- Wynik reakcji
- 13.460
Drodzy Gracze,
bez zbędnego przedłużania - zapraszamy do zapoznania się z konfiguracją kolejnych światów, które dla Was przygotowaliśmy.
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów -->klik!
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
bez zbędnego przedłużania - zapraszamy do zapoznania się z konfiguracją kolejnych światów, które dla Was przygotowaliśmy.
Obszar | Parametr | Świat 183 | Świat 184 |
Prędkość | Świat | 1,25 | 1 |
Jednostki | 0,8 | 1 | |
Funkcje Premium | Konto Premium | Tak | Tak |
Menedżer Konta | Tak | Tak | |
Asystent Farmera | Tak | Tak | |
Giełda Premium | Tak | Nie | |
Handlarz na rynku | Tak | Nie | |
Bonus produkcji | Tak | Nie | |
Skracanie czasu budowy | Tak | Nie | |
Obniżka kosztów budowy | Tak | Nie | |
Jednostki | Rycerz | Tak, system wielu | Tak, system wielu |
Łucznicy | Tak | Nie | |
Chłopi | Tak | Nie | |
Technologia jednostek | Prosta (zbadane/niezbadane) | 3 poziomy badań (max 15 w wiosce) | |
Budynki | Kościół | Tak | Nie |
Wieża strażnicza | Nie | Tak | |
Twierdza | Nie | Nie | |
Wysyłanie wojsk | Rabowanie surowców | Nieograniczone | Ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 10.000, jednak nie więcej niż 500.000 na ostatnie 24h |
Milisekundy | Tak | Tak | |
Min. odstęp między komendami | 250ms | 200ms | |
Zbieractwo | Tak | Tak | |
Fake limit | 1% | 1% | |
Szlachcic | Rekrutacja | Złote monety | Złote monety |
Maksymalny dystans | 200 pól | 100 pól | |
Plemię | Limit członków | 50 | 40 |
Wsparcie tylko do plemienia | Nie | Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej | |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny | Odbywają się normalnie | |
System poziomów plemienia | Tak | Tak | |
Ochrona graczy | Ochrona początkowa | 7 dni | 5 dni |
Ochrona stosunkiem punktów | 20:1 przez 60 dni | 10:1 przez 30 dni | |
Morale | Oparte na punktach | Oparte na punktach | |
Noc | 23-8 | 0-8 | |
Wioski | Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich | 3000 | 2000 |
Burzenie się większych do tego poziomu | Tak | Tak | |
Wioski bonusowe | Tak | Nie | |
Inne | Flagi | Tak | Nie |
Handel | Wymiany rynkowe 1:1, po pewnym czasie możliwy wolny transport wewnątrz plemienia | Tylko wymiany rynkowe 1:1 | |
Zapraszanie obok wioski | Tak | Tak | |
Przedmiot do przenosin | Tak | Tak | |
Zastępstwo | Włączone po 7 dniach | Włączone po 30 dniach | |
Inne | - | - opcja "Zacznij od nowa" włączona po 30 dniach | |
Zwycięstwo | System | Dominacja | Dominacja |
Warunek | 75% | 70% | |
Start świata | Wstępne logowanie | 24 października 2022 godziny okołopołudniowe | 24 października 2022 godziny okołopołudniowe |
Początek gry | 27 października 2022 godziny okołopołudniowe | 27 października 2022 godziny okołopołudniowe |
Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów -->klik!
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!
Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team