Swoją drogą te światy wymagają chyba jakiejś zmiany. Bo z założenia miały być miejscem, gdzie gracze nowi, czy też dysponujący mniejszą ilością czasu, mieli sobie pograć w spokojniejszej atmosferze... a tu się okazuje, że najwięcej o te światy pytają "zawodowcy" mający na koncie setki/tysiące wiosek i blaszki za wygranie światów...
Jeżeli miałaby to być prawdziwa arkadia to nie powinno tam być możliwości zdobywania odznaczeń dziennych i możliwości wygrania świata, bo rywalizacja o to powoduje, że ludzie try hardują, wiem to z autopsji.
Skoro jest to świat, żeby Ci, którzy nie mają takiego doświadczenia mogli potrenować to można by zrobić znacznie bardziej rozbudowany samouczek (ale tam przecież nikogo nie nauczysz klinować, itp.), ale i tak lepszym rozwiązaniem może byłoby rozwinięcie roli mentora? Ja np, mam włączoną tą funkcję, ale nikogo nie dostaję jako ucznia, więc co? - teraz okazuje się,że nie ma osób początkujących? + jako mentor głównie podajesz, co ktoś powinien rozbudowywać, albo jakie wojsko robić (ale to samouczek, który gra też daje), bardziej wartościowa byłaby szersza wiedza, typu, pomoc w rozpoznaniu mapy/otoczenia, znalezieniu odpowiedniego plemienia + wyjaśnienie kwestii klinów/karety/synchra, aby mogli sprawiedliwie rywalizować, bo np. te blokady ich bronią przez jakiś czas, ale z drugiej strony i tak jak zobaczycie na statystyki to z powodu nudy kończą grę przed atakami...
* dla mentorów oprócz satysfakcji można by wrzucić jakąś flagę, albo subskrypcję, o ile uczniowie będą dobrze oceniać rolę mentora
To tylko taka moja mała opinia, może powstanie jakaś fajna dyskusja, bądź ankieta i padną jakieś fajne pomysły