Asystent Farmera - opuszczone wiochy

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser166886
  • Data rozpoczęcia

Czy chcielibyście to wprowadzić

  • Jestem na tak

    Głosy: 4 57,1%
  • Jestem na nie

    Głosy: 3 42,9%

  • W sumie głosujących
    7
Status
Zamknięty.

DeletedUser166886

Guest
Witam chciałbym zaproponować dołączenie widoczności wioch barbarzyńskich w AF.
W tej chwili wygląda to tak że jak nie mamy raportu to w AF nie widzimy wioski opuszczonej.
Dobrze by było żeby FA pokazywało wszystkie wiochy w okolicy opuszczone nawet te od który nie mamy raportów.
Na 40 świecie mam około 650 wioch rozrzucone po mapię przeskanowałem całą okolice i farmię przez AF.
Problem polega na tym że od czasu do czasu gracze kończą grę i wioski stają się opuszczone.
Więc muszę przeglądać pojedynczo wioski które skanowałem a które nie. Bardzo dziękuje za komentarze
 

DeletedUser

Guest
Jak najbardziej przydałoby się.
Dobrze by było móc jeszcze ustawić obszar z którego wioski będą widoczne w AF.
 

DeletedUser166886

Guest
toć skrypt na to jest.

Może i jest ale ja nie wiem z czym te skrypty się je(nie wiem jak to się używa). Na kompie tylko tyle co robię przelewy gram w plemiona i sprawdzam pocztę firmową. Nie znam się na tym
 

Gryzgoz

Topornik
Wynik reakcji
16
wchodzisz w ustawienia--. opracuj panel skrótów--. dodaj nowy wpis i wklejasz to:
javascript:

var barb_size={min:0,max:0};
var village_size={min:0,max:500};
var author="dalesmckay@gmail.com";
var minVer="7.0";
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
var ver=win.game_data.version.match(/[d|.]+/g);

if ( !ver || (parseFloat(ver[1])<minVer) ) {
alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);
} else {
if (win.game_data.screen=="map") {
var coords=[];
var col,row,coord,village,player,points;

for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){
for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){
coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));

if(coord){
village=TWMap.villages[coord.join("")];

if(village){
player=null;
if ( parseInt(village.owner||"0",10) ) {
player=TWMap.players[village.owner];
}

points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);
if(player) {
if ( player.name!=win.game_data.player.name ) {
if( (!village_size.min||(points>=village_size.min)) && (!village_size.max||(points<=village_size.max)) ) {
coords.push(coord.join("|"));
}
}
} else {
if ( (!barb_size.min||(points>=barb_size.min)) && (!barb_size.max||(points<=barb_size.max)) ) {
coords.push(coord.join("|"));
}
}
}
}
}
}
alert("\t\""+win.game_data.village.id+"\": { light:250, cords:'"+coords.join(' ')+"' },");

}else{
alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen=/i,"screen=map");
}
} void(0);
w zalezności od tego, jaki sobie rozmiar mapy ustawisz, tyle Ci szarych zbierze. czas, zeby to ogarnąc chyba znajdziesz, bo pomysł raczej nie ma szans na przejście, skoro do tego jest legalny skrypt
 

DeletedUser166886

Guest
I co wchodzę później na AF i mam wszystkie wiochy???
 

Gryzgoz

Topornik
Wynik reakcji
16
nie, ale na każdą z tych wiosek możesz wysłać o 1 białym i wtedy będziesz miał.
to jest skrypt do wyodrębniania współrzędnych szarych wiosek z mapy i nie ma on nic wspólnego z AF, nawet nie został napisany przez programistów z inno, tylko przez kogoś innego. Wejdź sobie w tym forum w dział skrypty, znajdź skrypt do farmienia, sciagnij go sobie, posiedz nad tym 7 minut, a zrozumiesz o czym piszę.
poza tym, kto do jasnej, ciężkiej choroby farmi na tak zaawansowanym świecie, jak Twój???
 

DeletedUser166886

Guest
Na tym świecie dopiero zaczyna się dobra jazda
 

DeletedUser166886

Guest
nie, ale na każdą z tych wiosek możesz wysłać o 1 białym i wtedy będziesz miał.
to jest skrypt do wyodrębniania współrzędnych szarych wiosek z mapy i nie ma on nic wspólnego z AF, nawet nie został napisany przez programistów z inno, tylko przez kogoś innego. Wejdź sobie w tym forum w dział skrypty, znajdź skrypt do farmienia, sciagnij go sobie, posiedz nad tym 7 minut, a zrozumiesz o czym piszę.
poza tym, kto do jasnej, ciężkiej choroby farmi na tak zaawansowanym świecie, jak Twój???
To nie tak to działa jak pisałeś po za tym jest bardzo dużo zabawy z tym to szybciej bym poszukał na mapie nowe opuszczone wiochy.
 

DeletedUser163071

Guest
wchodzisz w ustawienia--. opracuj panel skrótów--. dodaj nowy wpis i wklejasz to:
javascript:

var barb_size={min:0,max:0};
var village_size={min:0,max:500};
var author="dalesmckay@gmail.com";
var minVer="7.0";
var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;
var ver=win.game_data.version.match(/[d|.]+/g);

if ( !ver || (parseFloat(ver[1])<minVer) ) {
alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);
} else {
if (win.game_data.screen=="map") {
var coords=[];
var col,row,coord,village,player,points;

for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){
for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){
coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));

if(coord){
village=TWMap.villages[coord.join("")];

if(village){
player=null;
if ( parseInt(village.owner||"0",10) ) {
player=TWMap.players[village.owner];
}

points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);
if(player) {
if ( player.name!=win.game_data.player.name ) {
if( (!village_size.min||(points>=village_size.min)) && (!village_size.max||(points<=village_size.max)) ) {
coords.push(coord.join("|"));
}
}
} else {
if ( (!barb_size.min||(points>=barb_size.min)) && (!barb_size.max||(points<=barb_size.max)) ) {
coords.push(coord.join("|"));
}
}
}
}
}
}
alert("\t\""+win.game_data.village.id+"\": { light:250, cords:'"+coords.join(' ')+"' },");

}else{
alert("Run this script from the Map.\nRedirecting now...");
self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen=/i,"screen=map");
}
} void(0);
w zalezności od tego, jaki sobie rozmiar mapy ustawisz, tyle Ci szarych zbierze. czas, zeby to ogarnąc chyba znajdziesz, bo pomysł raczej nie ma szans na przejście, skoro do tego jest legalny skrypt

ale trzeba mieć do tego KP a jak ktoś ma tylko AF to co ma zrobić??
 

DeletedUser

Guest
To ma zwyczajnie problem.

@gryzgoz ja famie po to by zarobić na monety na grubych ;)

Zastanawia mnie jedno.
Po co chcesz farmić wioski po 10k+ jak lepiej je przejąć i na dodatek są zazwyczaj pełne wojska? :p
Chyba, że tam kończą gracze, którzy mają wioski po 3-4k...
 

DeletedUser166886

Guest
O to chodzi że jest tyle wioch po 10k że się nie da ich wszystkich przejąć, ale można je farmić poświęcisz jednego offa i masz niezłą farmę
 

Gryzgoz

Topornik
Wynik reakcji
16
To ma zwyczajnie problem.

@gryzgoz ja famie po to by zarobić na monety na grubych ;)

Zastanawia mnie jedno.
Po co chcesz farmić wioski po 10k+ jak lepiej je przejąć i na dodatek są zazwyczaj pełne wojska? :p
Chyba, że tam kończą gracze, którzy mają wioski po 3-4k...

to heseni chce, ja nie zaamierzam. nie mam czasu. ani chęci:D
a ten pomysł to zwykłe zastąpienie skryptu do farmienia, więc nie sądzę, zeby weszło do wcześniej, niż w wersjii 33.81:p
 
Status
Zamknięty.
Do góry