Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

GreatKhaliS

Szlachcic
Wynik reakcji
2.601
Fajnie by było zagrać na duże plemiona 80-100 osób, bez farmienia (dużo osób nie ma tyle czasu i się zniechęci od razu) na przyspieszonej prędkości minimum x2,5+, ze starym rycerzem z przedmiotami, bez żadnych unowocześnień. Jak będzie klimatycznie jak kiedyś to więcej graczy wróci, więcej starych graczy = więcej graczy, których stać na AF i KP.


Ale po co ci AF na świecie beż farmy ?
 

pastorix

Chłop
Wynik reakcji
1
Hej,
Ustawienia, które podajecie -> kościoły, farma, rycerze, technologia, prędkość itd można zaaplikować do każdego standardowego świata. Tu mamy jubileusz. Coś wyjątkowego.

Ja mam taki pomysł, aby świat 200 nie miał plemion. Wygrana to np dominacja na poziomie 3%.
Ewentualnie bardzo niski limit członków plemienia, rzędu 3, może 4.

Jestem bardzo ciekaw czy, oraz jak taka idea by się przyjęła? Ja bym chętnie przetestował.
 

ZderzaG

Topornik
Wynik reakcji
341
Przescrollowałem forum po dłuższej przerwie od plemion i:

-community mniejsze kilkukrotnie niż parę lat temu
-brak szybkich rund
-forum martwe
-światy na 16 kratek max

I zobaczyłem rozwiązanie:

Dodali karcianą grę na światy z PP <szampan>

Raczej gra nie przyciągnie przy dobie rozbudowanych gier multiplayer nowych graczy to może warto wyciągnąć rękę do starych graczy i zrobić ten jubileuszowy świat w starym stylu? Chyba większość osób by się tutaj cieszyła, gdyby paru starych graczy wróciło ożywiając przy tym forum, dyskusje, spiny, nawet na okres tego jednego świata. Gdyby ustawienia były spoko to nie zaskoczyło by mnie to, że informacja poszła by dalej do różnych graczy?
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
910
ObszarParametrŚwiat 200
PrędkośćŚwiat
1,6​
Jednostki
0,625​
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraNie
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
Wymiana manuskryptów i resety rycerzaTak
JednostkiRycerzTak, system wielu
ŁucznicyTak
ChłopiNie
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaNie
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (żadne ataki nie przynoszą surowców)
MilisekundyNie (pozdrawiam środkowym palcem graczy ze "skillami" dodanymi do małpki itd.)
Min. odstęp między komendami-
ZbieractwoNie
Fake limit
1%​
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans50 pól
PlemięLimit członków
100​
Wsparcie tylko do PlemieniaTak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk

W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Także całe wsparcie od danych współplemieńców zostaje cofane.

Wysyłanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaTraktowane są jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni
Ochrona stosunkiem punktów20:1 - 90 dni
MoraleBrak
Noc24-8 (bonus obrony x1)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich
500​
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweTak
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTak
Przedmiot do przenosinTak
ZastępstwoWłączone po 30 dniach
Inne- surowce x1.5
- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 200 dniach
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek
75%​
Generowanie wiosek barbarzyńskich150% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych25% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynkówNieaktywne (Eh, nie doczekam się pewnie, to byłoby zbyt piękne, gra bez kutasiarzy, znaczy się katasiarzy)
System zadańAktywne
OdznaczeniaAktywne
Czas na przerwanie ataku10 minut
Czas przerwania dla transportów5 minut
Jednostki
ZwiadZwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Konfiguracja
Przesyłanie surowcówNieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startuAktywne


Mnie by się takie coś marzyło na koniec życia Plemion. Bo nie ma co się oszukiwać, "rozwijane" są rzeczy P2W, a zaoszczędzenie graczom czasu przy nudnych, żmudnych czynnościach, czy wymagających kliknięcia w danym momencie jednego przycisku.... rozwój w tym kierunku skończył się na MK, z małym przebłyskiem przy wysyłaniu karet i fejk karet bez otwierania Opery.
 

Landoś

Rodowity Misiek
Wynik reakcji
1.856
ObszarParametrŚwiat 200
PrędkośćŚwiat
1,6​
Jednostki
0,625​
Funkcje PremiumKonto PremiumTak
Menedżer KontaTak
Asystent FarmeraNie
Giełda PremiumNie
Handlarz na rynkuNie
Bonus produkcjiNie
Skracanie czasu budowyNie
Obniżka kosztów budowyNie
Wymiana manuskryptów i resety rycerzaTak
JednostkiRycerzTak, system wielu
ŁucznicyTak
ChłopiNie
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNie
Wieża strażniczaNie
TwierdzaNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (żadne ataki nie przynoszą surowców)
MilisekundyNie (pozdrawiam środkowym palcem graczy ze "skillami" dodanymi do małpki itd.)
Min. odstęp między komendami-
ZbieractwoNie
Fake limit
1%​
SzlachcicRekrutacjaZłote monety
Maksymalny dystans50 pól
PlemięLimit członków
100​
Wsparcie tylko do PlemieniaTak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk

W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Także całe wsparcie od danych współplemieńców zostaje cofane.

Wysyłanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaTraktowane są jako odwiedziny
System poziomów plemieniaTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni
Ochrona stosunkiem punktów20:1 - 90 dni
MoraleBrak
Noc24-8 (bonus obrony x1)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich
500​
Burzenie się większych do tego poziomuNie
Wioski bonusoweTak
InneFlagiNie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTak
Przedmiot do przenosinTak
ZastępstwoWłączone po 30 dniach
Inne- surowce x1.5
- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 200 dniach
ZwycięstwoSystemDominacja
Warunek
75%​
Generowanie wiosek barbarzyńskich150% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych25% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynkówNieaktywne (Eh, nie doczekam się pewnie, to byłoby zbyt piękne, gra bez kutasiarzy, znaczy się katasiarzy)
System zadańAktywne
OdznaczeniaAktywne
Czas na przerwanie ataku10 minut
Czas przerwania dla transportów5 minut
Jednostki
ZwiadZwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Konfiguracja
Przesyłanie surowcówNieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startuAktywne


Mnie by się takie coś marzyło na koniec życia Plemion. Bo nie ma co się oszukiwać, "rozwijane" są rzeczy P2W, a zaoszczędzenie graczom czasu przy nudnych, żmudnych czynnościach, czy wymagających kliknięcia w danym momencie jednego przycisku.... rozwój w tym kierunku skończył się na MK, z małym przebłyskiem przy wysyłaniu karet i fejk karet bez otwierania Opery.
Weryfikacja w momencie wysyłania i dla mnie bomba.
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.376
Ale mam beke z ludzi którzy w 1 poście płaczą że musi być dużo barbarek
A w 2 że świat musi być bez farmy bo ludzie na botach przewagę będą mieć i ograniczona nie jest wyjściem.

Jesteście w stanie przetworzyć taką informację że jak będzie dużo barbarek to ten limit będzie robił każdy wysyłając farmę 5 razy dziennie ?
I te boty nic nie zmienią a jak ktoś na ograniczonej leci na maszynce to pewnie wyłapie banicję.

Farma ograniczona daje przewagę osobą które idą off w 1 co powinno być zawsze opcja high risk, high reward wiosce bo pikami i mieczami tego limitu nie zrobicie.
 

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
902
Mi się nie zdarzyło wyfarmic limitu ever , z wczesnego rana zdarzyło się kilka pełnych łupów a potem sama kupa. Licząc że z czasem padło gdzieś lk wychodziłam na mniej niż zero. Tak myślę irytująca sprawa.
Gracze deff na świecie z farma chyba rekrutują lk dobpofarmienia. Przecież pikami farmic to by się spocili
 

BulwaZaglady

Szlachcic
Wynik reakcji
8.560
Drodzy Gracze,

tytuł tematu nieco clickbaitowy :) ale taki był jego cel - aby zachęcić Was do zajrzenia tu.

Uspokójmy: oczywiście świat 200 nie "nadchodzi" na dniach, ale w standardowym cyklu otwierania światów (czyli prawdopodobnie w pierwszej części marca), ale z uwagi na magię jego numeru chcielibyśmy zaprosić Was do dyskusji na temat tego, jakie parametry chcielibyście na nim zobaczyć. Może uda się wpleść na niego coś niestandardowego, co nie pojawia się zazwyczaj na 'normalnych' światach.

Oczywiście nie chodzi tutaj byście zarzucili nas setkami list kompletnych parametrów, ale bardziej o jakieś luźne pomysły (że przykładowo podrzucę jakiś abstrakcyjny: godziny nocne od 0 do 12).

Zapraszamy zatem do swoistej "burzy mózgów", może uda się w ten sposób wyłonić jakieś ciekawe propozycje.

Prosimy jedynie mieć świadomość, że póki co jest to jedynie luźna dyskusja i:
- w żaden sposób nie obiecujemy wprowadzenia danego pomysłu
- możemy jedynie obracać się w obszarze istniejących możliwych parametrów... jubileuszowy numer świata nie oznacza, że pojawią się na nim nieistniejące w grze funkcje, jednostki itp.

Tyle ode mnie. Teraz oddaję głos WAM :)

Macie szczęście, że bardzo duża część osób w tej grze ceni sobie znajomości zawarte w tej grze, bo inaczej już dawno stracilibyście 90% klientów. Patrząc na to co przez ostatnie lata wyprawiacie z tą grą. Ona się nie rozwija tylko cofa w rozwoju, a z tego co kojarzę - każdy chce przyciągać nowych klientów itp. Starzy gracze kończą grę, bo robicie udoskonalenia - tak jakby ludzie byli "debilami".
Jestem ciekaw co wymyślicie z s200, żeby jak najwięcej zarobić :)
 

Szeryf z Nottingham

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.353
A to muszą coś specjalnego wymyślać? Jeśli nie dojdzie do żadnej nieprzyzwoitości w rodzaju że 200 będzie z giełdą, to wystarczy po prostu sam fakt zapotrzebowanie na AF/KP/MK. Gdyby wszedł rycerz z manuskryptami których wymiana by była za PP to ewentualnie mamy jeszcze to. Nie wiem czy ja jestem taki naiwny i nie potrafię teraz dostrzec większego zagrożenia, czy to Ty jesteś Bulwa takim cynikiem :/
 

Satynowa

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
902
Macie szczęście, że bardzo duża część osób w tej grze ceni sobie znajomości zawarte w tej grze, bo inaczej już dawno stracilibyście 90% klientów. Patrząc na to co przez ostatnie lata wyprawiacie z tą grą. Ona się nie rozwija tylko cofa w rozwoju, a z tego co kojarzę - każdy chce przyciągać nowych klientów itp. Starzy gracze kończą grę, bo robicie udoskonalenia - tak jakby ludzie byli "debilami".
Jestem ciekaw co wymyślicie z s200, żeby jak najwięcej zarobić :)
Bulwa ale nie zloscisz sie ze firma dzialajaca na zasadach prawa handlowego chce zarobic na projekcie prawda? Zaden rzad ich nie dotuje z tego co sie orientuje .
chyba zadne z wprowadzonych rozwiazan nie sa obowiazkowe? mozna ich uzywac ale mozna i nie uzywac . ktore cie tak bardzo zirytowalo?

No nie mowie o ustawieniach swiata bo to chyba robia by swiaty byly zroznicowane.

Gre tworza gracze wiec jest jak jest ;)

A przyszlam bo mam zajebisty pomysl .
wrzucicie kiedy swiat ze gracz sam sobie wybiera w ciagu doby swoje godziny nocne co ? 8h na dobe ciagiem ale w wybranym przez gracza czasie . hehe to by bylo cool
 
Ostatnia edycja:

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
910
xUnc perfekcyjne ustawienia z pozdrowieniami dla botów i kuzynów xd
Kuzyni zawsze będą, niezależnie od ustawień. Żeby zmniejszyć ilość to trzeba wyłączyć zapraszanie się przed startem. I po starcie obok wioski, i przenoszenie wioski i jeszcze wybór kierunku wyłączyć.
 
Ostatnia edycja:

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.327
Macie szczęście, że bardzo duża część osób w tej grze ceni sobie znajomości zawarte w tej grze, bo inaczej już dawno stracilibyście 90% klientów. Patrząc na to co przez ostatnie lata wyprawiacie z tą grą. Ona się nie rozwija tylko cofa w rozwoju, a z tego co kojarzę - każdy chce przyciągać nowych klientów itp. Starzy gracze kończą grę, bo robicie udoskonalenia - tak jakby ludzie byli "debilami".
Jestem ciekaw co wymyślicie z s200, żeby jak najwięcej zarobić :)

Nie musza nic wymyslac jeden gracz z gieldowych potrafi wydac na te gre wiecej niz caly swiat bez gieldy. 200 jest im potrzebny bo jak wbije tam duzo osob to przy okazji 50% z nich wejdzie na swiat z gielda zeby zarobic troche pp , co sprawi ze bedzie tam wiecej wiosek = wiecej eventow = wiecej ofert i tak sie kreci to koleczko.
 

GreatKhaliS

Szlachcic
Wynik reakcji
2.601
Macie szczęście, że bardzo duża część osób w tej grze ceni sobie znajomości zawarte w tej grze, bo inaczej już dawno stracilibyście 90% klientów. Patrząc na to co przez ostatnie lata wyprawiacie z tą grą. Ona się nie rozwija tylko cofa w rozwoju, a z tego co kojarzę - każdy chce przyciągać nowych klientów itp. Starzy gracze kończą grę, bo robicie udoskonalenia - tak jakby ludzie byli "debilami".
Jestem ciekaw co wymyślicie z s200, żeby jak najwięcej zarobić :)


Moim zdaniem to społeczność plemion zepsuła ta grę a nie suport
Darmy wieloczlonowce copy itd.
 
Status
Zamknięty.
Do góry