Odp: Doświadczenie Rycerza
moja teoria na pomysł z rycerzem
Po pierwsze jego obecna rola jest zbyt mała /zwiększona prędkość posiłków /
Moim zdaniem powinno być tak:
Rycerz zdobywałby doświadczenie w walce zarówno w obronie jak i ataku,które byłoby wymieniane na doświadczenie,te można by podzielić powiedzmy na 4 części
1.bonus do ataku
2.bonus do obrony
3.prędkość
4.regeneracja
Powiedzmy za zabicie w walkach których uczestniczy nasz rycerz 1000 jednostek wroga dawałoby nam 4 punktów które można podzielić na poszczególne bonusy,jeden punkt równy byłby np.0.25% w zależności od stylu gry punkty można dodawać tam gdzie sie przyda bardziej.
Przykład: dostaliśmy 4 punkty jako iz gramy ofensywnie dodajemy je do bonusu do ataku za czym dostajemy 1% a to np daje nam w przypadku wysłania 3tyś lekkiej kawalerii dodatkowo jakby 300 jednostek
Podobnie ma sie to w przypadku obrony 1% do obrony daje nam przy 7tyś pików jakby kolejne 700 jednostek
Oczywiście żeby nie było łatwo nasz rycerz tez może zginąć,dlatego możemy dac mu regeneracje za czym idzie szybsze leczenie,w przypadku gdy nasz rycerzyk zginie jego wskrzeszenie w zależności od poziomu wyszkolenie powinno być droższe i dłuższe.Acha zaraz będą pytania skąd poziom wyszkolenia - ano każde zdobyte 4 punkty to 1 poziom.
Jeszcze zostaje prędkość to jest to czego brakuje mi czasami jednostkom - gdy dodamy 4 punkty do prędkości wzrasta nam ona o 1% czyli np Konny Łucznik zamiast robić pole w 10 minut robiłby je w 9.
I jeszcze jedna ważna rzecz należałoby wprowadzić możliwość wysyłania rycerza do innych własnych wiosek tak by mógł on tam stacjonować ale także wraz z wojskami z tych wiosek brać udział w akcjach,warunkiem mógłby być np. wybudowany piedestał w wiosce np.do 5 poziomu - w chwili obecnej by zmienić zakwaterowanie rycerz trzeba go najpierw uśmiercić
Niektórzy wielbiciele gier typu plemiona znajda w moim przykładzie wzór z innej gry,uważam iż jest on całkiem nie zły