Dokładny rozpis fosy

  • Rozpoczynający wątek klopeq
  • Data rozpoczęcia

Zanim dasz głos - przeczytaj temat dokładnie!

  • Nie chcę fosy...

    Głosy: 78 63,4%
  • Fosa to dobry pomysł...

    Głosy: 45 36,6%

  • W sumie głosujących
    123
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Wspominałem o tym dawno, ale teraz postanowiłem rekonstruować ten pomysł, przyprawiając go o dokładniejsze szczegóły.

Tak więc:
Nim zaczniemy budowę fosy, budujemy 15 poziomu ratuszu, 15 poziomu muru obronnego i 3 poziomu warsztatu, a następnie wynajdujemy most zwodzony(jego koszt wynosi 1.200 drewna, 1.800 gliny i 1.000 żelaza, zaś czas wynajdywania przy 100% wynosi 00:17:00).
Koszt fosy wynosi 7.500 drewna, 18.500 gliny i 3.000 żelaza.
Przy 100% czasie budowy trwanie budowy wynosi 32:00:00
Nie zabiera żadnego mieszkańca w zagrodzie.
Nie można go zniszczyć przy pomocy katapult.
Daje 174 punkty do wioski.

Jego głównymi atutami są szanse na:
20% na to, że taranom nie uda się uszkodzić muru
10% szans na to, że połowa wojsk agresora utopi się w fosie

Jego główną wadą jest:
-Jedna fosa na jednego gracza. Fosę można wybudować tylko w jednej wiosce.

______________________________________

Odpowiem na wszelkie pytania :)
 

DeletedUser10055

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Czy tak trudno zrozumieć, że fosy nie będzie? Były tysiące propozycji, aby dodać fosę, ale dziwnym trafem nigdy się to ludziom nie spodobało...
Liczysz na to, że tym razem się uda?
Najgłupsze w propozycji jest to:
-20% na to, że taranom nie uda się uszkodzić muru(niby jak chcesz w ogóle atakować taranem mur, gdy jest fosa? będzie nad wodą fruwał? czy może fosa ma tylko pól metra długości?
-10% szans na to, że połowa wojsk agresora utopi się w fosie(no to świetnie, przejmuję kogoś, a tu miałem pecha i mój szlachcic wraz z polową armii poszedł popływać, lub atak czyszczący kilka tysięcy toporów i lk a następnie stracę 4 szlachciców, ponieważ niestety nie udało się sforsować obrony, bo połowa moja armia sie utopiła...)
Jestem na NIE.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

klopeq napisał:
Jego głównymi atutami są szanse na:
20% na to, że taranom nie uda się uszkodzić muru
10% szans na to, że połowa wojsk agresora utopi się w fosie
Najgorsze w tym pomyśle jest to. Jestem na NIE :mad:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

wslanialy pomysl... Jestem na nie, kolejny pomysl pikiniera i widac efekty:)

Co sie cieszysz mieczniku?:D A i mnie jeszcze coś zastanawia Wspaniały pomysł ....jestem na nie?O co Ci chodzi?


Dobrze jest tak jak jest,mur na 20 lev daje 100% obrony i to naprawde wystarczy.Tak jak wspomniano fosy raczej nie bedzie;P
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

czy obronca ma za malo bonusow? :mad:
 

DeletedUser8819

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

zly pomysl obronca bylby nie do tknięcia
 

DeletedUser14796

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Troche sie nameczyles pisząc ten post ale po co to komu...?????!!!!! Nawet na swiatach1 2 i 10 obronca ma korzystniejsza sytuacje niz agresor.
 

DeletedUser15106

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Ja sądze, że to zły pomysł. Najlepiej by było, gdyby dodawała 150 obronygruntowej do muru. Więc... NIE!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Jestesm przeciw gdyby ktoś miał fose to był by nie tykalny
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Wprowadzmy jeszcze podziemny tunel, przez ktory obronca bedzie mogl wysylac wsparcie do kazdej wioski z predkoscia klikniecia oraz anty-szlachcica, po ktorego wyprodukowaniu, nie da sie przejac wioski... Jeszcze jakies bonusy dla obroncy? Moze wilcze doly (50% szansy, na smierc calego wojska agresora) albo stworzmy w kazdej wiosce wieze maga, ktory po zrekrutowaniu oslania wioske polem magnetycznym, ktore znika po 2 miesiacach dopiero. To bylo by cos!!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Wprowadzmy jeszcze podziemny tunel, przez ktory obronca bedzie mogl wysylac wsparcie do kazdej wioski z predkoscia klikniecia oraz anty-szlachcica, po ktorego wyprodukowaniu, nie da sie przejac wioski... Jeszcze jakies bonusy dla obroncy? Moze wilcze doly (50% szansy, na smierc calego wojska agresora) albo stworzmy w kazdej wiosce wieze maga, ktory po zrekrutowaniu oslania wioske polem magnetycznym, ktore znika po 2 miesiacach dopiero. To bylo by cos!!

Jeszcze zapomniałeś o kolorowym smoku który lata nad wiosą i jej broni.
Ten pomysł jest bez sęsu
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Wprowadzmy jeszcze podziemny tunel, przez ktory obronca bedzie mogl wysylac wsparcie do kazdej wioski z predkoscia klikniecia oraz anty-szlachcica, po ktorego wyprodukowaniu, nie da sie przejac wioski... Jeszcze jakies bonusy dla obroncy? Moze wilcze doly (50% szansy, na smierc calego wojska agresora) albo stworzmy w kazdej wiosce wieze maga, ktory po zrekrutowaniu oslania wioske polem magnetycznym, ktore znika po 2 miesiacach dopiero. To bylo by cos!!

Sarkazm zostaw dla rodziców...

Skoro wam się pomysł nie podoba, no to cóż... Dzięki fosie obrońca nadal byłby do zniszczenia, poza tym jest tylko 10% szans, że połowa wojsk agresora utopi się w fosie. zapomnieliście też zresztą o tym, że może być tylko jedna fosa na gracza!!
Fosa może być tylko w jednej wiosce tak samo, jak piedestał...

A to, że mało wypowiadam sie na forum, to nie znaczy, że jestem idiotą lub dzieckiem neo. Przynajmniej podałem cały projekt, a gdybym miał więcej czasu, to i bym zrobił to graficznie na wiosce...

Przecież to nie jest pomysł do zwiększania zagrody do 2 mln mieszkańców ani powiększanie spichlerza do dwóch miliardów każdego surowca! Tak więc uszanujcie to!

Co do obrony gruntowej : Mur ma obronę gruntową, ponieważ zabiera nam ludzi w zagrodzie. A fosa nie zabiera ludzi w zagrodzie, więc nie ma obrony gruntowej. Kropka.

Poza tym to jest dopiero w fazie pomysłu... A to nie znaczy, że to nie może być poddane modyfikacji. Lecz jak będziecie tak dyskryminować użytkowników o randze "pikiniera", to na cholerę jest ten dział?
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Wzięte z rycerza
Głosuję na pierwszą opcję w ankiecie

To chyba nielogiczne, że gdyby w każdej wiosce byłą możliwość utopienia się połowy twoich wojsk przy 10% szans... Wtedy równałoby się to już definitywnemu bezsensowi.

I nie jest to wzięte z rycerza, tylko jest to zabezpieczenie przed nadużyciem fosy.
 

DeletedUser13339

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Ten pomysł nie wypali, i to nie ma nic wspólnego z tym że, jesteś pikinierem. Poprostu fosa jest nikomu do szczęścia nie potrzebna.
 

DeletedUser10107

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

To chyba nielogiczne, że gdyby w każdej wiosce byłą możliwość utopienia się połowy twoich wojsk przy 10% szans... Wtedy równałoby się to już definitywnemu bezsensowi.

I nie jest to wzięte z rycerza, tylko jest to zabezpieczenie przed nadużyciem fosy.

A po co to zabespieczenie, skoro fosa nie zostanie wprowadzona? ;]
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

To chyba nielogiczne, że gdyby w każdej wiosce byłą możliwość utopienia się połowy twoich wojsk przy 10% szans... Wtedy równałoby się to już definitywnemu bezsensowi.

I nie jest to wzięte z rycerza, tylko jest to zabezpieczenie przed nadużyciem fosy.

wtedy bylby to definitywny bezsens...
teraz jest to tylko bezsens
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

chociaz sa zabronione propozycje typu pociąg ,rabownik lub cos tam to dalej znajdują sie gracze co chca tak jak tu fose
myśle że było by to zatrudne dla techników z Niemiec ponieważ obok każdej wioski musiała by Wisła płynąc
a skąd wode brac ????:)
Z pustego nawet Salomon nienaleje;]
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Można uprościć grę - ale nie w sposób pomagania sobie w obronie... Jak wielu przedmówców pisało, było wiele propozycji fosy, ale jej NIE BĘDZIE i wbij to sobie do głowy!
 

DeletedUser

Guest
Odp: Dokładny rozpis fosy

Więcej bonusów jest dla obrońców, a przydałoby się więcej dla agresora. Jestem na nie
 
Status
Zamknięty.
Do góry