Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser13139
  • Data rozpoczęcia

Czas nieusuwania konta zależny od punktów

  • Dobry pomysł

    Głosy: 23 23,0%
  • Dobry pomysł, ale widziałbym to trochę inaczej...

    Głosy: 7 7,0%
  • Zły pomysł

    Głosy: 61 61,0%
  • Nie robi mi to różnicy

    Głosy: 9 9,0%

  • W sumie głosujących
    100
Status
Zamknięty.

DeletedUser13139

Guest
Witam,
mam taką propozycję, aby czas przez jaki dana osoba mogła się nie logować bez utraty konta, był zależny od jej wyniku punktowego.
Osobiście wątpię czy ktoś kto przez np pierwsze 3 dni postawił 1 budynek, będzie miał zamiar grać dalej. Tak samo można by dać trochę więcej czasu dla graczy z dużą ilością punktów.
Nad konkretną ilością czasu należałoby się jeszcze zastanowić, chciałbym w tej chwili poznać Wasze zdanie na ten temat.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Po co? Jeżeli ktoś ma dużo punktów to musi "dbać" o wioski codziennie. jak musisz wyjechać to można zrobić zastępstwo. 2 tyg są O.K.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Zgadzam się z przedmówcą gracz który ma dużo pkt dba o swoje wioski i jak gdzieś wyjeżdża to daje komuś zastępstwo i tyle
 

DeletedUser10055

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Jest to pomysł zbędny, ponieważ zawsze znajdziesz kogoś, kto się zaopiekuje Twoim kontem.
A jeśli chodzi o tych słabszych, to może się ktoś namyśli i będzie chciał jednak grać, a tu mu już wiochę po 3 dniach usunęli.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Beznadziejny pomysł...jak chcesz grać w plemiona to staraj się grać codziennie.
A jakbyś był np przez te 3 tygodnie był niedostępny to jak sie zalogujesz kolejny raz to twoja wioska na 95% będzie zjechana i farmiona lub nie będziesz miał wioski
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Każdy przecież zaczynał od niczego i każdy musiał postawić ten 1 budynek jakby wtedy każdemu odechciało się przez to grać to co ?
 

DeletedUser8354

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Noobki się logują, grają przez jeden dzień, póżniej stają się farmami, póżniej się kickuje na danym świecie gracza, wszystko to dla nas robią - żebyśmy mieli kogo farmić :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Jestem na nie-obecny stan, według mnie jest optymalny.
 

DeletedUser4347

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Teraz jest dobrze. Jestem na nie.
 

DeletedUser10574

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Noobki się logują, grają przez jeden dzień, póżniej stają się farmami, póżniej się kickuje na danym świecie gracza, wszystko to dla nas robią - żebyśmy mieli kogo farmić :D

Kogo ty chcesz farmić? Gracz, którzy mają 50 pkt.?

@topic
Pomysł jest zły - każdy lepszy gracz powinien logować się codziennie do plemion.
 

DeletedUser

Guest
Czy ty żyjesz w świecie demokracji gdzie każdy jest równy i może osiągnąć to co inni? chyba nie :/
 

DeletedUser10107

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Witam,
mam taką propozycję, aby czas przez jaki dana osoba mogła się nie logować bez utraty konta, był zależny od jej wyniku punktowego.
Osobiście wątpię czy ktoś kto przez np pierwsze 3 dni postawił 1 budynek, będzie miał zamiar grać dalej. Tak samo można by dać trochę więcej czasu dla graczy z dużą ilością punktów.
Nad konkretną ilością czasu należałoby się jeszcze zastanowić, chciałbym w tej chwili poznać Wasze zdanie na ten temat.

Po co? Zupełnie niepotrzebne. Po co zmuszać graczy, do logowania się? I jaką by mieli karę jeąli by się nie logowali przez czas dłuższy od możliwego?
 

Szkaradnik

Topornik
Wynik reakcji
22
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

no mogli by się z kontem pożegnać. Pomysł kiepski, utrudnia start na nowych światach
 

DeletedUser13392

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Mi by to odpowiadało, ale trzeba ustalić ile punktów t jaki długi ,,urlop". :)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Powinno być takie coś jak URLOP,w Ogame(niegram)tak jest i mi to się bardzo podoba.Tylko czemu od ilosci P?:mad:
 

DeletedUser11086

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

jestem na nie bo komuś wioskę przejeli i ma 70 P. i wyjechał potem na 2 dni i se kupił fajną gre od której nie mógł się oderwać i nie wchodzil na neta i potem wchodzi a tu mu konto usuneli i musi się rejestrować jeszcze raz.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Hmm powinno być odwrotnie...
Większy gracz=więcej wiosek*więcej czasu=więcej lagów
Mniejszy gracz=mniej wiosek*mniej czasu*mniej lagów ale niewiele:

Nie...
 

DeletedUser14582

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

No zgadzam się z XinPL. Utrudniło by to życie początkującym
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

nie potrzebne. 2 tygodnie wystarczają.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Czas nieaktywności zależny od ilości punktów.

Pomysł jest lipny każdy powinien mieć takie same warunki.
 
Status
Zamknięty.
Do góry