Armata

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser92643
  • Data rozpoczęcia

Jak wam się podoba?

  • Tak

    Głosy: 30 12,4%
  • Tak, ale wymaga poprawek

    Głosy: 40 16,5%
  • Nie

    Głosy: 172 71,1%

  • W sumie głosujących
    242
Status
Zamknięty.

DeletedUser102734

Guest
Bez sensu...może jeszcze jakieś fantastyczne postacie wprowadzić? elfy sypiące magicznym proszkiem i ogry na pajęczakach?
 

DeletedUser109506

Guest
*****

troche spuźniona ale chce wyrazić swoje zdanie
jestem na nie


armaty chelikoptery statki i czołgi jeszcze tylko ludzi z CBA zrekrutować i plemiona staną sie super :cool:

dodam jeszcze że to gra osadzona w średniowieczu
 

DeletedUser113033

Guest
"można by było wyprodukować milion armat"
Cytat twórcy tematu. A ja ogólnie mam pytanie i coś jeszcze dla tej propozycji.
Hm... milion armat?? Jaką by miała zagroda pojemność?
ee...Tak jak ktoś już tu wspominał przy dobrym układzie wojska rycku no i dobremu przedmiotowi Armata nie potrzeba
aaa... Spowolniło by to milion razy bardziej jednostki hahaha
yyyy... Do Bani ten pomysł. Czemu, dlaczego może ktoś zapytać.
Temu bo już było i jest wiele propozycji zmian i dodawania jednostek które się nie przyjmą; włócznik, kusznik itd po co? Nie wymyślajcie już jednostek po jakiego grzyba skoro już jest 9-10 jednostek zależy od świata + rycerz.
Jestem zdecydowanie na NIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
 

DeletedUser74044

Guest
mam lepszy pomysł na funkcje armaty:


armata będzie służyć do wystrzeliwania dzieci neo i nOObów z wiosek i forum:D

wymagania:


2k drewna
4k gliny
7k żelaza

min. 1 dziecko neo:D

żart

na NIE
 

DeletedUser115698

Guest
Proponuje wprowadzenie nowej jednostki armata produkowana w warsztacie.
Cena 500 gliny 500 drewna 500 żelaza.
Siła napadu 200.
Obrona ogólna 100, przeciwko kawaleri 50, przeciwko łucznikom 150.
1 armata podczas ataku zwiększa siłę napadu wojsk o 1%.
Wymagane do zbadania 10 lvl warsztat, 15 lvl kuźnia.
Cena zbadania 650 drewno, 500 glina, 250 żelazo

Pomysł nie do zrealizowania :p Powód - Niemcy :cool: Jesteśmy uzależnieni od nich :cool:

Oni decydują o otwarciu nowego świata i o wszystkim innym ;)

Co do tematu :D Armaty pojawiły się prawie równocześnie z broniami palnymi :rolleyes: A plemiona to Wczeeeesne średniowiecze :( I dlatego ten pomysł nie pasuje do reszty :D Może jeszcze wprowadzimy strzelbę albo lepiej snajperów co będą stali na ratuszu ;) Dobra myśl strategiczna :p

Zagłosuje na Nie jak większość graczy :p
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser29954

Guest
A może ktoś napisze by wprowadzić:

- odrzutowce (np. F-16)
- wahadłowce kosmiczne
- czołgi
- działa infradźwiękowe
- karabiny maszynowe
- noktowizory (poprawiające moc obrony o 20 %)
 

DeletedUser

Guest
He, śmieszny pomysł! :D

Owszem, armaty były obecne już w średniowieczu (bodaj od. XIVw.) ot chociażby pod Grunwaldem (1410).
Plemiona są zaś osadzone we wczesnym średniowieczu, o czym świadczy obecność katapult.
Poza tym nowe jednostki nie będą wprowadzane.
 

DeletedUser110889

Guest
to by się zmieniło w empajer war sora niewiem jak sę to pisze:):):):):):):):):):)
 

DeletedUser112415

Guest
Żeby nie spamować napiszę że jestem oczywiście na NIE jeżeli nie podobają ci się plemiona to zagraj w jakąś grę gdzie będziesz mógł sobie postrzelać
 

DeletedUser4390

Guest
Za niskie koszty, za duży bonus dla gracza, mógłby być ew. 0,001% na 10 jednostek ;)
 

DeletedUser

Guest
Jakby wprowadzono taką jednostkę to dla mnie plemiona straciłyby sens.
Każda jednostka w grze jest w czymś najlepsza i nie potrzeba wprowadzania nowych jednostek
 

DeletedUser106084

Guest
A czemu nie mogę się bronić, nie ma takiej zasady.
Wiem, że średniowiecze nie trwało 10 lat ale czy wiadomo w jakim okresie średniowiecza rozgrywają się plemiona.
A ja tu będę bronił kolegę. Wyobraźmy sobie, że armaty możemy zrobić dopiero po dwóch miesiącach gry. W niektórych grach (np. Empire Earth) zaczynamy od epoki kamienia łupanego, a kończymy na dalekiej przyszłości, więc dlaczego nie wprowadzić nowej broni. A że po zbadaniu armat, katapulty przestaną być przydatne i nikt ich nie będzie robił to co? Czyż nie tak było w historii?
 

DeletedUser

Guest
Ze względów historycznych stanowczo na nie. Pierwszy raz proch został opisany w księdze filozofia Bacona w 1281 roku, a wędrówka i osiedlanie się plemion to czas 100-500 r.

@up
- Katapulty były jeszcze przez długi czas używane, bo produkcja prochu i armat była droga, a na świecie niewiele rusznikarzy żyło;P
 

DeletedUser

Guest
Nie wprowadzą nowej jednostki

troche łupi pomysł

na nie
 

DeletedUser96857

Guest
co może jeszcze roboty z laserowymi mieczami i splówami(pistoletami) na laser NA NIE
 

DeletedUser106372

Guest
Były pomysły o bombardzie.

Według mnie pomysł całkiem chybiony.

A co do bonusa który miałby dodawać do skuteczności wojska, to porażka.

Wtedy taka armatka-bombarda musiałaby zabierać z 50 miejsc w zagrodzie, by ludzie ich nie walili masowo.

JESTEM NA NIE
 

DeletedUser

Guest
Nowe udoskonalenia tej grze niepotrzebne, ale jak już, to bym jej cenę zwiększył i liczbę potrzebnych ludzi do wyprodukowania i użytkowania.
 

DeletedUser97983

Guest
Nie podoba mi się ten pomysł można powiedzieć (za przeproszeniem) pomysł do du**....
 

DeletedUser

Guest
Oczywiście na nie.
Po co nowe jednostki? Pozatym to jest początek średniowiecza!
A za początek epoki przyjmuje się rok 476, tzn. koniec istnienia Imperium Rzymskiego, w którym został pozbawiony władzy ostatni cesarz zachodniorzymski - Romulus Augustulus.

A w X wieku nie było armat!
 
Status
Zamknięty.
Do góry