Dodanie szlachciców do rekrutacji/zwolnienia masowego

  • Rozpoczynający wątek Deleted User - 698584884
  • Data rozpoczęcia

Wprowadzenie masowej rekrutacji/zwolnienia szlachciców

  • Tak

    Głosy: 54 90,0%
  • Nie

    Głosy: 6 10,0%

  • W sumie głosujących
    60

Deleted User - 698584884

Guest
Brakuję mi rekrutowania szlachty masowo i pozbywania się jej tak samo jak każdej innej jednostki.
O ile przy mniejszej ilości wiosek można tego braku nie odczuwać,to przy większej liczbie,gdzie w biegu jest kilkaset szlachciców stukanie i rozbijanie ich pojedynczo,przechodząc do kolejnych wiosek jest zdeczka żmudne i zajmuję chwilę czasu.
 

DeletedUser186446

Guest
Opowiadasz głupoty, ja przed akcją lubię sobie ręcznie ponapierniczać w 400 wioskach po 2 grube
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

MówMiTadzio

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
994
Albo dobrym udogodnieniem byłoby dodanie szlachty do szablonu rekrutacji w MK, byłby wtedy problem z głowy ;)
 

DeletedUser

Guest
Będę trochę sceptyczny. Jak chcesz rozwiązać jeżeli możesz, np. wyprodukować łącznie 2 szlachciów, a masz 100 wiosek, która każda w obecnej chwili (wystarczająca ilość surowców i ilość miejsc w zagrodzie) spełnia warunki do rekrutacji? Normalnie możliwości rekrutacji wojsk w przeglądzie rekrutacji masowej pojedynczego wierszu zależą od sytuacji konkretnej wioski. Nie ma wiązanych powiązań pomiędzy kilkoma wioskami (rekrutacja topornika w wiosce A nie zmienia możliwości produkcyjnych wioski B (pozostają takie jakie były przed wykonaniem rekrutacji w wiosce A)) jak to jest rycerzami/szlachcicami, których (liczba) jest bardziej przypisania do konta aniżeli do konkretnej wioski.

Generalnie propozycja bardzo ogólnikowa, za mało konkretów. Przez to co wyżej napisałem daję nie. Nie chcę aby w takiej sytuacji grube lądowały do produkcji gdzieś losowo.
 

DeletedUser186446

Guest
Będę trochę sceptyczny. Jak chcesz rozwiązać jeżeli możesz, np. wyprodukować łącznie 2 szlachciów, a masz 100 wiosek, która każda w obecnej chwili (wystarczająca ilość surowców i ilość miejsc w zagrodzie) spełnia warunki do rekrutacji? Normalnie możliwości rekrutacji wojsk w przeglądzie rekrutacji masowej pojedynczego wierszu zależą od sytuacji konkretnej wioski. Nie ma wiązanych powiązań pomiędzy kilkoma wioskami (rekrutacja topornika w wiosce A nie zmienia możliwości produkcyjnych wioski B (pozostają takie jakie były przed wykonaniem rekrutacji w wiosce A)) jak to jest rycerzami/szlachcicami, których (liczba) jest bardziej przypisania do konta aniżeli do konkretnej wioski.

Generalnie propozycja bardzo ogólnikowa, za mało konkretów. Przez to co wyżej napisałem daję nie. Nie chcę aby w takiej sytuacji grube lądowały do produkcji gdzieś losowo.

Jeżeli chcesz wyprodukować 2 szlachciców w 100 wioskach to nie korzystasz z szablonu czy masowej tylko klikasz w konkretnej wiosce. Natomiast gdy potrzebujesz wyprodukować 400 szlachciców w 100 wioskach i ma być w każdej wiosce po 4 szlachciców to ustawiasz szablon czy masową rekrutacje.

Chyba proste i tylko kopi by tego nie zrozumiał.
 

DeletedUser

Guest
oczywiście jak mam 2 to można ręcznie wyklikać,
"Chyba proste i tylko kopi by tego nie zrozumiał."
jak mam 400 grubych i 100 wiosek i chcę aby w każdej wiosce było po 4 szlachciców to nic trudnego :),
napisz mi jak wyobrażasz sobie rozwiązanie sytuacji gdy mam 358 szlachciców i 102 wioski?
 

Kopi

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.373
napisz mi jak wyobrażasz sobie rozwiązanie sytuacji gdy mam 358 szlachciców i 102 wioski?
Ooo to nie do niego takie pytania, bo za trudne.
Najzwyczajniej albo pojawilby sie komunikat, zebys doklepal sobie monet, bo ci ilosc grubych sie nei zgadza (lub tez musialbys dac sobie podbic kilka wiosek^^) i operacja nie mozliwa, albo w kilku wioskach losowych zrobilo by sie 3 grube, a nie 4, lub tez w kilku ostatnich wioskach z listy nie zrobil by sie w ogole ani jeden gruby, bo po kolei wypelnialo by kolejki grubasow w wioseczkach zaczynajac od tych najwyzej na liście.

Ja dalem na Nie. Psyklo mi :(
 

DeletedUser

Guest
Nowa funkcja która działałaby tylko w określonych sytuacjach (liczba szlachciców wielokrotnością liczby wiosek) jak dla mnie jest bezużyteczna dam nie
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Jesli nie mozna zrekrutowac szlachcica to sie nie zrekrutuje, tak samo jak nie masz wystarczajaco surowcow zeby w wiosce X np postawic 10 taranow tak samo mozesz nie miec monet

gdzie tutaj problem? hermi szukasz na sile problemow wszedzie gdzie sie da nawet jesli ich nie ma



(zakladamy, ze jak ktos chce wyprodukowac szybko szlachte w np. 500 wioskach to mu lata ze 99% bedzie miec 2sztuki a kilka wiosek tylko 1. Nie wazne tez ktore wioski beda miec 1 - i tak jakby recznie to klikal to limitu szlachty by nie zmienil)



w ogole nawet sama opcja zwolnienia masowego jest bardzo mile widziana
 

DeletedUser

Guest
chodzi mi o to, żeby twórca pomysłu zaproponował w jaki sposób system będzie reagował na taką sytuację, bo myślę, że jak masz 200 wiosek i chcesz do każdej wrzucić po 4 grubych, a masz tylko 60 grubych możliwych do zrekrutowania, to czy będzie wybierał równomiernie czyli w tym przypadku 60 wiosek po 1 grubym czy 15 wiosek po 4 grubych, o rozwiązanie tej kwestii mi chodzi,

drugie moje pytanie to jest 'które' wioski, bo powiedzenie, że chce sobie gdzieś zrobić grube w jakiejkolwiek wiosce (a rozmawiamy tutaj o kontach które będą miały po kilkaset wiosek) i wioski z daleka od frontu też się znajdą :)
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Zasada taka sama jak rekrutacja wojska, gracz sobie wybiera ktora grupa wsi to deff a ktora off

Rozkladac czy zapelniac to najlepiej dac obie wersje na switchu + ostrzezenie ze za malo monet
 

Deleted User - 698584884

Guest
Co do pierwszego to myślę,że jeszcze temat do dyskusji jakby to miało wtedy wyglądać.
A drugie,to pewnie tak samo jak masz rekrutacje masową wszystkich innych jednstek-są grupy do wyboru.
 

DeletedUser

Guest
Zasada taka sama jak rekrutacja wojska, gracz sobie wybiera ktora grupa wsi to deff a ktora off

Rozkladac czy zapelniac to najlepiej dac obie wersje na switchu + ostrzezenie ze za malo monet

właśnie o to mi chodzi, że początkowo są to propozycje, które nie biorą pod uwagę jak to może działać w praktyce, dla mniej przyjaznych przykładów...
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Od technikaliow powinni byc inzynierowie, propozycja zostalo podana prawidlowo
 
Ostatnia edycja:

SaElion

Topornik
Wynik reakcji
95
ja Cie monety udało sie załatwić.

nie można tego podobnie zroibć jak masowe wybijanie czy paczkowanie?

1. wchodzisz w pałąc - likasz po lewej masowa rekrutacja szlachty - wybierasz odpowiednią grupe --- i uzyskujesz pogląd wiosek gdzie spełnione są warunki na grupcia (same warunki) a obok ilośc dostępnych surowców i zżycie zagrody/pojemność zagrody ---

2. system wie że np maks produckji to 50 nowych darmozjadów , a takze ile masz surowców/miejsca w danej wiosce(czyli ilu max w niej dasz do rekrutacji) ; i to samo co z monetami ---> na samej górze sam wybieram ile max w 1 ma sie dodać do kolejki a system zgoddnie z warunkami leci wiersz za wierszem aż wyskoczy komunikat: osiągnąłeś limit


3. teraz gdy głównie danie gotowe moge sam dokonać jeszcze poprawek(tak jak monety/paczki) rozwijąć i rezygnując z jakiś grubasów w wiosce na górze kosztem tej gdzie automat nie dotarł.

4. a żeby w przypadku poprawek nie szukać samemu gdzie moge ewentualnie zamienić wioski to: a) wyszarzenie paska rozwijalnego w którym mozna wybrać ilośc grubasów --- chyba nalepsze
b) mały wykrzyknik przy rozwijalnm polu informujący że mogłbyś ale limit osiągnięty


masakra jakaś z tymi operacjami ręcznymi
 

DeletedUser174468

Guest
nuby
ataki z botów wysyłacie to nie możecie ich przestawić na klepanie grubych?
kilka linijek kodu do poprawy i problem z głowy
 

Deleted User - 698584884

Guest
Jakieś pozory trzeba robić Artur.Jogurt olał sprawę i widzisz jak skończył
 
Do góry