potrzeba. Potem je tracimy i budujemy od początku :D Przy składaniu pakietów potrzeba nie wiele więcej gliny, więc według mnie glina jest najmniej ważnym (o ile można tak powiedzieć) surowcem. Spójrz chociażby na oferty na rynku. Każdy się chce pozbywać gliny, szczególnie na światach już rozwiniętych. Na początku gry każdy potrzebuje gliny, później natomiast próbujemy się jej pozbywać :)
 

DeletedUser11187

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Zauwasz ze zazwyczaj mało kto rozwija wioskę do tak ogromnego stanu z resztą to jest zbyteczne np.koszary na poziomie 24 jak i 25 produkują wojsko w takim samym tempie.:p według mnie glina powinna być o 2 rozbudowy więcej niz pozostałe a najlepsze rezultaty otrzymuje się w stosunku glina-drewno-zelarzo 3-2-1
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Zauwasz ze zazwyczaj mało kto rozwija wioskę do tak ogromnego stanu z resztą to jest zbyteczne np.koszary na poziomie 24 jak i 25 produkują wojsko w takim samym tempie.:p według mnie glina powinna być o 2 rozbudowy więcej niz pozostałe a najlepsze rezultaty otrzymuje się w stosunku glina-drewno-zelarzo 3-2-1

Widać ze idziesz tylko w budynki bo tam najbardziej brakuje gliny.

Jak zaczniesz masowo budować obronę i atak czyli jednostki to zauważysz ze zacznie odkładać ci się glina.

Żelaza najwięcej idzie na LK i miecze o CK nie wspomnę.
Drewna na Piki i łuki.
Gliny na budynki.

Wiec twoja proporcja "glina-drewno-zelarzo 3-2-1" jest zupełnie bez sensu.
 

DeletedUser11187

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Wiec twoja proporcja "glina-drewno-zelarzo 3-2-1" jest zupełnie bez sensu.[/QUOTE]

dlaczego? najpierw rozbudowywujesz wojo póżniej idziesz w eko im większy stopień rozbudowy tym szybciej produkujesz dane jednostki kazdy ma swoją taktykę:mad:
 

DeletedUser3162

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

Zauwasz ze zazwyczaj mało kto rozwija wioskę do tak ogromnego stanu z resztą to jest zbyteczne np.koszary na poziomie 24 jak i 25 produkują wojsko w takim samym tempie.:p według mnie glina powinna być o 2 rozbudowy więcej niz pozostałe a najlepsze rezultaty otrzymuje się w stosunku glina-drewno-zelarzo 3-2-1

mylisz się, tam jest błąd wojska sie szybciej robią w koszarach lvl 25 niz w 24 lvlu
 

DeletedUser

Guest
Odp: faq - najpopularniejsze tickety - pytania i odpowiedzi

wiem że to trochę pytanie w stylu nAAb or n3wbie ale jaka jednostka jest najskuteczniejsza przeciw Ciężkiej Kawalerii??

@edit : Dziękuje za odpowiedzi...
 
Status
Zamknięty.
Do góry