Światy 125 i 126

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 13. Sty 2018.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.428
    Docenione treści:
    176
    Drodzy Gracze,

    coraz bardziej zasypujecie nas pytaniami o nowe światy, sugerując chęć rozpoczęcia roku z nową przygodą czy powołując się na nadchodzący okres nudy związany z feriami czy sesją (bo jakąż to rozrywkę może stanowić parę egzaminów?). Zatem dobrze, nie zostawimy tych próśb bez odpowiedzi. Pora zatem na oficjalną zapowiedź dwóch nowiutkich światów!

    Świat 125

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 2
    Prędkość jednostek: 0,5
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 125ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: nie
    Rycerz: nie
    Łucznicy: nie
    Technologia: 3 poziomy badań (max 15 na wioskę)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: nie
    Wioski bonusowe: nie
    Farmienie: brak
    Chłopi: tak
    Szlachta: paczki surowcowe
    Max. dystans szlachcica: 125 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
    Limit członków plemienia: 70
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 126

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak, "nowe"
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 80, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    Noc 13/14 stycznia - rozpoczęcie wstępnego logowania
    (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
    18 stycznia (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów

    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team