Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Vexijio

Chłop
Wynik reakcji
6
Jednak aż zarzucę tematem na forum, bo wydaje mi się, że to byłoby coś fajnego :D Nie chcę wychodzić z założenia, że ona już umiera xD
 

Darhula

Pikinier
Wynik reakcji
12
Urozmaicenie terenu. Lasy, jeziorka, i w jakimś przedziale czasowym ataki.
Np. wioska oddalona o 2 pola zwiad idzie 10 min. Ale jak jest po drodze las to 12 min. A jak jezioro to 15 min.
Oczywiście jak dalsze odległości to wypadkowa tak że dokładnie nie wie się o której wejdzie na wioskę. :)
 

DucuS

Zwiadowca
Wynik reakcji
853
100 i 150 miały 1.0 i 1.2 chyba
Lepsze jest to niż wysyłanie co tydzień kilku tysięcy ataków z rozpiski na światach 2.0
Bo patrząc na to że off idzie max 4 dni na tych światach to masz 4 dni wysyłki dzień akcji 1 albo 2 dni przerwy i kolejna wysyłka

Tam nie robisz nic sam
Ofy zebrane z przeglądu przez skrypt
Akcja rozpisana przez zewnętrzny program
Debilooporna stronka z rozpiska
I jedyne co robią sami ludzie to przygotowują obronę z czym jest problem. Bo są przyzwyczajeni że wszystko jest robione za nich
Rzeczywiście skill lvl expert
I daj leszcze ms to będziesz miał wszystko na 1 ms dograne XD

Jak chcesz grać na wolnym nudnym świecie to zacznij na arkadii, tam też pewnie jest jedna akcja w miesiącu i miesiąc czekania aż off się odbuduje i nawróci
 

hyzio12

Zastępca Witacza
Wynik reakcji
749
Propozycja od hyzia:
- <piwo>Dużo barbek <piwo> ( żeby ten świat był na dużej liczbie kontynentów ( 1 gracz 30 barb XD )
- <stop>bez farmy ( po co boty na farmienie jak będą boty na wysyłanie i klinowanie)
- <nonono>brak ms <rotfl>
- <nonono>brak wieży/ kościoła i innych udziwnień ( chodż na kościół jeszcze jeszcze )
- tech proste zbadane/nieznadame <cisza>
- rycerz jak za starych czasów <czytaj> ogień olimpijski itp ( katasy w strachu ouuuaaa )
- <tuptup><tuptup><tuptup> prędkość świata ( nie ma to być arkadia więc proponuje jakieś 2.0)
- można podkręcić produkcję surki <szampan>
- pewnie powrót wielu plemion będzie więc limit graczy bym celował gdzieś w 80-100 :eek::eek:
- pałac jeden normane monetki :O:O
- wioski bonusowe<shrug><shrug> ? komuś potrzebne ? <shrug><shrug>dla mnie bez różnicy przewagi nie zrobią chyba, że skala będzie podkręcona
- wsparcie tylko dla plemienia <klotnia> wsparcie wraca po opuszczeniu, nie można dla nowego przez X dni wysłać <klotnia>


chyba tyle podoba się daj odpowiednią reakcje i odwortnie jeśli nie
<przytul><boks>
 

szynkaa123

Szlachcic
Wynik reakcji
13.499
Propozycja od hyzia:
- <piwo>Dużo barbek <piwo> ( żeby ten świat był na dużej liczbie kontynentów ( 1 gracz 30 barb XD )
- <stop>bez farmy ( po co boty na farmienie jak będą boty na wysyłanie i klinowanie)
- <nonono>brak ms <rotfl>
- <nonono>brak wieży/ kościoła i innych udziwnień ( chodż na kościół jeszcze jeszcze )
- tech proste zbadane/nieznadame <cisza>
- rycerz jak za starych czasów <czytaj> ogień olimpijski itp ( katasy w strachu ouuuaaa )
- <tuptup><tuptup><tuptup> prędkość świata ( nie ma to być arkadia więc proponuje jakieś 2.0)
- można podkręcić produkcję surki <szampan>
- pewnie powrót wielu plemion będzie więc limit graczy bym celował gdzieś w 80-100 :eek::eek:
- pałac jeden normane monetki :O:O
- wioski bonusowe<shrug><shrug> ? komuś potrzebne ? <shrug><shrug>dla mnie bez różnicy przewagi nie zrobią chyba, że skala będzie podkręcona
- wsparcie tylko dla plemienia <klotnia> wsparcie wraca po opuszczeniu, nie można dla nowego przez X dni wysłać <klotnia>


chyba tyle podoba się daj odpowiednią reakcje i odwortnie jeśli nie
<przytul><boks>
kolego to nie jest prezentacja w powerpoincie na informatyke w podstawówce, możesz pisać normalnie
 

Lord Kozaku

Pikinier
Wynik reakcji
9
zróbcie ukłon w stronę pionierów robiąc ten 200 bez pp :) kiedyś nie było konta premium i menedżera a asystent to już był wielki boost do gry :) do zobaczenia pozdrawiam pionier lk
 

Gacek565

Chłop
Wynik reakcji
0
Brak limitu członków plemienia po 180(280) dniach trwania świata.
Farmienie z dziennym limitem
Wsparcie możliwe do każdej wioski nawet barbek
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.383
Jak chcesz grać na wolnym nudnym świecie to zacznij na arkadii, tam też pewnie jest jedna akcja w miesiącu i miesiąc czekania aż off się odbuduje i nawróci
No i widzisz tutaj jest ten ból bo jak na 1.0 ktoś ci ustrzeli offa w defie to masz 2 tygodnie czekania na 2.0 po 3 dniach masz już połówkę offa i możesz to wysłać jako ofo szlachta na akcje
Na 1.0 jak ktoś cię zgruzuje to masz przez miesiąc problem jak obronisz akcje bez pałaców
Na 2.0 tego problemu nie ma bo to przed kolejną akcja odbudujesz

Ty wolisz się się bić bez żadnych konsekwencji ja wolę strategicznie myślenie i kalkulacje tego czy jakiś atak muszę defować czy mogę go olać.
 

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
741
Ja tylko pragnę przypomnieć, że świat 150 posiadał mniejszą liczbę wiosek na świecie niż świat 152 bez farmy. Tyle, że na świecie 152 nie zwiększano liczby wiosek barbarzynskich, żeby kontynentów było więcej i nie było takiej reklamy jak na 150:p
Na s152 to ludzie chyba wtedy pobili rekordy zagęszczania multikontami xD Na terenie jazdy to zielonej plamki nie było na mapie.
 
Wynik reakcji
2.392
Co tam panie lucznik do mnie szczekasz? Bo nie slysze w koronie szlachcica.

Nie, mi chodzi o to ze na predkosci 1 inicjatywa gracza jest bardzo wazna i o wiele bardziej znaczaca, bo okres miedzy akcjami jest wiekszy co sprawia ze gracze sie musza wykazac swoja inicjatywa by najlepiej pchac front.

A na 2 to nie ma takiego znaczenia, bo dopoki front nie jest totalnie przelamany i wioski masowo wpadaja bez akcji to w sumie to czy przejmiesz 3 wioski rano czy nie nie ma takiego znaczenia jak na akcji ze 150 zmieni wlasciciela.
Tak samo co z tego ze zburzysz 2 linie fejkomatem z burzakami albo dla ambitnych lokalna akcje burzaca jak to sie odbuduje po paru dniach xD

Na predkosci 1 graja sami wojownicy, a na 2 mozna spotkac osoby co wygrywaja masowo swiaty a na pierwszej duzej akcji w nich jest rzut kontem xD

A wam to juz widze absolutnie brakuje argumentow jak zamiast odpowiadac na moje plujecie ad personam
Kolego, nikt się z Tobą nie zgadza poza paroma bociarzami grającymi farmę, Ty to nie wiem skąd te fronty mityczne znasz na bezfarmie ale każdy poważniejszy gracz który wyczytał, że na prędkości 2 nie ma diodowania już Cię wyśmiał.

Właśnie to, że jest wyższa prędkość WZMAGA diodowanie, bo możesz stracić offa, bo połówką z grubasami dasz radę coś ustrzelić na akcji, mrożenie trwa dobę-góra dwie, a akcję robi się raz na tydzień, poza tymi trzema dniami masz jeszcze pół tygodnia na diodowanie zanim się zacznie kolejne mrożenie.

Nic mnie w tej grze nie wyczerpało tak bardzo jak bezfarma 2.0 na 158 gdzie pół bonusu nocnego musiałem się przeklikiwać przez pół plemienia, które to pół smacznie spało, żeby Forza mi nie wpakowała kolejnej diody. To, że mnie tak tamten świat wyczerpał to właśnie jest wskaźnik skilla, pomijając, że na tamtym świecie zwycięzca dostał w prezencie od RNG całą ćwiartkę, to był to świat szybki, na którym faktycznie broniąc się w przewadze dało się coś ugrać, bo najszybsza zagroda deffa nie robiła się trzy tygodnie tylko 11 dni. Lubisz jak gra nie wybacza Ci, że zaryzykowałeś i na szczęściu przeciwnik Ci wybił tyle deffa, że nie ma szans się bronić? Bo ja wolę mieć mimo to szansę nadrobić aktywnością. Inaczej jaki jest cel, żeby dowolny bambik wchodził na ten serwer, skoro rozjedzie go farmiący kuzynów przeciwnik? Early game przez to jest TRUDNIEJSZY dla gracza i pozostawia więcej pola do nieuczciwości i kombinowania niż bezfarma.
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.341
@Świetlisty Władca
I tak i nie. Glowny problem 2.0 jest taki ze mnozy sile masy jeszcze razy dwa co za tym idzie zaczyna sie syfiasta gra na x czlonow z przyjaciolmi i funflami z sojuszy/ponow. Tu tez moge dodac ze 2.0 nie wybacza bledow - popelnisz jeden najczesciej wtedy odpadasz bo nie ma jak nadrobic . Te swiaty sa zwyczajnie za szybkie i nie rozumiem jarania sie graniem na takich. 1.5 to optymalna/idealna predkosc i tego sie powinna ta gra trzymac.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.254
@Świetlisty Władca
I tak i nie. Glowny problem 2.0 jest taki ze mnozy sile masy jeszcze razy dwa co za tym idzie zaczyna sie syfiasta gra na x czlonow z przyjaciolmi i funflami z sojuszy/ponow. Tu tez moge dodac ze 2.0 nie wybacza bledow - popelnisz jeden najczesciej wtedy odpadasz bo nie ma jak nadrobic . Te swiaty sa zwyczajnie za szybkie i nie rozumiem jarania sie graniem na takich. 1.5 to optymalna/idealna predkosc i tego sie powinna ta gra trzymac.
No i takiego zdania plemiona team powinien sie trzymać. Nie jakichś jutrzaków

Jeden z najlepszych graczy w historii gry i od razu widać że zna się na tym co mówi.

Szanuję
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.254
Kolego, nikt się z Tobą nie zgadza poza paroma bociarzami grającymi farmę, Ty to nie wiem skąd te fronty mityczne znasz na bezfarmie ale każdy poważniejszy gracz który wyczytał, że na prędkości 2 nie ma diodowania już Cię wyśmiał.

Właśnie to, że jest wyższa prędkość WZMAGA diodowanie, bo możesz stracić offa, bo połówką z grubasami dasz radę coś ustrzelić na akcji, mrożenie trwa dobę-góra dwie, a akcję robi się raz na tydzień, poza tymi trzema dniami masz jeszcze pół tygodnia na diodowanie zanim się zacznie kolejne mrożenie.

Nic mnie w tej grze nie wyczerpało tak bardzo jak bezfarma 2.0 na 158 gdzie pół bonusu nocnego musiałem się przeklikiwać przez pół plemienia, które to pół smacznie spało, żeby Forza mi nie wpakowała kolejnej diody. To, że mnie tak tamten świat wyczerpał to właśnie jest wskaźnik skilla, pomijając, że na tamtym świecie zwycięzca dostał w prezencie od RNG całą ćwiartkę, to był to świat szybki, na którym faktycznie broniąc się w przewadze dało się coś ugrać, bo najszybsza zagroda deffa nie robiła się trzy tygodnie tylko 11 dni. Lubisz jak gra nie wybacza Ci, że zaryzykowałeś i na szczęściu przeciwnik Ci wybił tyle deffa, że nie ma szans się bronić? Bo ja wolę mieć mimo to szansę nadrobić aktywnością. Inaczej jaki jest cel, żeby dowolny bambik wchodził na ten serwer, skoro rozjedzie go farmiący kuzynów przeciwnik? Early game przez to jest TRUDNIEJSZY dla gracza i pozostawia więcej pola do nieuczciwości i kombinowania niż bezfarma.
A co do ciebie - jasne ze jest diodowanie, ale nie daje az tak duzej przewagi. Bo jezeli wbijesz 3 diody w tydzien zalozmy (optymistycznie), a akcja robiona co 6/7 dni wbija i przejmuje 100 wsi, to jaki uzytek masz z tych paru diodek? Troche psuja teren, moze ktos sie zdenerwuje ale tak w sumie na wynik wojny nie maja zadnego znaczenia. Cala inicjatywa pojedynczego gracza nie ma. Jak ktos wygrywa to wygralby bez nich, jak ktos przegrywa to pewnie przeciwnik sonie tam rzuci 30 offow za pare akcji, albo samo plemie stwierdzi ze nie ma co tego trzymac. Wszystko centralnie sterowane, to tutaj dziala.

Chcesz mieć szansę przewagę wroga nadrobić aktywnością? To słuchaj, super trafiłeś bo możesz to zrobić jakoś na każdym świecie z farmą jaki kiedykolwiek istniał xD

A co do czasow budowania zagrod to ci nie powiem, bo nie liczylem tego nigdy (roznic pomiedzy 1 a 2), a nie bede bez tego wypowiadal sie na temat tych roznic. Tak czy tak wydaje mi sie ze chcac cokolwiek nadrabiac aktywnoscia to wolalbys jednak predkosc 1 gdzie rzeczywiscie aktywnosc poszczegolnych graczy sporo zmienia lokalnie. Mniej zaplanowanych akcji plemiennych, wiecej okresow gdzie na froncie się dzieje więcej, po prostu. Gruzowanka, diodowanka i różne rzeczy. Światy z prędkością 1 przy równych przeciwnikach zawsze będą bardziej wymagające dla poszczególnych graczy. A i akcji będzie mniej plus ta aktywność będzie miała spore przełożenie na akcje, więc to tutaj bym upatrywał świata skrojonego nawet na twoje wymagania.

Patrzac na to co piszesz i jakich argumentow uzywasz predzej spodziewalbym sie ciebie jako obroncy swiatow z 1 i z farmą tak szczerze. Jeżeli ktoś argumentu o aktywności używa o świecie z prędkością 2 i bez farmy to nie wiem na jakiej planecie żyje, ale na pewno nie na ziemi
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.383
Spoko też mogłoby być rozwiązanie żeby nie budować pałacu na 1.0 miesiąc czasu dać 2.0 na start i jakieś kroki milowe typu po pierwszym przejęciu na świecie prędkość spada na 1.6 a po przejęciu powiedzmy 50 wiosek przez pierwszego gracza spada na 1.2.
Gra na starcie na pewno była by bardziej dynamiczna. Większość dzieciaczków płaczących o 2.0 i tak odpadną do etapu 50 wiosek na gracza więc będą zadowoleni.
 

Nezus

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.653
I to jest dobra propozycja, w dodatku nie wymaga chyba jakiejś dużej interwencji w kodzie gry, bo teoretycznie prędkość szło by zmienić ręcznie.

Skoro 1 za wolna a 2 za szybka to po prostu najlepiej wylądować gdzieś po środku jak z farma:)

Szkoda tylko, że @kmic nie uczestniczy w dyskusji.

W ogóle to najlepiej by było zaprezentować ustawienia świata z 3 tygodnie wcześniej, aby poznać feedback i był czas na poprawki.
 
Wynik reakcji
2.645
@Świetlisty Władca
I tak i nie. Glowny problem 2.0 jest taki ze mnozy sile masy jeszcze razy dwa co za tym idzie zaczyna sie syfiasta gra na x czlonow z przyjaciolmi i funflami z sojuszy/ponow. Tu tez moge dodac ze 2.0 nie wybacza bledow - popelnisz jeden najczesciej wtedy odpadasz bo nie ma jak nadrobic . Te swiaty sa zwyczajnie za szybkie i nie rozumiem jarania sie graniem na takich. 1.5 to optymalna/idealna predkosc i tego sie powinna ta gra trzymac.
Zgadzam się. Jedynie to że 2.0 nie wybacza błędów. Właśnie imo szybsze światy więcej wybaczają. Nie ma znaczenia czy Cię zburzą, czy stracisz off, deff. Bo zaraz to odbudowujesz. Tak samo można spamować offami bez myślenia. Można zawalić akcje bo przecież zaraz kolejna. Można zawalić obronę bo przecież szybko mogą Cię zastąpić na froncie albo szybko idzie się odkuć. Tak samo odbudowywanie konta czy nadrabianie jest szybkie. Mam wrażenie że troszkę bardziej chodzi o czas. Bo szybszy świat wymaga go zdecydowanie więcej (zamiast myślenia, doświadczenia etc). I o ile dla kont gdzie siedzi kilka osób to jest spoko to dla osób grających single albo nawet Duo gdzie mają mniej czasu jest to bardzo męczące. Ludzie odpadają bardziej z powodu braku czasu, zbyt mało czasu czy przewagi przeciwnika niż ze względu na gorsze umiejętności. Jeszcze co do konserwacji. Światy trwają coraz krócej. Konsekwencje przegranej na szybkich światach są mniejsze bo rozgrywka trwa już zamiast lat miesiące. Odpuści się na jednym zaraz jesteś w grze o wygraną na kolejnym. Przez co ciężko o dobre wojny bo ludzie jak mogą to kosuja a jak nie mogą to przeskakują na kolejny świat. Sporo też osób wybiera jak najlatwiejsze zdobywanie blaszek i dołącza do faworytów bo przecież kilka miesięcy i mają blaszkę. W faworytach nawet często bez "spocenia się".
Na wolnych światach konsekwencje czynów może nie są tak szybkie ale za to imo dłuższe i poważniejsze. Trzeba myśleć bardziej nad akcjami (a nie tylko jak najmocniej przywalić jak teraz) bo wyzerowanie się z offów osłabia mocno. Tak samo w obronie trzeba bardziej szanować deffa bo tracąc wojska na jakimś terenie ciężko później go bronić (na szybkim właściwie to godziny po akcji) i dobijanie trwa dłużej. Tak samo imo więcej inicjatywy własnej było na wolnych światach bo okres między akcjami to właśnie było rozpoznawanie wroga.
Jakieś lokalne przepychanki, próby wrzucenia diody (dużo większą waga niz teraz gdzie fronty są dynamiczne). A przy tym trzeba było kalkulować czy wkleić gdzieś offa czy ryzyko za duże a jeśli już to skąd (żeby nie oslabic frontu).
Ostatnio grałem w KEY na 182 na froncie z MAGami i... poza akcjami mało się działo. Mówię o głównych członach ofc. Ludzie sobie czekali od akcji do akcji a własnej inicjatywy było mało i to obydwu stronach. Raptem kilka osób coś próbowało. W tym były osoby wyzwalające offu na palę w przeciwnika bo przecież do akcji odbudują się połówki..

Uważam że prędkość 1.6 byłaby optymalną żeby pogodzić jakoś strony. Sam jestem zwolennikiem wolniejszych ale wiem że obecnie większość raczej przyzwyczajona do ułatwień. Nie jestem za nieograniczona farma ze względu na boty.
 
Ostatnia edycja:

Keymil LoveOrHate

Szlachcic
Wynik reakcji
6.040
Najlepsza opcja będzie pójście na kompromis i prędkość 1,6 :) dodanie zbieraka zeby było skąd brać dodatkowe surowce w każdym etapie gry. Zbierak jest lepszy od limity farmy bo macie dużo mniej klikania i także trzeba trochę myśleć kiedy go wysłać żeby np nie zabrakło ci deffa albo offa na akcje :)
Świat będzie w miarę szybki , z wieloma barbarkami powinien potrwać ponad rok a nie będzie zabójczego tempa.
Fajnie jakby ustawienia były podane dosyć wcześnie i ekipy wiedziały na co mają się przygotować , niektóre kto wie może zrezygnują ze startu a niektóre się namyśla i lepiej żeby mialy na to np 3 tygodnie niż 6 dni :) kilka opcji mniej ważnych jak kościół zostały wybrane międzyczasie w ankietach i wtedy lud powinien być zadowolony :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry