Światy 62 i 63

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.006
Drodzy Gracze,

Ponownie otwieramy dwa nowe światy. Zgodnie z planem przedstawionym przy okazji poprzednich startów, na jednym z nich będą, obok Konta Premium, Menedżera Konta i Asystenta Farmera, włączone także nowe funkcje Premium, drugi zaś pozostanie tylko ze standardowymi MK, AF i KP.

Oba światy wystartują w czwartek, 19 kwietnia, w godzinach okołopołudniowych. Najpierw świat 62, następnie 63 (w niewielkim odstępie czasu).

Poniżej przedstawiamy szczegółową konfigurację:

Świat 62 - bez nowych funkcji Premium
Styl 3.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 30 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki, surowce i jednostki poza wioską
Kościół: nie
Komendy: brak milisekund
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1500
Wioski bonusowe: nie
Wybór kierunku: nie
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 50, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (22 kwietnia)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5000, jednak nie więcej niż 700000 na ostatnie 24h
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


Świat 63 - z nowymi funkcjami Premium
Styl 5.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Morale: na podstawie punktów i czasu gry
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, z nowymi przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
Wioski bonusowe: tak, nowe
Wybór kierunku: tak, od drugiego dnia gry
Noc: od północy do siódmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 80, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Chłopi: tak
Handel: tylko oferty, stosunek od 0.9 do 1.1
Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (22 kwietnia)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 3000, jednak nie więcej niż 500000 na ostatnie 24h
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 2 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat nowych światów --> klik! :)
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry