Światy 127 i 128

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze,

choć za oknami znów mroźno, to kalendarz nie pozostawia wątpliwości: za parę dni rozpoczyna się wiosna!
A jak można lepiej uczcić ten fakt, jak nie startem nowych światów? Zatem stało się: zapraszamy do lektury ustawień dwóch nowiutkich światów!

Świat 127

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: nie
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do ok. 1000 punktów
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: tak, bez ograniczeń
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 70, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 128

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 80, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
Noc 17/18 marca - rozpoczęcie wstępnego logowania
(wkrótce po opublikowaniu tego ogłoszenia)
22 marca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team