Światy 111 i 112

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze!

Grudzień to czas prezentów, my też mamy takowy dla Was: dwa nowe światy w nadchodzącym tygodniu!

Bez zbędnych opisów - analizę parametrów zostawiamy Wam. Mogę tylko zdradzić, że na taki świat jak 111 (całkiem ciekawy numer) niektórzy z Was czekali od bardzo dawna...

No dobrze... do lektury!

Świat 111

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich) + utrzymanie tego stanu przez 14 dni
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: bez ograniczeń
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 100ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości x10: 30 dni
Rycerz: tak, bez przedmiotów
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: brak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 1000 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 111
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

Świat 112

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 65% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich startu
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielko1ści x10: 60 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 3000pkt
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 80
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 5 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
Noc 10/11 grudnia - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
15 grudnia (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 111, po krótkiej przerwie 112)

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team