Światy 68 i 69

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.008
Drodzy Gracze,

w ten piękny, słoneczny poniedziałek mamy dla Was niespodziankę na nowy tydzień w postaci dwóch świeżutkich światów.
Tradycyjnie dwa nowe serwery oznaczają dwie różne konfiguracje, mające zadowolić miłośników różnych stylów gry.
Poprzednim razem ruszyły światy bez farmienia oraz z farmieniem nieograniczonym. Tym razem ten parametr jest identyczny na obu nowych serwerach (i wypośrodkowany jako "farmienie ograniczone" ale z dość wysokim limitem), zaś różnice będą w innych punktach:

Świat 68 to zbiór wszelkich nowinek, które pojawiły się wraz z rozwojem gry. Poczynając od łuczników i rycerza (z nowymi przedmiotami), poprzez wioski bonusowe i kościół, kończąc na nowych funkcjach premium oraz systemie flag. Światowi temu towarzyszyć będzie także wstępne logowanie, umożliwiające m.in. na skonfigurowanie plemion już przed startem właściwej rozgrywki.
I absolutna nowość - wstępne logowanie odpalamy jednocześnie z opublikowaniem tego ogłoszenia, więc rejestrować można się już TERAZ!

Świat 69 to dla odmiany propozycja dla bardziej konserwatywnych graczy, którzy często nas proszą o powrót do "korzeni". Jako że liczba 69 zachęca do różnego rodzaju kombinacji, tak i my postanowiliśmy przygotować specjalną konfigurację, będącą mieszanką dwóch stylów. Ogólnie dominować będzie styl "stary", ale dodaliśmy też elementy najstarszego historycznie stylu gry zwanego "klasycznym".
Więc "tradycyjnie" nie zobaczymy tu rycerza, łuczników czy chłopów, zaś do produkcji szlachcica zbierać trzeba będzie paczki surowcowe.
Ale dodatkowe niespodzianki, to m.in. technologia w postaci 10 poziomów każdego z badań, zwiad mogący wyszpiegować jedynie wrogie jednostki, czy praktycznie nieograniczony zasięg szlachcica.

Oba światy wystartują w czwartek, 29 listopada, w godzinach okołopołudniowych. Najpierw świat 68 (zostanie zakończone wstępne logowanie i rozpocznie się rozmieszczanie wiosek na świecie, dopiero po zakończeniu tego procesu możliwe będzie powtórne zalogowanie się), a następnie (w niewielkim odstępie czasu) świat 69.

Szczegółowa konfiguracja nowych światów:

Świat 68
Styl 5.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Wstępne logowanie - już otwarte (aż do kilkunastu minut przed startem świata)

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów i czasu
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 120, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (4 grudnia)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 700.000 na ostatnie 24h
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


Świat 69
Styl "stary" z elementami "klasycznego"
Zakończenie świata odbędzie się w sposób klasyczny.

Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 10 poziomów każdego badania
Fake limit: 1%
Zwiad: może wyszpiegować tylko jednostki
Kościół: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1000
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: będzie możliwy po ok. 24 godzinach od startu świata
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: paczki
Limit członków plemienia: 69 (nieaktualne: 40), do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka (nieaktualne: trzydziestka)
Wsparcie wojskowe: do wszystkich
Chłopi: nie
Handel: tylko oferty 1:1
Zastępstwo: zostanie włączone w piątym dniu gry (4 grudnia)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 700.000 na ostatnie 24h

Dodatkowe cechy:
Maksymalny dystans szlachcica - 1000 pól
Ranking pokonanych - na podstawie ILOŚCI zabitych jednostek, a nie ich wartości punktowej


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.008
Drodzy Gracze,

wsłuchaliśmy się w Wasze uwagi odnośnie konfiguracji nowych światów. Szczególne zastrzeżenia wzbudziła liczebność plemienia na świecie 69. My zaproponowaliśmy 40, Wy sugerowaliście 100.
Życie jest sztuką kompromisów. Nasze 40 + Wasze 100 daje średnią 70. A ponieważ jest to taki a nie inny świat, to ostateczny (i niepodlegający już dalszym negocjacjom) limit członków plemienia na świecie 69 wynosić będzie... 69. :)
Do rankingu liczyć się zaś będzie tradycyjnie czołowa 40.

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Wybór kierunku na świecie 69 został włączony!

Pozdrawiamy Ekipy!
Plemiona Team
 
Do góry