Doświadczenie Rycerza

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser17440
  • Data rozpoczęcia

Na Tak czy Nie?

  • Tak

    Głosy: 41 50,6%
  • Nie

    Głosy: 40 49,4%

  • W sumie głosujących
    81
Status
Zamknięty.

DeletedUser17440

Guest
Wiadome jest,że im więcej rycerz walczy,tym więcej ma doświadczenia a co za tym idzie lepiej posługuje się mieczem,tarczą itd. Tak jak na niektórych Światach można ulepszać poziomy jednostek, tak ja proponuje że rycerz zdobywał by doświadczenie.I tak jak innym jednostkom ulepszał by się atak,obrona i inne atrybuty.

I tak za wygraną z lepszym graczem rycerz zdobywał by dwa punkty,z graczem o podobnej ilosci punktów 1 punkt a za zwycięstwo ze słabszym 0.

Co o tym myślicie?

Zgodnie z Prośbami dodaje sondę
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

pomysł nie przemyślany.... po pewnym czasie jak by ten pomysł wszedł (co sie nie stanie) agresor bedzie mógł rycerzem i np. 100 topornikami wygrac z armią 2000 pik i miecz...oczywiscie na nie..
 

DeletedUser14198

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Może nie aż takie skoki, ale ogólnie nawet fajnie. Brakuje sondy :mad:
Ja byłbym na tak, bo w późniejszym czasie 1 rycerz na te kilka, kilkanaście
wiosek to jest nic.
 

DeletedUser13175

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

jestem na tak npomysl fajny aczkolwiek czema jeszcze dopracowac:p
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Myślałem nad tym samym to może przedstawię swoją propozycję na ten temat:

Rycerz miałby np. 10 poziomów, za każdy poziom płaciło by się x surowców, co poziom można byłoby rozdać 3 pkt. do zdolności:

Dowództwo: 5 pkt.= 1% morale wyżej
Udźwig: 5 pkt.= 25 surowców więcej może zrabować
Siła 2 pkt= +1 siły
Obrona: 2 pkt= +1 obrony ogólnej
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Uwazam to zla zly pomysl. I tak rycerz ma juz specjalne wlasciwosci i po co wiecej.
 

DeletedUser17915

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Myślałem nad tym samym to może przedstawię swoją propozycję na ten temat:

Rycerz miałby np. 10 poziomów, za każdy poziom płaciło by się x surowców, co poziom można byłoby rozdać 3 pkt. do zdolności:

Dowództwo: 5 pkt.= 1% morale wyżej
Udźwig: 5 pkt.= 25 surowców więcej może zrabować
Siła 2 pkt= +1 siły
Obrona: 2 pkt= +1 obrony ogólnej

Uważam że to bardzo dobry pomysł, dołączył bym sondę.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Pomysł Darklaqa jest bardziej dopracowany, ale można by zrobić nie ograniczenie do 10lvl tylko np. ograniczenie umiejętności, czyli np. 100 pkt max można przyznać na jedną umiejętność. Lepiej też zrobić nie za surke te poziomy tylko za jednostki jakie zostały zniszczone armią, w której znajdował się rycerz. I im wyższy lvl rycka tym droższa jest jego "odbudowa". Powinna też być możliwość zrobienia rycerza od nowa. Jednak jeśli byłoby wprowadzone droższe "odradzanie" lepszego rycerza to trzeba by znieść ograniczenie co do piedestałów. I wtedy rycerz nie należałby do konkretnej wioski tylko do tej w której aktualnie się znajduje, jeśli jest tam piedestał:p
 

DeletedUser18205

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

To zły pomysł... Przecież rycerz może zginąć w zgiełku bitwy. Na pewno gracze chowaliby swoich "pakerów" żeby nie brali udziału w bitwach, bo wtedy mogliby zginąć i stracić doświadczenie, a przecież nie o to chodzi, żeby rycerz unikał walki.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Tyle, że jeśli nie ruszysz tego "pakera" z wioski to nie nabije mu się doświadczenie, a jak mu się nie nabije doświadczenie to będzie niewiele wart.
Co do umiejętności może być jeszcze np. przyspieszanie pochodu wojsk jako pomoc (wiem, że i tak przyspiesza, ale mógłby jeszcze bardziej;P) i jako atak

Poza tym ten system będzie promować graczy "aktywnych militarnie", a nie grających jak w SimCity;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Przemysl jeszcze raz temat !! po 1 jakby rycerz ginal do doswiadczenie od nowa trzeba by zdobywac czy by pozostawalo:D po 2 mocniejsi gracze dostaja wtedy 50% do ataku i nowi gracze co najwyzej moge sobie pograc przez tydzien !! jak dla mnie zly pomysl .... sry za bledy ale nie jestem dobry z ortogafii
 

DeletedUser17680

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Pomysł jak z gry RPG, podoba mi się jestem na TAK :D
 

DeletedUser10544

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

moja teoria na pomysł z rycerzem
Po pierwsze jego obecna rola jest zbyt mała /zwiększona prędkość posiłków /
Moim zdaniem powinno być tak:
Rycerz zdobywałby doświadczenie w walce zarówno w obronie jak i ataku,które byłoby wymieniane na doświadczenie,te można by podzielić powiedzmy na 4 części
1.bonus do ataku
2.bonus do obrony
3.prędkość
4.regeneracja
Powiedzmy za zabicie w walkach których uczestniczy nasz rycerz 1000 jednostek wroga dawałoby nam 4 punktów które można podzielić na poszczególne bonusy,jeden punkt równy byłby np.0.25% w zależności od stylu gry punkty można dodawać tam gdzie sie przyda bardziej.
Przykład: dostaliśmy 4 punkty jako iz gramy ofensywnie dodajemy je do bonusu do ataku za czym dostajemy 1% a to np daje nam w przypadku wysłania 3tyś lekkiej kawalerii dodatkowo jakby 300 jednostek
Podobnie ma sie to w przypadku obrony 1% do obrony daje nam przy 7tyś pików jakby kolejne 700 jednostek
Oczywiście żeby nie było łatwo nasz rycerz tez może zginąć,dlatego możemy dac mu regeneracje za czym idzie szybsze leczenie,w przypadku gdy nasz rycerzyk zginie jego wskrzeszenie w zależności od poziomu wyszkolenie powinno być droższe i dłuższe.Acha zaraz będą pytania skąd poziom wyszkolenia - ano każde zdobyte 4 punkty to 1 poziom.
Jeszcze zostaje prędkość to jest to czego brakuje mi czasami jednostkom - gdy dodamy 4 punkty do prędkości wzrasta nam ona o 1% czyli np Konny Łucznik zamiast robić pole w 10 minut robiłby je w 9.
I jeszcze jedna ważna rzecz należałoby wprowadzić możliwość wysyłania rycerza do innych własnych wiosek tak by mógł on tam stacjonować ale także wraz z wojskami z tych wiosek brać udział w akcjach,warunkiem mógłby być np. wybudowany piedestał w wiosce np.do 5 poziomu - w chwili obecnej by zmienić zakwaterowanie rycerz trzeba go najpierw uśmiercić :D
Niektórzy wielbiciele gier typu plemiona znajda w moim przykładzie wzór z innej gry,uważam iż jest on całkiem nie zły
 

DeletedUser13175

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

to by byl nie zniszczalny ale juz lepszy pomysl
 

DeletedUser10544

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

to by byl nie zniszczalny ale juz lepszy pomysl

dlaczego nie zniszczalny?
sam rycerz przecierz ma swoje wartości obronne i atakujace jedyne co go bedzie
chronić to bonus do regeneracji jednak niczym on bedzie jesli np. wyślesz rycerza w ataku z np.5k toporów 2k jazdy i jakimiś tam taranami skoro w miedzy czasie plemie postwi tam po 30k pików i mieczy mysle ze w tym przypadku trzeba by było wskrzeszać rycerzyka a kolejne takie wpadki kosztowałby Cie co raz wiecej surowca i czasu :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Jestem na nie. Noobki mieliby miejsze szanse na wygranie jakiejs bitwy.Ulatwilo by to gre lepszym graczom.
 

DeletedUser18309

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Ja jestem na TAK!
Rycerz mógłby zdobywać doświadczenie zarówno podczas najazdu na jakąś wioskę, jak podczas obrony. Oczywiście na kolejny poziom trzeba uzbierać więcej doświadczenia. Poza tym im większy by miał poziom, tym więcej trzeba wydać surówców, aby go wskrzesić. Natomiast co poziom dostawałby np 3 pkt i mógłby sobię zwiększyć atak, obronę o ileś punktów, bądź morale, lub prędkość armi o 1%.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Pomysł jest dobry i sprawdza się gdzie indziej;) Od razu widać w co Rob73 jeszcze gra:D Pomysł jest dobry, ale rycerz wraz ze wzrostem poziomu musiałby zabijać coraz więcej wrogich jednostek, aby podnieść swój lvl. A 4 punkty dostawałoby się co 1 lvl, czyli gdy rycerz miałby już wysoki lvl to musiałby zabić spoooooro jednostek wroga, aby znowu móc go ulepszyć;) Ten system wcale nie skreśla słabszych graczy. Ciągle pozostają morale. Ten system premiuje graczy, którzy nie grają w plemiona jak w SimCity tylko wiedzą, że ta gra to walka, a nie "hodowanie" wiosek:p
 

DeletedUser

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Poszukaj w Google Angielskiej gry "The Crusaded"[Nie wiem jak sie pisze;P:p:p:p]

Jest tam tzw Hero gdzie ma doświadczenie w ataku i w obronie,gra jest identyczna jak plemiona tylko ze po Angielsku i jest inna grafika:rolleyes:

Jestes przeciw:p
 

DeletedUser1697

Guest
Odp: Doświadczenie Rycerza

Takie coś jest w Travianie i jest tam tak, że bohater (bo tak się tam nazywa) nawet jak zginie, to nie traci expa.
Jeden z niewielu pomysłów, w których jestem na TAK:D
 
Status
Zamknięty.
Do góry