DeletedUser102734
Guest
Bez sensu...może jeszcze jakieś fantastyczne postacie wprowadzić? elfy sypiące magicznym proszkiem i ogry na pajęczakach?
armaty chelikoptery statki i czołgi jeszcze tylko ludzi z CBA zrekrutować i plemiona staną sie super
Proponuje wprowadzenie nowej jednostki armata produkowana w warsztacie.
Cena 500 gliny 500 drewna 500 żelaza.
Siła napadu 200.
Obrona ogólna 100, przeciwko kawaleri 50, przeciwko łucznikom 150.
1 armata podczas ataku zwiększa siłę napadu wojsk o 1%.
Wymagane do zbadania 10 lvl warsztat, 15 lvl kuźnia.
Cena zbadania 650 drewno, 500 glina, 250 żelazo
A ja tu będę bronił kolegę. Wyobraźmy sobie, że armaty możemy zrobić dopiero po dwóch miesiącach gry. W niektórych grach (np. Empire Earth) zaczynamy od epoki kamienia łupanego, a kończymy na dalekiej przyszłości, więc dlaczego nie wprowadzić nowej broni. A że po zbadaniu armat, katapulty przestaną być przydatne i nikt ich nie będzie robił to co? Czyż nie tak było w historii?A czemu nie mogę się bronić, nie ma takiej zasady.
Wiem, że średniowiecze nie trwało 10 lat ale czy wiadomo w jakim okresie średniowiecza rozgrywają się plemiona.
to jest sredniowwiecze a nie XII w jak przeczytaj sobie co jest na stronie glownej plemion po lewej od kruka