Światy 123 i 124

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
558
Drodzy Gracze!

W marketach królują już ozdoby choinkowe, sklepy prześcigają się w propozycjach świątecznych prezentów... a my nie czekamy aż Mikołaj odkurzy sanie, nakarmi solidnie renifery i się do nas pofatyguje... JUŻ TERAZ możemy Wam zaoferować dwa nowiutkie, przez niektórych długo już wyczekiwane, światy!

Bez zbędnych wstępów - zapraszamy do zapoznania się z ich konfiguracją.

Świat 123

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 60% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego wyniku przez 14 dni
Prędkość: 1,6
Prędkość jednostek: 0,625
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia do gry
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x20: 60 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 1500pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, nowe
Farmienie: ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 12300, jednak nie więcej niż 1.230.000 na ostatnie 24h
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko w obrębie plemienia
Limit członków plemienia: 75
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 124

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 90, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jako odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
18 listopada (noc) - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
23 listopada (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 123, po krótkiej przerwie 124)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja: