Analiza świata by ©Qorny

darma Sh4Me

Łucznik
Wynik reakcji
337
ja to bym z 3 z bomby mógł wymienic xD
No to w sumie dawaj, racje Ci przyznam, może stary jestem mam demencję xD
Któryś special przegrałem bo chyba nie było zastów, a ja leciałem samolotem z 4/5h i nikogo nie było na koncie, ale i tak bym go przegrał, tylko się dłużej pobawił.
No i 125 tylko ale tam szczerze zostawiłem Sh4me samego na etapie może z 20 wiosek od razu po przejęciu Wojsen, a Wy tam jeszcze z rok graliście?
 

Frezee

Szlachcic
Wynik reakcji
3.936
@darma Sh4Me
125
Special 23 bodajże to był co masą nas zalali
Jeszcze był ten jeden świat z Lejde co niespodzianka prima aprilis była xD
 

darma Sh4Me

Łucznik
Wynik reakcji
337
@Frezee No te dwa „przegrane” to napisałem wyżej, a ten jeden świat z lejde bez kitu był xD
Ale nie uważam tego za normalną grę bo Lejde to parodia na normalnych światach jak CoTy to prowadzi xD
Więc nadal uważam że jedyny jaki przegrałem to special bo 125 to bardziej poddałem się bardzo wcześnie jak jeszcze nikt nie wiedział kto wygra :D
Ale każdy może interpretować sobie to jak chce ;)
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
Analiza świata 200 by ©Qorny

Pierwsze grubaski za nami, pierwsze FOrumowe starcia już się toczą, mieliśmy też parę incydentów z kataskami oraz pechem w manuskryptach (0/15 się ceni). Tym samym wyznacza to czas na analizę tego świata. Analizę surową, krwistą i podkreślam - nie zostawiającej na żadnym plemieniu suchej nitki. <help>

W poniższej analizie pomogą mi mapki @Stuknięty `ego które polecam odpalić najlepiej na drugim ekranie. Odsyłam również do analizy @Fabcio który włożył masę pracy i czasu w dołożenia trochę historii i wspominek z przeszłości. Pamiętajcie że my, analitycy i komentatorzy różnych światów mamy ograniczoną wiedzę i czas więc jak zawsze, wszystkie błędy logiczne / czasowe i interpunkcyjne będę poprawiał na bieżąco już po całej analizie. <glaszcze>


* W analizie pomijam mniejsze i mało znaczące plemiona skupiając się na prawdziwym mięsku tego świata, chcecie być w analizie to widzimy się za 2-3 msc. Analiza pisana jest jednym ciągiem, bez zatrzymywania i bez osób trzecich.

Standardowo jak zawsze zaczynamy NW i lecimy zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

1. PÓŁNOCNY ZACHÓD (NW)

Witam -
plemię Pietrka które pierwszy raz wystartowało na 158 świecie gdzie końcowo przegrali z Forzą Kuosa. Mimo wszystko był to bardzo udany debiut. Od tamtego czasu wygrali 2 światy, a ich rozpoznawalność - poszczególnych graczy jak i całej ekipy cały czas rośnie. Można powiedzieć że jako ekipa praktycznie skipnęli swoje początki od razu stając do boju z najsilniejszymi plemionami poszczególnych światów. Dzisiaj ciężko usłyszeć że ktoś się śmieje z Witamów i jest to rzecz z jednej strony dla mnie zadziwiająca, a z drugiej strony przerażająca. Z jednej strony pokazuje to jak szybko można zbudować mocne plemię, z drugiej że takich nowo pojawiających się plemion jest coraz mniej, dlatego każda nowa ekipa lub szyld jest po prostu pewnym zaskoczeniem. Z charakterystyki tego plemienia mogę śmiało powiedzieć, że Witam to odważne i mało przewidywalne plemię. Witam nie boi się grać w "nowe plemiona" by tak jak tutaj wystartować z całą masówką jeśli inni również tak grają. Pietrek ma bardzo mocną początkową dyplomację, swoim głosem potrafi zjednać sobie mniejsze plemiona by te walczyły przeciwko innym wrogom co miało miejsce chociażby na 186 który przez jakiś czas z ukrycia obserwowałem. Tutaj przemieszani są z ADK które jest od nich słabsze do czego zaraz przejdę. Możliwe że odstrzelą im paru lub parunastu grajków lecz przy masie Witam będzie to tylko na + dla tego plemienia w ograniczaniu masy. Niestety późniejsza dyplomacja może być cięższa gdyż będą mieli nad sobą APK, a pod sobą TI, dlatego związki Witam - APK - SPEED będą w tej relacji bardzo istotne. Ale to już na późniejszy etap serwera ;]

EDIT: Stwierdziłem, że miało być mięsko, a jest tu za miło. Ostatnio w prywatnej rozmowie porównałem Witam do nowych lepszych Kartonów. Po pierwsze umieją wygrywać światy (ucz się @poxop bracie). Po drugie nie stracili na pazurze i odwalą na mapie coś o czym nie śniłeś. Po trzecie uważam że jak Kartony to kuźnia talentów które Pietrek zbiera, mimo tego co gada o braniu i szkoleniu nowych graczy. o_O

Słowem: lubię, polecam, nawet raz podobno dostałem od nich szybki wpierdziel <glaszcze> A za masówkę ha tfu na Dzień Dobry ! <nonono>

ADK - jest to bardzo duże plemię, gdzie niestety rozpoznaję sam może kilka / kilkanaście nicków. Ich największym plusem jest po prostu masa która dorównuje lub nawet przewyższa Witamy. Niestety słyszałem już jak się rozwijają i jakie mają polecenia z góry i nie wróży to nic dobrego. Nie zakładam że wygrają wojnę z Witam jednak mogą spokojnie ich przeciągać aż do innych wydarzeń z mapy. Jednak to co wciągnie Witam to ich, a wioseczki które tam i ja i Witam widzi są mniam mniam, niczym domowe obiadki u mamy. Z plusów za które trzeba pochwalić to to, że rekrutują i rekrutują i to dobrze. Bo to dobra broń na startowe Witam. Gdyby mieli inne położenie startowe to możliwe że mielibyśmy naprawdę fajne plemię z obrzeż, a tak pozostaje im walkę od startu o egzystencję. Powodzenia ! <szampan>

Stefany - myślę, że mocno się nie pomylę jeśli nazwę ich najgłośniejszą i jedną z najbardziej rozpoznawalnych ekip - loserów ostatnich 100 światów. Ich Stefańskie kosy są zawsze naostrzone, a dziury na piedestały zawsze wypełnione wioskowymi pachnidłami. Nawet wtedy gdy opuszcza ich lider, Stefany atakują zawzięcie do przodu niczym prawdziwi kosynierzy podczas pewnego polskiego powstania. Słyszałem, że na 190 zaszli nawet daleko. Z tego co ja pamiętam jak na nich walczyłem 2 razy to zawsze było tak, że byli piekielnie mocni w ataku, jednak gdy przyszło do obrony przez mocniejszym przeciwnikiem to psycha szybko siadała i następowało załamanie w plemieniu. Na tym świecie miałem na nich ogromne nadzieję, uważałem że mają świetną pozycję, żeby szybko odstrzelić kilku grajków z APK, a potem poprowadzić z nimi długą batalię. Szczególnie że Stefany powinni mieć doświadczenie na etapie jednej wsi po tym jak dostali wpiernicz od Ticketów na 150 na fazie 1 wioski. Niestety CHWILOWO się przejechałem i powoli wracam do myśli że APK ogarnie teren startowy prędzej czy później. Nie mniej jednak, będzie to bardzo interesująca walka i oczy świata ze względu na późniejszą dyplomację powinny być tam zwrócone. ;>

APK - Znana i lubiana Akademia Pana Kleksa. Ostatnio byłem w kinie na nowym wydaniu jednak okazało się, że stare ale jare. To samo myślę o APK, uważam że na 150 mieli mocniejszy skład i więcej ludzi chciało tam grać. Nie zrozumcie mnie źle. To wciąż jest APK i bardzo mocne plemię. Jednak słyszałem o minimum kilku historiach, że gracze i to mocni gracze odmawiali startu w APK na rzecz innych ekip. A to bardzo dobrze pokazuje, że pozycja APK jest coraz słabsza jeśli gracze wolą grać gdzie indziej. Moja opinia jest taka, że APK nie da rady SOLO wygrywać światów jeśli startuje tylko raz na 50 światów. Fajnie jest powiedzieć, że to legenda która zbiera się tylko na jubileusze. Ale gracze tego nie kupują, potrzebują stałego domu w którym mogą regularnie się widywać i zdobywać nowe doświadczenie. Myślę że atmosfery jaka była na 150 i rywalizacji między APK / PPK / TPK nie uda im się odtworzyć. Stąd moja nota jest zaniżona, kiedyś uważałem że to top4 PL, dzisiaj coraz bliżej im do N!ek, Witam czy TI - choć to wciąż wielkie APK !

Jak zawsze kibicuję, z moimi przemyśleniami nie trzeba się zgadzać, do czego nawet zachęcam. Pobijmy się ładnie w komentarzach <boks>

BCM - obrzeża, nie warte długopisu, będą likwidowani na bieżąco wraz z rozwojem świata. W zależności co będzie się działo bardziej w centrum może odegrają jakąś role / może nie.

Diuna / JUST - i tu pierwsze zaskoczenie bo Diuna połączyła się z JUST. Chyba świeży ruch i to ciekawy i dobry ruch <pyrka i dodaje na swojej mapie>

Nooo, noo, noo. Powiem Ci że można się zdziwić i to nawet nie po wojaku. Odegrają na pewno ciekawą rolę już po wojnie ADK - Witam i Stefany - APK. Jaką? Hmmm, to ciekawe pytanie, zależy co będzie dziać się wtedy na południu. Zostawmy to na razie tak jak jest i dajmy chociaż jednej ekipie pograć po cichu bez zaglądania pod spódnice. Przynajmniej przez chwilę :p Ale parę nicków tam rozpoznaje urwiski ;D:O

Ćwiartka: APK wygrywa ze Stefanami, Witam wygrywa z ADK ale APK wygra pierwsze swoją wojnę. Od południa będą witać was Węgrzy albo już nawet i TI. Do tego Wam wyrośnie grzyb na obrzeżach w postaci JUST. Najciekawsza ćwiartka !!! Polecam obserwować bo od tej ćwiartki zależna jest cała dyplomacja światowa ! PODOBNO ! <cisza>
 
Ostatnia edycja:

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
2. PÓŁNOCNY WSCHÓD (NE)

SPEED
- Speedy z god seedem i rozstawieniem na starcie, zdecydowanie najlepsze na mapie. A szkoda bo chętnie bym zobaczył co grają na początkowym etapie po Classicu. Może kiedy indziej... Speedy mają między sobą fascynującą liczbę bezpańskich wiosek ze świetnym rozwojem która zadziwiająco nie należy do żadnego plemienia. Podobno nawet Speedy nie wiedzą ilu jest Speedów na tym świecie bo część jest po za plemieniem, a część została zrzucona na obrzeża desantem żeby kryć im pupę. Niestety zasada "to czego nie widać to tego nie ma" nie działa w moim przypadku i usłyszałem już kilka historii jak tylko wróciłem do gry. To co mi się nie podoba to to, że jako najlepsze plemię na serwerze grają bardzo zachowawczo, tam wrzucą kreta, tam podbiorą gracza jedną prostą hejką. Pytanie tylko po co skoro ma być to najlepsze plemię na polskich serwerach. Czy ma tu przeważać liczba winów czy ich jakość. Ludzie nie będą startować wtedy kiedy SPEED tylko to Speed powinno szukać nowych wyzwań i światów z mocną obsadą.
Key ostatnio dość dobrze wyjaśniał Speedowskie światy, jest to fajne odniesienie i link znajdziecie na pewno poniżej. Sam często zarzucałem im że 147 był pośmiewiskiem, 133 kojarzę tylko z legend jako ich najsilniejszy świat. Tymczasem na 150 jako sP!eed - fail i szybkie zawinięcie z nieudanego projektu. Na Classicu - fail z rozstawieniem członów u tak doświadczonej ekipy. Zjedzenie południa przez Ojki, a następnie przegrana świata na Ojki + SSS. To tyle co można im zarzucić, a teraz fakty:

Od czasu zakończenia projektów P! oraz SSS jest to bezapelacyjnie najsilniejsze, najlepsze i najbardziej zorganizowane plemię na polskich serwerach. Jest to fakt, nie opinia. Speedy mają bardzo dobrą opinię wśród graczy bo umieją się lekko mówiąc ładniej zachować nawet jak mocno wygrywają. Najmocniejszy skład na PL serwerach widziałem właśnie na 150 w startowej 80tce z połączenia właśnie SPEED i graczy P! Piszę o samym skillu, nie tym co działo się potem. Kończąc temat, mam nadzieję że nie będzie mocniejszego lgnięcia do Speedów jak do smoczka tylko że powstaną kolejne ekipy które chociażby zbliżą się poziomem do nich, żeby zobaczyć jakąś godną walkę 1 vs 1 na jakimś serwerze. Pozdrawiam Speedów z całego serduszka chociaż grałem z nimi dosłownie ułamek sekundy, pozdrówki dla @Keymil LoveOrHate i reszty Rady, może nasze toporki się jeszcze kiedyś skrzyżują. <przytul>

Link do wypowiedzi Keya (dół strony 9):

3D - wyrosło Speedom na plecach ale kusi mnie od razu powiedzieć... i co z tego? Przejrzałem wszystkie 3 człony, pograją stamtąd dosłownie nicki na palcach no może obu rąk, ale to tyle. Ładnie rozwijają wsie Speedom jak na razie i to tyle, brakuje tam jakiś frontowców i głównodowodzących żeby spowolnić "Szybkich".

WYGI - lecimy z "mięskiem". Plemię Mirka i powiem Wam dwie kwestie. Są tam ludzie... którzy mogą to poprowadzić i namieszać, bo są bo to widzę i znam, okej? Tylko nie gadałem i nie wiem na ile im chce się tu grać. Ale Mirek nie ma i nie będzie miał absolutnej szansy przebicia jeśli chodzi o dyplomacje, szczególnie przy rozmowach z mocniejszymi ekipami które go kojarzą. Wpuśćta tam chłopa z babą co zamieszają tym garncem to jeszcze Speedy mogą się zdziwić na wschodzie. Przy paru zmianach jest to underdog ćwiartki MINIMUM. Oczywiście tej ćwiartki gdzie nie ma Speedów, aczkolwiek mogą ich jako pierwsi spowolnić. A kij tam powiem to, najwyżej pożałuje: są tam nicki które Speedowców to mogą 1 vs 1 brać na froncie.
Zaznaczam na froncie, nie FOncie bo to istotne w tym plemieniu ! Koniec z dziadami i wygami, bo nawet jako emeryt czuje się młody ! :eek:

KLASYK - w analizie Fabcia jest napisane że grali na Classicu, ja niestety ich stamtąd nie kojarzę, przynajmniej nicków które widziałem w tym plemieniu... Co mogę natomiast powiedzieć... "Gdyby nie brak składu, gdyby nie centrum, gdyby nie złamane serce". Ta ekipa może namieszać tylko pod względem walki ADK - Witam. Z centrum da się wygrać jeśli się umie, ale zdecydowanie nie jest to ekipa która będzie potrafiła coś takiego zrobić.

Ćwiartka: I tyleeee, za mało eeekiip ! Za dużo miejsca ! Miejsce na plus dla takich WYG ale gdzie jest walka, gdzie są wybuchy, gdzie jest cokolwiek. Ta ćwiartka kupuje lornetki żeby paczeć na inne ćwiartki jak się ma fun z gry. Symulator barby czas start ! <hahaha>
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
3. POŁUDNIOWY WSCHÓD (SE)

NNŻ -
A tu Wam powiem że mam tam paru znajomych i prywatnych koneksji, hihi. Mimo że plemię jest 4 członową masówką, nie jest silne i rozwalone jak żuk po mapie. Pierwszą wojnę powinni mieć z Love / War. Potem albo w tym samym czasie N!ki zaczną ich podgryzać. Powinni iść na południe i zajmować jak najwięcej obrzeż jak najszybciej ale tutaj jest jedna ważna kwestia mianowicie co zrobi KLASYK. Na tą chwile nie mam tej informacji bo celowo nie zbierałem "danych wywiadowczych" o ruchach plemion. Więc w skrócie KLASYK idzie albo w WYGI albo na dół w NNŻ. Pójście w Witam / ADK na 3ciego byłoby co najmniej szalone dla KLASYK, chociaż ja tam lubię szaleństwo. Wracając do NNŻ - wszystko zależy od ich sąsiadów ale końcowo uważam że N!ki przyjdą po nich z miotaczami ognia i na tym się skończy. Więc jest to plemię w stylu wyścig po obrzeża, a potem zobaczymy.
Pozdrówki dla ziomków tam, kto wie to wie ! <3<luzik>

LOVE & HATE - na starcie były to 2 osobne plemionka ale się połączyli w swoim wielkim rozdupieniu po mapie. Będzie to pierwsza ofiara tej ćwiartki. Set timer: 3,2,1 GO ! Aaaa jeszcze jedno, te parę nicków co tam jest przejdzie do wroga do kogoś innego jak tylko się zbliżą. Bo przejdą, zaufajcie ;)

N! - przechodzimy do ciekawszych zestawień, mam nadzieję że jeszcze zostało Ci trochę popcornu bo teraz w końcu koniec zamuły i zaczyna się robić ciekawiej. Mamy tutaj Nieobliczalnych ze świata 150 który wygrali. Co do 150 to mam swoje zastrzeżenia jak wiele osób wie okej? Ale go wygrali i nawet ja się z tym nie kłócę. Jakie zastrzeżenia? Aaaa we tam zapytaj w komentarzu jeden z drugim bo tutaj to nie chce im miejsca ględzeniem zabierać. No to wracając. Sam nie wiedziałem, teraz już wiem, że N!ki to w ogóle początek na s60 miały. Plemię jest silne, jest to jeden z faworytów do wygrania świata. Mam prywatne problemy żeby powiedzieć czy są silniejsi niż TI lub Witam więc powiem dyplomatycznie - to zależy. Natomiast na pewno mają drugą najlepszą pozycję startową i praktycznie open drogę na wschód. Po swojej lewej stronie mają też TI z którym już się dogadali na startowe wspólne piwo i sztamę. Jak ktoś myślał że będą się bili to chyba w mapy nie potrafi albo kolorowania plemion na mapie to jeszcze nie odkrył, bo sam bym się bardzo zdziwił. Za bardzo by się spowolnili żeby się tak o! pobić na starcie. Może potem, kto wie, ale na razie obie ekipy mają wspólne cele jakim jest wyeliminowanie WG między nimi oraz GoT na dole. Można by rzec, że w tej umowie nie mogłoby być więcej wspólnych czynników dla których te ekipy miałyby na starcie nie współpracować. Co potem to nie wiem, rola N! ek i ich decyzji. Im dalej w świat tym będą mieli ciężej, ja bym imo łapał na wschodzie ile można dopóki nie trafią na NNŻ, potem WYGI a na końcu Speedy, ale zrobią co tam będą uważać za słuszne. Ja trochę ich sąsiad więc mówię, siema chłopaki i widzimy się na mapie ! <jupi>

Ćwiartka: Marsz imperialny N! ek na wschód, reszta gra albo "stara się" grać. Tutaj dla wrogów żeby wiedzieli co tam nadciąga:

 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
4. POŁUDNIOWY ZACHÓD (WE)

TI -
TI czyli Brika. Tak w dużym skrócie. Brika już kilka razy zbierała swój skład, z tego co wiem i chwilę gadałem za każdym razem to ździebko inni ludzie. Pamiętam TI z 141 gdzie grali u boku AK, niestety tam to AK grało pierwsze skrzypce. Podobno wygrali jakiś świat jednak za dużo nie powiem na jego temat bo nie mam takowej wiedzy i tyle. Tutaj po kawałek historii odsyłam do analizy Fabcia. Ja się natomiast skupię na tym co widzę teraz i to nicki, dużo nicków + dobra i całkiem sensowna Rada. TI jest obecnie bardzo ciekawym tworem, znajdziemy tam graczy P!, PHLL, SSS, Bellum i pewnie jeszcze coś bym znalazł. Wspominam o tym bo sam wpadłem tu z emerytury z grupą około 20 szalonych Sezamów i powiem tyle obserwując DC... jeśli inne grupki / gracze tego plemienia grają z takim samym zamiłowaniem i chęcią to TI będzie na starcie bardzo wybuchowe. Wszystko zależy od tego jak Rada to ogarnie bo TI (i pewnie Witam tak samo) ma problem masówkowy który trzeba szybko rozwiązać. Jeśli ta ekipa będzie miała czas odróżnić ziarno od plewu to będzie to jeden z faworytów do wygrania. Jeśli natomiast TI ugnie się pod naporem kumpli kumpla i przeciętniaków to skończy ten serwer szybciej jak go zaczęło. Jeśli chodzi o mapę to jak pisałem W-G jako wspólny wróg z N!, na obrzeżach jest jeszcze Dance i GoT. Odpowiedź dla tych plemion to tak -> oni Was widzą. <beczy> Potem na północ na LAS albo Węgrów, no chyba że N! jednak zmieni plany i będzie bójka w tamtą stronę, ale raczej północ i TI i tak to widzę.

Z pozycji gracza i piszącego analizę mogę napisać tylko tyle o tym plemieniu, że sam poprosiłem by traktować mnie tam jako "atmosfericia", nie jestem w żadnej radzie ani niczym innym, dlatego mam nadzieję, że cała analiza jest neutralna bo <przynajmniej chwilowo> nie utożsamiam się tu z żadną ekipą. To tyle z pisania o "swoich". <lol>

Podsumowując: Ten świat to fajne wyzwanie dla ziomków z tej Rady, albo zrobią samograja albo wolne wakacje. Dla mnie sytuacja win - win. ;]

W- G - War Games. Wspominam tylko o tym bo fajnie poburzyli N!ki i TI. Śmiech trwał całe 2 dni, ale było zabawnie. Za chwilę znikną szybciej niż Love & Hate na wschodzie. Mimo wszystko każdy taki test tak naprawdę wzmacnia TI bo ta ekipa musi się wyklarować.

Dance - są na plecach TI i w sumie w większości wyklarowali się z mapy. Ja tam nie znam ale powiem co usłyszałem. "Widzimy, znamy, przygotowujemy się". Mi tam tyle wystarczy, pograją kilka dni dłużej co 3D na plecach Speedów albo mnie zdziwią i będę musiał tańczyć ;|

GoT - kolejne mniejsze plemionko, tutaj głównie zakłdam że N!ki będą ich bić w drodze na obrzeża. To co pisałem wcześniej -> wspólny wróg TI oraz N!ek. Czyli generalnie słabo.

HELL - No i w końcu Węgrzy. Kuuurde, fajnie no, fajnie coś nowego, mało znanego, z pazurem, nutą tajemniczością. Sprawdzimy co zagrają, mam nadzieję że więcej niż Francuzi o czym wspominał już Fabcio. Ja dopiszę tylko że chciałem skontaktować się z ich założycielem kilka dni temu, niestety odczytał i nie odpisał <beczy> Słaby ja <beczy>Są wymieszani z LASem który podobno ściągnął na nich koalicję. Ja tam oczywiście #teamHungary. Liczę że rozwalą okolice i pokażą pazur. Co do osób źle nastawionych to Wam pokażę środkowy mhhhh mhmhmm i powiem że taka jest przyszłość serwerów przy tak zmniejszającej się liczbie graczy. Albo skończcie grać w masówkach po 200-300 typa to nagle będzie więcej plemion i prio to może nowe ekipy się pojawią.

Hi guys, i`m glad you join our Polish 200 server. Hope will be fun, gl & hf on the battlefields. Special thanks to @Fabcio for arranging. Best

LAS - Wracamy do Polski bo cytując klasyka Polska dla.... ekhem.. Z LASu nie znam praktycznie nikogo jak na szybko przejrzałem, ale widziałem że założyciel bodaj wypowiadał się na FO. Ja tam życzę powodzenia ale na razie nie będę za bardzo dawał pola do przedstawienia się. Ograjcie Węgrów, wtedy pomyślimy. Powodzenia <cisza>

Przemieszani w tym małym kotle są jeszcze OB i ZK, a na prawo KUMPLE. Nie pytajcie mnie o dyplo w tym małym kotle bo nie znam, zobaczymy na pierwszych przejęciach. Tak czy siak fajny kociołek małych mniej znanych plemion. I powiem tak, dajcie im się bawić ! Zobaczymy co z tego wyniknie ! ]:->

KUMPLE - ciężka, nawet bardzo ciężka pozycja z centrum, a skład średni graniczący z cienkim. Nieważne gdzie pójdą to komuś się wpierniczą do kuchni, wyleją na siebie zupę, przewrócą się i to tyle z gry z centrum. Nie daje żadnych szans na wyjście w tym ustawieniu, ale mapa to mapa i lubi być śmieszna :):rolleyes:

DUDU & JAREK - miałem nie wspominać bo mam trochę za dużo DUDU w głowie od wczoraj jak do 2 w nocy montowałem Wam trailera. No ale chyba muszę bo coś tam mamy. Wylądowało tam trochę spadkowiczów jak już świat wystartował. Chciałoby się powiedzieć "noo czeeeeeść :cool:" ale wydaje mi się że na takie rozmowy jeszcze będzie czas z kimkolwiek będą. Mają fajny teren i przede wszystkim spokój. Wygrany LAS - HELL wcale nie ma mniej zmartwień tylko kolejne na głowie. DUDU do boju, jak nie on to kto inny ? <tanczy>

Ćwiartka: TI o ile ogarnie pupkę, może Węgrzy coś pokażą, N! ki to raczej wschód dlatego nawet ich tu nie dodaje. I to chyba tyle, kwestia szybkości zajmowania terenu i sam osobiście będę obserwował kocioł HELL / LAS / OB / KUMPLE bo lubię bitwy mniejszych plemion bo są po prostu ciekawe.

Podsumowanie świata: Chyba nikogo nie zaskoczę że wyróżniam 6 ekip: APK / SPEED / WITAM / TI / N! oraz 6tą która powinna wyłonić się z mapy, może WYGI? Świat niestety jest nudny dyplomatycznie bo wszystko zależy co wydarzy się na NW w wojnach APK i Witamów. Południe będzie odpowiadać na tą dyplomację na zasadzie akcji i reakcji. Jako gracz bardzo żałuję że mapa jest pusta w wielu miejscach, tak jak pisałem jest to wina wieloczłonowych plemion i zbijania się w konkretne masy. Mimo to świat trochę potrwa bo jest sporo barbarek. Mam również nadzieję że nie będzie to jubileusz pod tytułem gra do jednej bramki czyli prosty sojusz, północ vs południe. Chciałbym by dużo się działo w dyplomacji ale jest to oczywiście życzeniowe myślenie.

Mam nadzieję że moja analiza Wam się podobała, jeśli nie to weź też to napisz poniżej to się fajnie pokłócimy i w ogóle będzie fajno. Czas pracy 5h około, przysięgam że wyskoczyłem tylko na chwilę do WC ^^ Pozdrawiam wszystkich wariatów którzy odezwali się do mnie po starcie, jak zawsze miło jest wracać ;]

Powodzenia na pierwszych przejęciach ! Czas po weekendzie zacząć igrzyska ! <boks>
 
Ostatnia edycja:

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
902
jeszcze nie wszystko przeczytałam ale po tym co przeczytałam już wiem że mi się spodoba <piwo>
 

witamoszust186

Łucznik
Wynik reakcji
590
gowniana analiza witam ma najlepsza pozycja maja sojusz ze speed podpisany na apk apk szybko sie zwinie teren podzielony pozniej witam idzie na poludnie i zamyka ti od obrzezy taki maja plan dyplomatycznie dopoki kazyd sie na nich nie zgada to beda najlepsi co istnieja tak naprawde nie ma lepszego plemienia zawsze cos dogadaja odwroca krety maja wszedzie z kazdego plemienia maja scrteeny maja info apk speed ti n wszystko jest poscreenowane do tego sojusz ze speed jak jestes cwok i nie znasz sie nie wiesz ze sa dogadani nie wiesz ze witam ma najlepsza pozycje nie wiesz ze adk to plemie ich graczy ich darm to sie nie odzywaj bo sory ale to gowno nie analiza nie chce nawet dalej czytac po tych glupotach co piszesz na witam doucz sie kolega i wracaj z normalna analiza witam to najlepsze plemie na swiecie i to jest fakt albo kazdy zagra na witam speed albo moze sie pakowac jak ktos sie podpisze z witam to ma pograne na zawsze pograne bo speed juz nie istnieje kwestia czasu jak witam ich zjedzie jak ise ma takiego kolege jak witam to nie trzeba wrogów !!!
 
Do góry