Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
902
Szkoda, że nie ma blokad składów, żeby trochę kosowników ograniczyć. No i oczywiście łańcuszki kuzynowo-plemienne na start. Ale co zrobisz, jak nic nie zrobisz.
to czynnik ludzki, jakby Kmic chcial wylaczyc wszystkie niefajne pomysly to pozostalo by mu stworzyc swiat wylacznie dla barbarzyncow .
 
Wynik reakcji
608
Faktycznie blokada składu ma swoje minusy, ale co teraz stoi na przeszkodzie jakimś dwóm wielkim plemionom żeby dogadać 70% świata i zamknąć wspólnie.. jak ostatnie 90% światów
Dlatego no ustawienia są dobrą formą ograniczeń patologii, ale patologie to ludzie tworzą i dopóki ludzie chcą ją robić, np. win za wszelką cenę - zwłaszcza, że jubileuszowy świat to co poradzić. Dopóki ludzie nie będą wywierali presji na swoje plemię to tak będzie, że 200 się do wakacji skończy w koalicji 3 plemion. Ludzie już pokazali, że im nawet 10 blach dla plemienia wystarczy byleby wygrać xd
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.390
No nie wiem przetasowania w dyplo, kosy itp to część tej gry i powinna być dostępna do samego końca świata. Więc mi osobiście te blokowanie składów tak średnio się podoba bo wszyscy będą dążyć żeby do 180 dni było 2 lub 4 plemiona i walka ćwiartka na cwiartelke albo połówka na połówke. Co będzie skłaniało ludzi do robienia masówek. Bo mając 15% dominacji po 150 dniach za wiele możliwości nie daje jak ogarnąć kogoś obok żeby się z nim połączyć i zająć całą ćwiartkę lub połówkę.
Ale to jeszcze jest do przeżycia.

Nie tak jak startowanie z kilkunastoma darmami na wstępnym i tereny naładowane darmami że Barbarki nawet nie mają gdzie się respic między wioskami XD
 

Sikorrrr

Łucznik
Wynik reakcji
784
Dodał, bo nie było wcześniej.

Ogólnie, ciekawym pomysłem wydaje mi się (oczywiście to już nie na 200 świecie, ale może kiedyś), blokada skladu od początku i wymienienie maks powiedzmy 20% limitu członków. Czyli jak na 200 jest limit 100 graczy, to maks 20 możesz wywalić i maks 20 przyjąć na nowo.
To wydaje mi się ograniczyłoby spuszczanie gaci dla 5-10 blaszek, bo by nie było po prostu możliwe :) no i zmotywowało założycieli/wodzów do zebrania naprawdę tylko tych graczy na których mogą liczyć i którym ufają. W połączeniu z blokowaniem łańcuszków na wstępnym można by było mieć nadzieję (może zgubną) że plemiona chociaż trochę wróciłyby do normalności.
Edit. Ale to takie moje przemyślenia jakie akurat naszły mnie podczas spaceru
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.390
Dodał, bo nie było wcześniej.

Ogólnie, ciekawym pomysłem wydaje mi się (oczywiście to już nie na 200 świecie, ale może kiedyś), blokada skladu od początku i wymienienie maks powiedzmy 20% limitu członków. Czyli jak na 200 jest limit 100 graczy, to maks 20 możesz wywalić i maks 20 przyjąć na nowo.
To wydaje mi się ograniczyłoby spuszczanie gaci dla 5-10 blaszek, bo by nie było po prostu możliwe :) no i zmotywowało założycieli/wodzów do zebrania naprawdę tylko tych graczy na których mogą liczyć i którym ufają. W połączeniu z blokowaniem łańcuszków na wstępnym można by było mieć nadzieję (może zgubną) że plemiona chociaż trochę wróciłyby do normalności.
Edit. Ale to takie moje przemyślenia jakie akurat naszły mnie podczas spaceru
Spoko pomysł
Ciekawe też by była blokada skladów po tygodniu i każdy gracz dostaje itemek do zmiany plemienia jak się dostaje do przeniesienia wioski
 

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
902
Tyle ze na przeglądarce możesz sobie ustawić czas i godzina, będzie +-40 ms nawet z tymi ustawienia na losowe ms a ręcznie z jednej wsi wchodzi 200 ms. Recznie nie zawsze trafisz więc dalej lepiej z bota wrzucać karete
mysle ze supportowi bedzie latwiej wylapac szczesciarzy, ktorzy na tak losowych ustawieniach akurat beda mieli duzo szczescia.
 

Ksoks

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.696
Może chociaż usunąć mur w barbach?
Pierwszego dnia to będzie kozak farmienie wysyłając 20 pik i miecz na barbe a przy bardzo słabym szczęściu można stracić 2 pik i 2 mieczy czyli 440 surki a limit pierwszego dnia to 400 :D
 

Backmonster

Łucznik
Wynik reakcji
582
Może chociaż usunąć mur w barbach?
Pierwszego dnia to będzie kozak farmienie wysyłając 20 pik i miecz na barbe a przy bardzo słabym szczęściu można stracić 2 pik i 2 mieczy czyli 440 surki a limit pierwszego dnia to 400 :D
limit jest tak zalosny ze rycerzem to wyfarmisz xd
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
910
Może chociaż usunąć mur w barbach?
Pierwszego dnia to będzie kozak farmienie wysyłając 20 pik i miecz na barbe a przy bardzo słabym szczęściu można stracić 2 pik i 2 mieczy czyli 440 surki a limit pierwszego dnia to 400 :D
Można, taranami. O to chodzi. :cool:
 
Wynik reakcji
608
Dodał, bo nie było wcześniej.

Ogólnie, ciekawym pomysłem wydaje mi się (oczywiście to już nie na 200 świecie, ale może kiedyś), blokada skladu od początku i wymienienie maks powiedzmy 20% limitu członków. Czyli jak na 200 jest limit 100 graczy, to maks 20 możesz wywalić i maks 20 przyjąć na nowo.
To wydaje mi się ograniczyłoby spuszczanie gaci dla 5-10 blaszek, bo by nie było po prostu możliwe :) no i zmotywowało założycieli/wodzów do zebrania naprawdę tylko tych graczy na których mogą liczyć i którym ufają. W połączeniu z blokowaniem łańcuszków na wstępnym można by było mieć nadzieję (może zgubną) że plemiona chociaż trochę wróciłyby do normalności.
Edit. Ale to takie moje przemyślenia jakie akurat naszły mnie podczas spaceru
Są punkty prestiżu, rekrutacja jest haniebna to jak chcesz zapraszać to za prestiż xd przy okazji ponownie oberwą masówki. Pomysłów i opcji jest wiele xd
 
Status
Zamknięty.
Do góry