Anulowanie odwrotu wojsk

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser5485
  • Data rozpoczęcia

Przerwanie odwrotu wojsk

  • Jestem za

    Głosy: 43 41,7%
  • Tak, ale zmieniłbym coś

    Głosy: 12 11,7%
  • Jestem przeciw

    Głosy: 48 46,6%

  • W sumie głosujących
    103
Status
Zamknięty.

DeletedUser5485

Guest
Ogólnie wiadomo, że można przerwać wysłanie wojsk jako pomoc lub atak. Mam taką propozycję, żeby można było również anulować odwołanie wojsk stacjonujących w danej wiosce. Czas na to wynosiłby jak w pierwszym przypadku 10 minut, a zrobić to mógłby gracz, który odwołuje wojska, czyli w zależności od przypadku, ten którego jest stacjonujące wojsko lub ten u którego to wojsko jest.




Czekam na opinie ;)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

jestem na nie jak gość jest obstawiony wioskami nie ze swojej wioski i i dą na niego kolejne już ataki ofem a potem szlachty no to taki gracz cofa sobie wsparcie przed ofem i rozbija szlachtę...

kolejny nieprzemyślany pomysł jakby to napisał jasio śmietana bes sęsu
 

DeletedUser5485

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

jestem na nie jak gość jest obstawiony wioskami nie ze swojej wioski i i dą na niego kolejne już ataki ofem a potem szlachty no to taki gracz cofa sobie wsparcie przed ofem i rozbija szlachtę...

kolejny nieprzemyślany pomysł jakby to napisał jasio śmietana bes sęsu


Z atakami jest podobnie. Gość nas atakuje i wysyłamy swojego offa na 1 minutę przed atakiem do innej wioski, żeby za 2 minuty go odwołać unikając strat. Więc czemu ma nie być tak w 2 stronę?

zasem mogłaby się ta opcja przydać, np. odwracamy wojska stacjonujące jako pomoc i kolega pisze, że znowu go atakują, to co wtedy mamy zrobić? Trochę to bez sensu, że trzeba czekać na powrót wojsk i dopiero ponownie wysłać.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

SN1PER napisał:
Z atakami jest podobnie. Gość nas atakuje i wysyłamy swojego offa na 1 minutę przed atakiem do innej wioski, żeby za 2 minuty go odwołać unikając strat. Więc czemu ma nie być tak w 2 stronę?

ale to zupełnie inna sytuacja a na odwołanie ataku mamy określoną ilość czasu więc na odwołanie wsparcia też byłoby tylko 10 min więc było0by wykorzystywane tylko do ucieczki przed ofem i wybijaniu szlachty
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

trochę konsekwencji i po sprawie ;) ... osobiście jestem na NIE, obrońca może zwariować jak tak mu ktoś cały czas zawraca i anuluje zawracanie wojsk ;p pozatym co myśleli by ci żołnierze? Pewnie by się zakładali czy nastąpi atak czy nie ;p Oczywiście dzaiło by się tak pryz załorzeniu najmniejszych ingerencji w grze. Pomysł bez sensu - agresor pownien być zdecyowany, a nie marudzić!
 

DeletedUser14198

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

To ma sens. Czasem przez przypadek klikałem odwrót z wioski, w której moje wojska pomagały. 30 godzin traciłem na tym, bo potem znów na pomoc przysyłałem do tamtej wioski. Prrzydałoby się to.
 

DeletedUser15753

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Całkiem niezły pomysł, którego i tak nie wprowadzą. Mały minus - obrońca może dostać kociokwiku. Atak, odwrót, atak, odwrót...
 

DeletedUser10081

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Jak dla mnie to ten pomysł jest do bani!!!!!!! Każdy może sobie wsparcie odsyłać przy czyszczeniu i zawracać na szlachte!!!
 

DeletedUser10149

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

no przydało by się czasami 5 minut przed atakiem orientuje się że atakuje swojego sojusznika :p
a po za tym taki temat już chyba był
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

i tak nie rozumiem o co w tym łazi ale po co takie tematy?
prędzej piszcie do Niemców na PM to może to doprowadzą do zrobienia tego.
ale moim zdaniem to jest potencjalny spam bo i tak nikt nie wprowadzi tego w życie a wiemy o tym wszyscy więc te tematy z propozycjami są bez sensu.

Pozdrawiam.
Don Shadow.
 

DeletedUser5485

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

i tak nie rozumiem o co w tym łazi ale po co takie tematy?
prędzej piszcie do Niemców na PM to może to doprowadzą do zrobienia tego.
ale moim zdaniem to jest potencjalny spam bo i tak nikt nie wprowadzi tego w życie a wiemy o tym wszyscy więc te tematy z propozycjami są bez sensu.

Pozdrawiam.
Don Shadow.

Nie wiem czy wiesz, ale niektóre popozycje z forum weszły w życie ... Po co takie tematy? Za bardzo skomplikowane, prawda? ;) W temacie o zarządzaniu plemieniem napisałeś
no trochę na pewno by pomogło grze
i nie było nic w stylu, że ten temat jest niepotrzebny ...

Jak dla mnie to ten pomysł jest do bani!!!!!!! Każdy może sobie wsparcie odsyłać przy czyszczeniu i zawracać na szlachte!!!

Nie wiem czy dałoby się tak zrobić, ale można byłoby anulować odwrót wojsk tylko wtedy kiedy nie idzie na ciebie żaden atak
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.004
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Eh... a kolejny pomysł to zapewne będzie "cofnij cofnięcie cofnięcia"? :confused:

Opcja przerwania wysyłki wojsk istnieje PRZEDE WSZYSTKIM po to, by móc zareagować gdy ktoś pomyli przyciski Atak/Pomoc i zaraz po tym się zorientuje jaki błąd popełnił. No ale nie widzę sensu rozciągania tego na wszystkie możliwe opcje w grze, bo w końcu to ma być pojedynek odpowiedzialnych osób, a nie życiowych nieudaczników, którzy czego tylko się nie dotkną to zrobią to źle, więc na każdą możliwą operację należy przygotować dla nich rozwiązanie awaryjne...
To jest gra online, w której trzeba ponosić pewne konsekwencje swoich decyzji, a nie gra lokalna, której stan można zapisać, a w razie niepowodzenia wgrać zapisaną kopię...
NIE.
 

DeletedUser18804

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

jestem za mozliwoscia anulowania wszelkich rozkazow
ale z jednym ale
to nie jest epoka komunikacji satelitarnej
rozwiazaniem byloby wprowadzenie jednostki kuriera
tanszej od zwiadowcy, szybszej, ale niezdolnej do zwiadu
i jeden kurier nie moglby dogonic juz drugiego...
i wtedy moznaby wprowadzic zmiane rozkazow w trakcie a nie tylko zawrocenie
i mozliwosc wyslania z misja kuriera jakichkolwiek jednostek pod warunkiem ze maja szanse dogonic wysłane

może to by skomplikowalo ale moze miec sens
 

DeletedUser18699

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Jestem na NIE! no bez przesady. Po za tym wiesz co się stanie z właścicielem tej wioski? Poprostu nie będzie wiedział czy go atakują czynie(ewentualnie czy ktoś mu w końcu pomaga czy nie) Słaby pomysł.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Jestem sprzeciw...
Ponieważ karzdy gracz ma prawo odwołać wojska.
Bo np. pomyli się ze spułzednymi innej wioski i nie będzie mógł wtedy odwołać.
Pozdrawiam
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

ja też na nie. jak już kilku wcześniej napisało, taka opcja służyłaby tylko wybijaniu szlachty i unikach przed atakami.
 

DeletedUser18412

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Ja bym wprowadził lekką zmianę...;) Można by wprowadzić limit 10 minut (od wysłania ataku bądź pomocy - wsparcia) po wysłaniu wojsk. Ja mam tak często, że coś mi się pomyli i już później odwrotu nie ma... :D
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Ja bym wprowadził lekką zmianę...;) Można by wprowadzić limit 10 minut (od wysłania ataku bądź pomocy - wsparcia) po wysłaniu wojsk. Ja mam tak często, że coś mi się pomyli i już później odwrotu nie ma... :D

przecież tak jest. na 8 i na 9 masz 10 minut na przerwanie ataku bądź pomocy
 

DeletedUser13429

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

Eh... a kolejny pomysł to zapewne będzie "cofnij cofnięcie cofnięcia"? :confused:

Opcja przerwania wysyłki wojsk istnieje PRZEDE WSZYSTKIM po to, by móc zareagować gdy ktoś pomyli przyciski Atak/Pomoc i zaraz po tym się zorientuje jaki błąd popełnił. No ale nie widzę sensu rozciągania tego na wszystkie możliwe opcje w grze, bo w końcu to ma być pojedynek odpowiedzialnych osób, a nie życiowych nieudaczników, którzy czego tylko się nie dotkną to zrobią to źle, więc na każdą możliwą operację należy przygotować dla nich rozwiązanie awaryjne...
To jest gra online, w której trzeba ponosić pewne konsekwencje swoich decyzji, a nie gra lokalna, której stan można zapisać, a w razie niepowodzenia wgrać zapisaną kopię...
NIE.



Owszem, ma pan rację, ale... No właśnie, jedno ale. Przy odwracaniu wojsk łatwo się pomylić wciskając wszystkie zamiast niektóre, a tym samym odwracając np. 6000 obrońców, zamiast 2000. Pomysł z przerwaniem odwrotu może nie jest najlepszy, ale według mnie powinno być potwierdzienie tak jak przy ataku
Kod:
Odesłanie wojsk z wioski xxx

2200 2000 0 0 0 0 0 0 0

Czas trwania: 25:50:15
 

DeletedUser

Guest
Odp: Anulowanie odwrotu wojsk

potwierdzenie to rozumiem i jestem na tak, ale opcja przerwij odwrót to na pewno nie
 
Status
Zamknięty.
Do góry