Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Makak Pałer

Miecznik
Wynik reakcji
319
na szczescie my w wielkiej delmie zmieniamy hasla raz na 7 dni i jestesmy bezpieczni. Bardzo polecam taka praktyke, nie mozna ufac witam i ich sztuczkom <tanczy>
Cześć!

Myślę, że jest to bardzo cenna rada. Przed startem s200 wyślemy w A.P.K grupówkę w sprawie zmiany haseł. Bezpieczeństwo naszych graczy i ich kont jest dla nas bardzo ważne.

Pozdrawiam
Makak
Rzecznik prasowy A.P.K

PS. @DucuS narazie nie planuję reaktywacji projektu "niezbędnik do plemion", jeśli coś się zmieni podczas s200 to dam znać :)
 

DORODNY OCHOTNIK

Topornik
Wynik reakcji
596
DORODNY OCHOTNIK

Plemię: MASŁO

tel. 574 353 ***

Forum Ogólne, 25.02.2024r.


Support InnoGames

Kmic / Mamuś Plemion (III) / Opiekun Projektu


Kmic, Szanowny Zespole Supportu InnoGames,

Zwracam się do Was z prośbą o rozważenie zmiany ustawień na Świecie 200, dotyczących ograniczenia dołączania do plemion po upływie 180 dni. Sugeruję skrócenie tego okresu do 60 dni z kilku istotnych powodów.



Obecnie, na Świecie 200, istnieje ustawienie uniemożliwiające dołączenie do plemion (ani stworzenie nowego) po upływie 180 dni. Uważam, że skrócenie tego okresu do 60 dni byłoby bardziej korzystne dla wszystkich graczy biorących udział w tej rozgrywce oraz zachętą do startu dla wielu innych graczy/ekip. Poniżej przedstawiam kilka argumentów, które podkreślają moje stanowisko:

Zachowanie Balansu:

Aktualne ustawienie sprzyja tworzeniu się dwóch gigantycznych masówek na wstępnym logowaniu (speed/witam), co powoduje zaburzenie równowagi i ogranicza potencjał współzawodnictwa między graczami/plemionami startującymi mniejszą ilością osób/jednym członem.

Od dawien dawna plemiona borykają się z problemem masówek, jak duży limit graczy w plemieniu by nie był, niektóre ekipy co świat muszą wystartować kilkoma członami, bo inaczej się uduszą, świat 200 doskonale to udowadnia - jest na nim wystarczający limit, żeby każda ekipa ruszyła sobie jednym członem (MAKSYMALNIE DWOMA).

Skrócenie okresu dołączania do plemion pozwoli na bardziej ciekawy/złożony/dynamiczny rozwój świata. Wiele nowych „znaczących” plemion (mających wpływ na losy danego kontynenu) – wiele wojen/dyplomacji, unikając dominacji ze strony dwóch/trzech potężnych sojuszy/koalicji, dowodzonych przez jeden organ.

Przecież te plemiona na wstępnym, posiadające po kilka członów, kilkuset graczy, nie startowały na poprzednich światach tak dużymi ekipami. Ponad połowa ludzi znajdująca się tam, dołączyła do nich, ponieważ ich rodowite plemiona nie startują. Nie startują dla tego, że nie chce im się „szarpać” z kilkukrotnie większym przeciwnikiem, a trochę późno na tworzenie nowych plemion, szukanie ludzi. Poza tym nie każdy ma czas/umiejętności do prowadzenia plemienia.
Gracze więc dołączają do tych masówek, bo nie widzą innej możliwości na wygraną na tym świecie…

Znając życie te kolosy podpiszą ze sobą jakiś pakt, żeby „wzajemnie się nie wykrwawiać”, urosną na sile dominując masą/liczebnością mniejsze od siebie plemiona(mniej członowe), a następnie rozegrają między sobą wielki śmieszny finał. Dokładnie tak to będzie wyglądać…

Sprawiedliwość dla Nowych Graczy:

Możliwe, że dla ekip z historią na poprzednich światach lepszą opcją byłoby nawet zamknięcie składów miesiąc (lub wcześniej), po starcie świata. Jednak rozumiem, że nie za bardzo jest to możliwe ze względu na nowych graczy/graczy startujących bez ekipy.

Natomiast dając te 60 dni „otwartych plemion”, nowi gracze, którzy zarejestrują się na późniejszych etapach rozgrywki, znajdą na spokojnie sobie jakąś ekipę. Świat będzie naprawdę szybki, ze względu na podwójną produkcję kopalni, monety będą klepane codziennie. Te 60 dni po starcie, to etap kilkunastu/kilkudziesięciu wiosek. Będzie już po pierwszych wojnach, gracze zdążą się między sobą dotrzeć, zintegrować i zweryfikować kto nadaje się do gry, a kto nie.

Gracze, którzy dołączą po ponad 60 dniach, nie będą mogli dołączyć do plemion? Kto tak naprawdę startuje 60 dni po starcie świata, gdzie topka graczy ma już kilkadziesiąt wiosek. Żadna ekipa nigdy z takim opóźnieniem nie startowała, nie miała realnego wpływu na losy świata. Tym bardziej na takich ustawieniach - „brak morali”. Po 60 dniach tak naprawdę jedynie jakieś darmy się logują/mulciaki. Niedługo po zamknięciu składów, zostanie pewnie ogłoszony 201/202 świat i tam Ci nowi gracze mogą sobie wbić pograć, na tak zaawansowanym 200, nic już nie ugrają.

Wykorzystanie Ustawień Świata:

Świat 200 cechuje się zwiększoną produkcją surowców (2x), co znacząco przyspiesza tempo rozwoju gry i prowadzi do szybkiego rozrostu kont.

Każdy może zajrzeć jak wygląda świat 194 w chwili obecnej. Prędkość 1.6 (taka sama jak będzie na 200). Wiek świata: 172 dni, topka posiada po 200 wiosek. Na 194, klikają na przemian wojsko/monety. My na 200, ze względu na tak wysoką produkcję będziemy monety wybijać codziennie, trzymając cały czas produkcje wojska, brak morali, więc po 180 dniach, topka będzie miała już po ponad 500 wiosek. Jest to już końcówka świata… W takim speed (przykład xd), załóżmy że dogra do tego momentu 200 ludzi. Top100 wskoczy sobie do jednego członu przed zamknięciem i wyzjada drugie 100 kont darm, zamykając w tym momencie nie tylko człon, ale raczej i serwer.



Napisałem to na podstawie własnych obserwacji, opinii innych graczy. Podsumowując, bez zmiany tego ustawiania, świat w chwili obecnej mocno faworyzuje masówki. Zniechęca do gry pozostałych graczy, inne plemiona, które od startu miałyby pod górkę i nie widzą sensu brać udziału w tej nierównej walce. Uważam, że skrócenie okresu dołączania do plemion na Świecie 200 do 60 dni zapewni bardziej sprawiedliwą rozgrywkę dla wszystkich uczestników, a blaszka za ten jubileuszowy świat będzie rzeczywiście wywalczona, zamiast opierać się na fuzjach, kosach, darmach…

Na pewno zadeklaruje się wtedy do gry więcej ekip (minimum dwie). Czasu na zmianę jeszcze trochę jest…

Dziękuję za uwzględnienie mojej prośby i rozważenie wprowadzenia zmian w ustawieniach. Liczę na Wasze wsparcie w dążeniu do stworzenia jeszcze lepszego środowiska gry dla wszystkich graczy.


@kmic



 

Sir Arturwd

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
378
Teraz nawet jak wyłącza zapraszanie to już jest za późno, jakiś człon z tych 600 graczy to i z mapy przy takiej masie by uzbierali xD
 

Kronex111

Chłop
Wynik reakcji
17
No właśnie troche mnie tutaj rozwala niekonsekwencja @kmic
Blokuje przedmiot do przenosin, wybory kierunków, zaczynanie od nowa, blokuje składy

Tym samym nie ogranicza zapraszania ani nawet sie w temacie nie wypowiada, przez co tworzą się masówki po 300 osób
Tragedia....

Teraz powiedzmy WITAM sie dogada z N na starcie na sojka i już mamy 500 osób w koalicji.. no kwa xDD
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.698
Czy gracze, którzy piszą, że speed i witam to masówki patrzyli na ranking? Ja widzę dwa człony witam, 2 człony speed, 2 człony TI, 2 człony N!, i tylko w witam drugi człon jest pełny (chyba kretów jeszcze nie rozesłali jako jedyni). Proszę weryfikować informacje zanim się napisze
 

fanberbecia

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.462
DORODNY OCHOTNIK

Plemię: MASŁO

tel. 574 353 ***

Forum Ogólne, 25.02.2024r.


Support InnoGames

Kmic / Mamuś Plemion (III) / Opiekun Projektu


Kmic, Szanowny Zespole Supportu InnoGames,

Zwracam się do Was z prośbą o rozważenie zmiany ustawień na Świecie 200, dotyczących ograniczenia dołączania do plemion po upływie 180 dni. Sugeruję skrócenie tego okresu do 60 dni z kilku istotnych powodów.



Obecnie, na Świecie 200, istnieje ustawienie uniemożliwiające dołączenie do plemion (ani stworzenie nowego) po upływie 180 dni. Uważam, że skrócenie tego okresu do 60 dni byłoby bardziej korzystne dla wszystkich graczy biorących udział w tej rozgrywce oraz zachętą do startu dla wielu innych graczy/ekip. Poniżej przedstawiam kilka argumentów, które podkreślają moje stanowisko:

Zachowanie Balansu:

Aktualne ustawienie sprzyja tworzeniu się dwóch gigantycznych masówek na wstępnym logowaniu (speed/witam), co powoduje zaburzenie równowagi i ogranicza potencjał współzawodnictwa między graczami/plemionami startującymi mniejszą ilością osób/jednym członem.

Od dawien dawna plemiona borykają się z problemem masówek, jak duży limit graczy w plemieniu by nie był, niektóre ekipy co świat muszą wystartować kilkoma członami, bo inaczej się uduszą, świat 200 doskonale to udowadnia - jest na nim wystarczający limit, żeby każda ekipa ruszyła sobie jednym członem (MAKSYMALNIE DWOMA).

Skrócenie okresu dołączania do plemion pozwoli na bardziej ciekawy/złożony/dynamiczny rozwój świata. Wiele nowych „znaczących” plemion (mających wpływ na losy danego kontynenu) – wiele wojen/dyplomacji, unikając dominacji ze strony dwóch/trzech potężnych sojuszy/koalicji, dowodzonych przez jeden organ.

Przecież te plemiona na wstępnym, posiadające po kilka członów, kilkuset graczy, nie startowały na poprzednich światach tak dużymi ekipami. Ponad połowa ludzi znajdująca się tam, dołączyła do nich, ponieważ ich rodowite plemiona nie startują. Nie startują dla tego, że nie chce im się „szarpać” z kilkukrotnie większym przeciwnikiem, a trochę późno na tworzenie nowych plemion, szukanie ludzi. Poza tym nie każdy ma czas/umiejętności do prowadzenia plemienia.
Gracze więc dołączają do tych masówek, bo nie widzą innej możliwości na wygraną na tym świecie…

Znając życie te kolosy podpiszą ze sobą jakiś pakt, żeby „wzajemnie się nie wykrwawiać”, urosną na sile dominując masą/liczebnością mniejsze od siebie plemiona(mniej członowe), a następnie rozegrają między sobą wielki śmieszny finał. Dokładnie tak to będzie wyglądać…

Sprawiedliwość dla Nowych Graczy:

Możliwe, że dla ekip z historią na poprzednich światach lepszą opcją byłoby nawet zamknięcie składów miesiąc (lub wcześniej), po starcie świata. Jednak rozumiem, że nie za bardzo jest to możliwe ze względu na nowych graczy/graczy startujących bez ekipy.

Natomiast dając te 60 dni „otwartych plemion”, nowi gracze, którzy zarejestrują się na późniejszych etapach rozgrywki, znajdą na spokojnie sobie jakąś ekipę. Świat będzie naprawdę szybki, ze względu na podwójną produkcję kopalni, monety będą klepane codziennie. Te 60 dni po starcie, to etap kilkunastu/kilkudziesięciu wiosek. Będzie już po pierwszych wojnach, gracze zdążą się między sobą dotrzeć, zintegrować i zweryfikować kto nadaje się do gry, a kto nie.

Gracze, którzy dołączą po ponad 60 dniach, nie będą mogli dołączyć do plemion? Kto tak naprawdę startuje 60 dni po starcie świata, gdzie topka graczy ma już kilkadziesiąt wiosek. Żadna ekipa nigdy z takim opóźnieniem nie startowała, nie miała realnego wpływu na losy świata. Tym bardziej na takich ustawieniach - „brak morali”. Po 60 dniach tak naprawdę jedynie jakieś darmy się logują/mulciaki. Niedługo po zamknięciu składów, zostanie pewnie ogłoszony 201/202 świat i tam Ci nowi gracze mogą sobie wbić pograć, na tak zaawansowanym 200, nic już nie ugrają.

Wykorzystanie Ustawień Świata:

Świat 200 cechuje się zwiększoną produkcją surowców (2x), co znacząco przyspiesza tempo rozwoju gry i prowadzi do szybkiego rozrostu kont.

Każdy może zajrzeć jak wygląda świat 194 w chwili obecnej. Prędkość 1.6 (taka sama jak będzie na 200). Wiek świata: 172 dni, topka posiada po 200 wiosek. Na 194, klikają na przemian wojsko/monety. My na 200, ze względu na tak wysoką produkcję będziemy monety wybijać codziennie, trzymając cały czas produkcje wojska, brak morali, więc po 180 dniach, topka będzie miała już po ponad 500 wiosek. Jest to już końcówka świata… W takim speed (przykład xd), załóżmy że dogra do tego momentu 200 ludzi. Top100 wskoczy sobie do jednego członu przed zamknięciem i wyzjada drugie 100 kont darm, zamykając w tym momencie nie tylko człon, ale raczej i serwer.



Napisałem to na podstawie własnych obserwacji, opinii innych graczy. Podsumowując, bez zmiany tego ustawiania, świat w chwili obecnej mocno faworyzuje masówki. Zniechęca do gry pozostałych graczy, inne plemiona, które od startu miałyby pod górkę i nie widzą sensu brać udziału w tej nierównej walce. Uważam, że skrócenie okresu dołączania do plemion na Świecie 200 do 60 dni zapewni bardziej sprawiedliwą rozgrywkę dla wszystkich uczestników, a blaszka za ten jubileuszowy świat będzie rzeczywiście wywalczona, zamiast opierać się na fuzjach, kosach, darmach…

Na pewno zadeklaruje się wtedy do gry więcej ekip (minimum dwie). Czasu na zmianę jeszcze trochę jest…

Dziękuję za uwzględnienie mojej prośby i rozważenie wprowadzenia zmian w ustawieniach. Liczę na Wasze wsparcie w dążeniu do stworzenia jeszcze lepszego środowiska gry dla wszystkich graczy.


@kmic



da ktoś tl;dr?
 
Status
Zamknięty.
Do góry