DeletedUser190525
Guest
Witam
Zastanówmy się jaki jest największy problem plemion. Brak świeżego narybku. Nowy gracz ma bardzo ciezko. Dobre plemię nie chce go przyjąć bo nie ma doświadczenia a w słabym jest ciężko o statystyki.
Przez to jest zaburzony krwiobieg. Starzy gracze sukcesywnie odchodzą i światy są coraz mniejsze.
Są wymyslane różne pierdoly typu morale czy opieka ale to bardziej jest wykorzystywane do innych celów.
Dlatego przydałoby się coś konkretniejszego.
Akademia! Tak jak kiedyś praktykowalo Geh.
Np: celujemy w start na 150. To na np 145 robimy start treningowy z kilkoma graczami a reszta to gracze przyjmowani bez doświadczenia. Później ci gracze by oddawali darmy, świeżym narybkom. A najlepsi by się dostali do składu.
Tylko trzeba coś wymyślić żeby zachęcić ludzi do tego
Zastanówmy się jaki jest największy problem plemion. Brak świeżego narybku. Nowy gracz ma bardzo ciezko. Dobre plemię nie chce go przyjąć bo nie ma doświadczenia a w słabym jest ciężko o statystyki.
Przez to jest zaburzony krwiobieg. Starzy gracze sukcesywnie odchodzą i światy są coraz mniejsze.
Są wymyslane różne pierdoly typu morale czy opieka ale to bardziej jest wykorzystywane do innych celów.
Dlatego przydałoby się coś konkretniejszego.
Akademia! Tak jak kiedyś praktykowalo Geh.
Np: celujemy w start na 150. To na np 145 robimy start treningowy z kilkoma graczami a reszta to gracze przyjmowani bez doświadczenia. Później ci gracze by oddawali darmy, świeżym narybkom. A najlepsi by się dostali do składu.
Tylko trzeba coś wymyślić żeby zachęcić ludzi do tego