DeletedUser
Guest
Witam! Jak dobrze wiemy, plemiona to przede wszystkim gra militarna. Moja propozycja byłaby ukłonem w stronę graczy, których bardziej kręci mozolna rozbudowa niż walka.
Np. Wprowadzenie farm ze zbozem, młyny,piekarnie zeby tylko wtedy jak ma sie je rozbudowane, moznaby było zwiększyć pojemność zagrody, np jak masz poziom farmy ze zbozem, piekarni i mlynu 1, to masz pojemność zagrody 300, samo by sie to aktualizowalo
Zdolność do walki wojsk, zalezalaby od zadowolenia, zwiększonego przez ilośc pokarmu, różnorodność pokarmu.
Mozna bybylo wprowadzić płacenie wojsku za walkę
Ochrona początkowa trwałaby troche dłużej.
Produkcja bawelny, potrzebnej do rekrutacji.
Konie musialyby byc karmione po każdej wyprawie
Moznaby było wprowadzić możliwość spalenia wioski, oczywiście nie tak łatwo, tylko w określonych warunkach. Pozwoliłoby to na pozbawienie wroga farm. Przesyl wojsk byłby wtedy także poza plemieniem więc moznaby je sobie obstawić
Np. Wprowadzenie farm ze zbozem, młyny,piekarnie zeby tylko wtedy jak ma sie je rozbudowane, moznaby było zwiększyć pojemność zagrody, np jak masz poziom farmy ze zbozem, piekarni i mlynu 1, to masz pojemność zagrody 300, samo by sie to aktualizowalo
Zdolność do walki wojsk, zalezalaby od zadowolenia, zwiększonego przez ilośc pokarmu, różnorodność pokarmu.
Mozna bybylo wprowadzić płacenie wojsku za walkę
Ochrona początkowa trwałaby troche dłużej.
Produkcja bawelny, potrzebnej do rekrutacji.
Konie musialyby byc karmione po każdej wyprawie
Moznaby było wprowadzić możliwość spalenia wioski, oczywiście nie tak łatwo, tylko w określonych warunkach. Pozwoliłoby to na pozbawienie wroga farm. Przesyl wojsk byłby wtedy także poza plemieniem więc moznaby je sobie obstawić
Ostatnio edytowane przez moderatora: