Bonnie i Clyde
Łucznik
- Wynik reakcji
- 267
Problem:
Jako gracz Plemion na świecie 158 z włączonym czatem mam aktualnie spore problemy z wydajnością interfejsu gry
(nie podświetlają się linki, utrudniona, a momentami nawet niemożliwa jest nawigacja pomiędzy elementami gry).
Powodem jest to, że gra stara się czekać na aktualnie bardzo niestabilny websocket obsługujący chat pomiędzy graczami.
Rozwiązanie tymczasowe:
Dodanie do reguły blokowania AdBlock:
lub wyłączenie chatu w ustawieniach gry.
Propozycja zmiany:
Zaimplementowanie wzorca Circuit Breaker w JSowym silniku gry.
Taki wzorzec umie samodzielnie wykryć, że socket.io obsługujące chat gry jest aktualnie niestabilne
i zablokować czasowo próby korzystania z niego (w efekcie odciążając interfejs użytkownika).
Circuit Breaker umie samodzielnie stwierdzić, że chat ponownie zaczął być stabilny i wtedy przywróci
tę funkcjonalność.
EDIT: Inna sprawa, że wypadałoby przenieść XMLHttpRequest poza główny wątek Gry.
Jako gracz Plemion na świecie 158 z włączonym czatem mam aktualnie spore problemy z wydajnością interfejsu gry
(nie podświetlają się linki, utrudniona, a momentami nawet niemożliwa jest nawigacja pomiędzy elementami gry).
Powodem jest to, że gra stara się czekać na aktualnie bardzo niestabilny websocket obsługujący chat pomiędzy graczami.
Rozwiązanie tymczasowe:
Dodanie do reguły blokowania AdBlock:
lub wyłączenie chatu w ustawieniach gry.
Propozycja zmiany:
Zaimplementowanie wzorca Circuit Breaker w JSowym silniku gry.
Taki wzorzec umie samodzielnie wykryć, że socket.io obsługujące chat gry jest aktualnie niestabilne
i zablokować czasowo próby korzystania z niego (w efekcie odciążając interfejs użytkownika).
Circuit Breaker umie samodzielnie stwierdzić, że chat ponownie zaczął być stabilny i wtedy przywróci
tę funkcjonalność.
EDIT: Inna sprawa, że wypadałoby przenieść XMLHttpRequest poza główny wątek Gry.
Ostatnia edycja: