Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
900
logujecie sie na wstapnym, zakladasz plemie na wstepnym , gracze podaja ci nicki , zapraszasz ich - wszystko na wstepnym i jak juz wystartujecie bedziecie rozmieszczni blisko
 

OneNumerInTokio

Pikinier
Wynik reakcji
64
Dwie kwestie, jakie chciałbym poruszyć, jedna co do tego świata, druga ogólnie co do ustawień światów.

Pierwsza, jeśli chodzi o farmę - po co robić farmę z tak absurdalnymi ograniczeniami? To jest właściwie świat bez farmy i tak trzeba było zrobić, jeśli większość farmy nie chciała - tak to mamy jakąś protezę, która zakrawa na absurd. 200 surki na dzień to jest śmieszna ilość - nie rekompensuje nawet możliwości utraty lk/pik+miecz na murku. Nie można było tego ustawić jak na świecie 150 (1500 na dzień)? Wciąż mało, ale to już się jakoś kalkulowało. Limit 200k również uważam za niski, ale to by jeszcze miało prawo bytu - żeby np. nie promować graczy którzy "farmią i barbią" obejmując topkę bez właściwie żadnych walk. Tylko dlaczego robimy to w połączeniu z tak radykalnym limitem farmy dziennym? Może lepszym rozwiązaniem - na ten świat już pewnie za późno, ale może na przyszły - jest ustawienie tylko limitu dobowego? 200k surki miałoby duże znaczenie na początku, przyśpieszając rozwój aktywnych graczy -z czasem nie taka ilość nie ma większego impaktu, bo 200k to plus/minus jedna wioska z eko na 30. Na etapie kilku-kilkunastu wiosek pomijalne wartości, ale na początku może przyśpieszyć rozwój, ewentualnie pozwoli "odbić się od dna po rozbiciu". Kolejna rzecz, która wynika z takiej "farmy" to nieopłacalność jechania okolicy wcześniej niż w celu przejęcia - nawet jak gościa wyczyścisz, farmy z tego nie będzie - a straty zawsze jakieś będą, to się nie kalkuluje. Lepiej już będzie dać komuś zrobić lepszą wioskę i przejąć od razu. Czuję też w kościach, że będzie pełno "kuzynów" którzy będą mieli na tyle dużo wojska że o pushing nie oskarżysz, jednocześnie na tyle mało, że przejęcie takiego jegomościa będzie dużym progresem.

Druga sprawa, jaką chciałbym poruszyć to już bardziej ogólna kwestia, milisekundy. Dla mnie to jedna z najlepszych część gry. Wcisnąć komuś cofkę poniżej kilkunastu ms - od razu dzień staje się lepszy! Rozumiem natomiast zarzuty co do tego, że niektórzy jadą na botach i walka z nimi frustruje, o ile ktoś tego nie używa w sposób głupi - jest to ciężkie do namierzenia, m.in. dlatego widzimy ruchy w stronę światów bez ms. Wg mnie jest to skrajne rozwiązanie względem tego, co mamy obecnie - imo odziera to grę z pewnego uroku, mamy srogi brute force w tym przypadku. Oczywiście, jeśli są chętni na takie światy - droga wolna, natomiast sam na nich nie gram. Mam jednak takie przemyślenia, czy nie można by zrobić czegoś pośredniego - tj. ucinać setne części milisekund? Znaczy, żeby każdy atak zaokrąglał się w dół, czyli komendy XX:YY:ZZ:120-129 zaokrąglano by do XX:YY:ZZ:12? Dzięki takiemu rozwiązaniu mielibyśmy wciąż możliwość fajnej zabawy msami, jednocześnie odcinamy największy atut bociarzy - pojedyńcze msy. Wiadomo, wciąż "bot" będzie lepszy od człowieka - ale znacząco zbliżą się możliwości dobrego gracza do "bociarza".

Nie wiem, czy ktoś podrzucał podobne rozkminy - pobieżnie przejrzałem rozmowę, nie widziałem - ale mogłem coś ominąć. Zostawiam pod rozwagę i dyskusję, miłego dnia :)
 

Golden Boyy

Łucznik
Wynik reakcji
1.700
Dwie kwestie, jakie chciałbym poruszyć, jedna co do tego świata, druga ogólnie co do ustawień światów.

Pierwsza, jeśli chodzi o farmę - po co robić farmę z tak absurdalnymi ograniczeniami? To jest właściwie świat bez farmy i tak trzeba było zrobić, jeśli większość farmy nie chciała - tak to mamy jakąś protezę, która zakrawa na absurd. 200 surki na dzień to jest śmieszna ilość - nie rekompensuje nawet możliwości utraty lk/pik+miecz na murku. Nie można było tego ustawić jak na świecie 150 (1500 na dzień)? Wciąż mało, ale to już się jakoś kalkulowało. Limit 200k również uważam za niski, ale to by jeszcze miało prawo bytu - żeby np. nie promować graczy którzy "farmią i barbią" obejmując topkę bez właściwie żadnych walk. Tylko dlaczego robimy to w połączeniu z tak radykalnym limitem farmy dziennym? Może lepszym rozwiązaniem - na ten świat już pewnie za późno, ale może na przyszły - jest ustawienie tylko limitu dobowego? 200k surki miałoby duże znaczenie na początku, przyśpieszając rozwój aktywnych graczy -z czasem nie taka ilość nie ma większego impaktu, bo 200k to plus/minus jedna wioska z eko na 30. Na etapie kilku-kilkunastu wiosek pomijalne wartości, ale na początku może przyśpieszyć rozwój, ewentualnie pozwoli "odbić się od dna po rozbiciu". Kolejna rzecz, która wynika z takiej "farmy" to nieopłacalność jechania okolicy wcześniej niż w celu przejęcia - nawet jak gościa wyczyścisz, farmy z tego nie będzie - a straty zawsze jakieś będą, to się nie kalkuluje. Lepiej już będzie dać komuś zrobić lepszą wioskę i przejąć od razu. Czuję też w kościach, że będzie pełno "kuzynów" którzy będą mieli na tyle dużo wojska że o pushing nie oskarżysz, jednocześnie na tyle mało, że przejęcie takiego jegomościa będzie dużym progresem.

Druga sprawa, jaką chciałbym poruszyć to już bardziej ogólna kwestia, milisekundy. Dla mnie to jedna z najlepszych część gry. Wcisnąć komuś cofkę poniżej kilkunastu ms - od razu dzień staje się lepszy! Rozumiem natomiast zarzuty co do tego, że niektórzy jadą na botach i walka z nimi frustruje, o ile ktoś tego nie używa w sposób głupi - jest to ciężkie do namierzenia, m.in. dlatego widzimy ruchy w stronę światów bez ms. Wg mnie jest to skrajne rozwiązanie względem tego, co mamy obecnie - imo odziera to grę z pewnego uroku, mamy srogi brute force w tym przypadku. Oczywiście, jeśli są chętni na takie światy - droga wolna, natomiast sam na nich nie gram. Mam jednak takie przemyślenia, czy nie można by zrobić czegoś pośredniego - tj. ucinać setne części milisekund? Znaczy, żeby każdy atak zaokrąglał się w dół, czyli komendy XX:YY:ZZ:120-129 zaokrąglano by do XX:YY:ZZ:12? Dzięki takiemu rozwiązaniu mielibyśmy wciąż możliwość fajnej zabawy msami, jednocześnie odcinamy największy atut bociarzy - pojedyńcze msy. Wiadomo, wciąż "bot" będzie lepszy od człowieka - ale znacząco zbliżą się możliwości dobrego gracza do "bociarza".

Nie wiem, czy ktoś podrzucał podobne rozkminy - pobieżnie przejrzałem rozmowę, nie widziałem - ale mogłem coś ominąć. Zostawiam pod rozwagę i dyskusję, miłego dnia :)
Ale żeś posta dojebał xd
 

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
900
logujecie sie na wstapnym, zakladasz plemie na wstepnym , gracze podaja ci nicki , zapraszasz ich - wszystko na wstepnym i jak juz wystartujecie bedziecie rozmieszczni blisko

podalam mu przepis na szybka smierc

nie no nie sluchaj mnie , na wstepnym jest swietnie <szampan>
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
910
Tutaj położenie na starcie nie ma znaczenia, bo to i tak świat bez farmy.
No wiadomo, że nie ma różnicy czy w środku między ekipami czy na obrzeżach, gdzie ekip będzie mniej.
no, ale rozmieszcza wioski w momencie jak samodzielnie dołączę do świata? Czy jak już założysz te wstępne plemie to umieszcza Cię wraz ze startem świata??
Wstępne = jak świat się zacznie, to gdzieś Cię wyrzuci od razu. Zalogowanie po starcie = na pewno nie jesteś w środku. :)
 

Adiksonek

Chłop
Wynik reakcji
4
No wiadomo, że nie ma różnicy czy w środku między ekipami czy na obrzeżach, gdzie ekip będzie mniej.

Wstępne = jak świat się zacznie, to gdzieś Cię wyrzuci od razu. Zalogowanie po starcie = na pewno nie jesteś w środku. :)
Czyli na to wychodzi, że jeżeli chcesz grać w swojej ekipie to pozostaje jedynie wstępne i bycie w centrum, bo liczenie na to, że zalogowanie po starcie i wyrzucenie 7 osób w tym samym miejscu jest znikome :(
 

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
900
Czyli na to wychodzi, że jeżeli chcesz grać w swojej ekipie to pozostaje jedynie wstępne i bycie w centrum, bo liczenie na to, że zalogowanie po starcie i wyrzucenie 7 osób w tym samym miejscu jest znikome :(
Jesli masz kilku dobry grajkow, aktywnie grajacych, w miare ogarnietych to wystartuj na wstapnym , ladnie sie rozwijajcie i poszukajcie wiekszej doswiadczonej ekipy w poblizu .
taka ma rada
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Druga sprawa, jaką chciałbym poruszyć to już bardziej ogólna kwestia, milisekundy (...) widzimy ruchy w stronę światów bez ms. Wg mnie jest to skrajne rozwiązanie (...) czy nie można by zrobić czegoś pośredniego...

Jestem dokładnie tego samego zdania, dlatego - choć jeszcze uzgadniam to z technikami - bardzo możliwe że na pl200 zobaczymy właśnie "coś pośredniego"...
 

Nezus

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.614
Jestem dokładnie tego samego zdania, dlatego - choć jeszcze uzgadniam to z technikami - bardzo możliwe że na pl200 zobaczymy właśnie "coś pośredniego"...
Jeszcze tylko ogarnij zapraszanie darm i rozstawienie ekip sprawiedliwe i świat będzie zacny
 

ItsZaczi

Miecznik
Wynik reakcji
111
Jestem dokładnie tego samego zdania, dlatego - choć jeszcze uzgadniam to z technikami - bardzo możliwe że na pl200 zobaczymy właśnie "coś pośredniego"...
Przecież losowe ms to by była jakaś abstrakcja niszcząca cały fun z gry, brak ms to ustawienie premiujące grę w masówce oraz w ataku, a co dopiero jakies losowe msy, masz ty kmic honor i godność człowieka?
 

OneNumerInTokio

Pikinier
Wynik reakcji
64
Co drugi rozkaz będzie miał ms? XD Bo co pośredniego może być między ms, a brakiem ms. :D
Tak może proponuję zobaczyć do czego odnosił się tamten post?

Przecież losowe ms to by była jakaś abstrakcja niszcząca cały fun z gry, brak ms to ustawienie premiujące grę w masówce oraz w ataku, a co dopiero jakies losowe msy, masz ty kmic honor i godność człowieka?
Jak wyżej.
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
910
Tak może proponuję zobaczyć do czego odnosił się tamten post?


Jak wyżej.
Kmic cytując takie, a nie inne fragmenty, dostaje taką, a nie inną odpowiedź. A czy Ty człowieku wrzucasz propozycje nowych rozwiązań w grze w jakimś temacie z dupy zamiast w propozycjach dotyczących gry?

Jakiekolwiek zmiany wymagające developmentu nie pojawią się na świecie 200, bo nie ma na to czasu już.
 
Status
Zamknięty.
Do góry