DefinitelyRlyTheD0orek
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 7.067
@kmic Czy aby na pewno ktoś przemyślał dodawanie takich rzeczy do eventów? Czy osoba odpowiedzialna za wymyślanie czegoś takiego kiedykolwiek grała?^^
![1685008023438.png 1685008023438.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45546-e620aefa2905341c223fd050736d75f4.jpg)
![1685008027491.png 1685008027491.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45547-ca8d4f3f929c328e21b45b05be1d4d23.jpg)
Czysto teoretycznie:
Czarna flaga do obrony
Podwojenie flagi do obrony
Rycek
Bonus 15/15 złoty
Bonus plemienny 8/8/8
Złote miecze
Złote CK
Złote Łuki
Te bonusy x5
+ ewentualne MORALE, które już dawno powinny być wyrzucone tej gry po x czasie.
Podsumowując taka wioska ma
63% Pikinier
78% Miecznik
43% Łucznik
20% CK
Do tego efektywność muru 15%
Flaga czarna 10%+podwojenie to 20%.
Morale do tego 30% więc mamy jakąś 1 zagrodę defa vs 10-15 offów.
Tak wiem, że to na jedną wioskę ale teraz początkowa faza gry będzie jeszcze cięższa, a dobrze wiemy ile aktualnie wydaje się pieniążków na eventy więc tych bonusów x osoby będą miały od groma, a wioski z wieżami strażniczymi czy kościołami będą jeszcze cięższe do wysadzenia przez takie rzeczy.
Jeszcze pewnie te bonusy śmiało można dodawać do wiosek z warunków do wygrania świata takich jak Uniwerek, Runiczna czy Wielkie oblężenie.
Proponuję aby osoba, która to wymyśliła pobawiła się symulatorem i praktyką w grze, poniżej symulacja dwóch zagród defa przeciwko 47 off.
![1685008964172.png 1685008964172.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45549-c52def07fb9b2aa4a25e7e3915ef14ee.jpg)
![1685008944986.png 1685008944986.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45548-4cf2c32427abbc55f9008ac3af22c2e3.jpg)
![1685008023438.png 1685008023438.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45546-e620aefa2905341c223fd050736d75f4.jpg)
![1685008027491.png 1685008027491.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45547-ca8d4f3f929c328e21b45b05be1d4d23.jpg)
Czysto teoretycznie:
Czarna flaga do obrony
Podwojenie flagi do obrony
Rycek
Bonus 15/15 złoty
Bonus plemienny 8/8/8
Złote miecze
Złote CK
Złote Łuki
Te bonusy x5
+ ewentualne MORALE, które już dawno powinny być wyrzucone tej gry po x czasie.
Podsumowując taka wioska ma
63% Pikinier
78% Miecznik
43% Łucznik
20% CK
Do tego efektywność muru 15%
Flaga czarna 10%+podwojenie to 20%.
Morale do tego 30% więc mamy jakąś 1 zagrodę defa vs 10-15 offów.
Tak wiem, że to na jedną wioskę ale teraz początkowa faza gry będzie jeszcze cięższa, a dobrze wiemy ile aktualnie wydaje się pieniążków na eventy więc tych bonusów x osoby będą miały od groma, a wioski z wieżami strażniczymi czy kościołami będą jeszcze cięższe do wysadzenia przez takie rzeczy.
Jeszcze pewnie te bonusy śmiało można dodawać do wiosek z warunków do wygrania świata takich jak Uniwerek, Runiczna czy Wielkie oblężenie.
Proponuję aby osoba, która to wymyśliła pobawiła się symulatorem i praktyką w grze, poniżej symulacja dwóch zagród defa przeciwko 47 off.
![1685008964172.png 1685008964172.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45549-c52def07fb9b2aa4a25e7e3915ef14ee.jpg)
![1685008944986.png 1685008944986.png](https://forum.plemiona.pl/data/attachments/45/45548-4cf2c32427abbc55f9008ac3af22c2e3.jpg)
Ostatnia edycja: