1. Zapisy na Turniej Szybkich Plemion oficjalnie zakończone!
    Zapoznaj się z listą zgłoszonych składów tutaj ->klik<-
    Dismiss Notice

Światy 111 i 112

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 11. Gru 2016.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.761
    Docenione treści:
    126
    Drodzy Gracze!

    Grudzień to czas prezentów, my też mamy takowy dla Was: dwa nowe światy w nadchodzącym tygodniu!

    Bez zbędnych opisów - analizę parametrów zostawiamy Wam. Mogę tylko zdradzić, że na taki świat jak 111 (całkiem ciekawy numer) niektórzy z Was czekali od bardzo dawna...

    No dobrze... do lektury!

    Świat 111

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: bez ograniczeń
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
    Rycerz: tak, bez przedmiotów
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
    Wioski bonusowe: nie
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: brak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 1000 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 111
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

    Świat 112

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich startu
    Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak
    Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie wielko1ści x10: 60 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: tak
    Wieża strażnicza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt
    Wioski bonusowe: tak, "nowe"
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 200 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
    Limit członków plemienia: 80
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    Noc 10/11 grudnia - rozpoczęcie wstępnego logowania
    (podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
    15 grudnia (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 111, po krótkiej przerwie 112)

    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team