Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Backmonster

Łucznik
Wynik reakcji
580
Wysyp barb obowiązkowy, ich ilość na 150 to był jakiś żart. Odstep osobiście dla mnie bez różnicy czy to będzie 20 czy 200ms, kliny i tak będą wszystko do 1 ms blokować i nikt nikomu żadnych botow nie udowodni. A co do prędkości jak najbardziej za zwiększeniem jestem, ale pamiętajmy że jeśli świat wystartuje w marcu/kwietniu to zaraz będą wakacje a nie każdemu chce się wtedy marnować czas. Nie sadze że mamy jakiekolwiek zdanie co do tego czy ma być farma czy nie bo i tak zostanie wypuszczony z ograniczona. Ustawienia jak na 150 były by git. Powolne ale chociaż trzeba było myśleć zamiast bezsensowne ladowac offami gdzie popadnie, ale za to zwiekszenie 2 krotnie predkosci bazowej od 150-180 dnia, akurat na koniec lata pozwoliło by plemionom ktore do tego czasu przetrwaja troche przyszpieszyc rozgrywke.
+blokada zmiany plemion, wsparcia itp , zawsze to koalicje i masowki troche ukruci.
-jakies reguły zagrody,wieze czy koscioly ktore promuja plemiona bedace do przodu
 

Ohtar1

Szlachcic
Wynik reakcji
4.411
Ja tylko pragnę przypomnieć, że świat 150 posiadał mniejszą liczbę wiosek na świecie niż świat 152 bez farmy. Tyle, że na świecie 152 nie zwiększano liczby wiosek barbarzynskich, żeby kontynentów było więcej i nie było takiej reklamy jak na 150:p
 

Clara Kaminari

Szlachcic
Wynik reakcji
8.528
Ja tylko pragnę przypomnieć, że świat 150 posiadał mniejszą liczbę wiosek na świecie niż świat 152 bez farmy. Tyle, że na świecie 152 nie zwiększano liczby wiosek barbarzynskich, żeby kontynentów było więcej i nie było takiej reklamy jak na 150:p
za to kazde plemie mialo kilkadziesiat kont (trd i jazda to moze nawet setki), ktore co pare dni wrzucalo nowe wioski w centrum plemienia <shrug>
 
Wynik reakcji
2.392
Widze, że z prawdziwa gra na froncie masz mało wspólnego. Teraz już wiem czemu tak bardzo zależy ci na s200 ze słabym poziomem i nudnym, wolnym światem ;)

Idąc twoim tokiem rozumowanie na wolnym nudnym świecie tym bardziej szkoda rozwalić off między akcjami, bo będzie się odbudowywał 3 tygodnie xD
Daj spokój, chłop myśli, że ja z Jutra jestem jak przebijam w swoim pluciu na to plemię nawet Black Snowa XDDDDD

On serio myśli, że na bezfarmie się tylko offy mrozi i nie dioduje, ciekaw jestem gdzie on front grał xd
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.177
Jak rozmawiałem z ludkami co grali na Classicu to wiele osób bardzo dobrze wspomina tamte ustawienia - właściwie wszystko spoko oprócz technologii i reguły zagrody. Zatem w związku z tym proponuje następujące ustawienia:
1. Z must-have:
a) prędkość 2 - wolniejsze światy będą zbyt nudne;
b) łucznicy - tak - więcej kombinacji, kto grał z łucznikami ten wie jaka to zajebista jednostka;
c) technologia - zbadane/niezbadane;
d) barb podobnie co na Classicu - tam się świat kończył, a barby dalej można było wcinać
e) milisekundy - odstępy od 50 do 100 ms. Nie wiem czemu, ale bardziej wolę patologię bociarzy niż dyplomację światów bez ms.
f) system poziomu plemienia;
g) brak morale;
h) limit osób w plemieniu - 50 osób.
i) jeżeli barby będą jak na Classicu to zwiększyć bazowo produkcję o 50% (na Classicu i 186 było bodajże o 100%. Na Classicu limit grubych blokowały paczki, ale na 186 to grubych było multum. Fajne akcje latały, ale IMO za dużo grubasów latało).

2. Na które warto dać ankietę:
a) rycerze - osobiście jestem za ich brakiem, bo bardzo utrudniają agresorowi na początku gry. A przy setce wsi to już nie robi zbytnio różnicy. Do wyboru oczywiście brak, jeden rycerz lub tzw. nowi rycerze;
b) chłopi;
c) kościół - osobiście jestem za, bo się nooby w końcu nauczą myśleć nad tym co robią, a nie latają na mapie za darmami i później wysyłają offy na 50% wiary;
d) zbieractwo;
e) wioski koczownicze;
f) paczki na szlachcica - tu w sumie nie mam zdania, po prostu traktuje jako coś nowego;
g) wsparcia - osobiście jestem za blokadą nawet 7-dniową wysyłania wsparcia po zmianie plemienia (aby jak najbardziej dosrać masówkom), wysyłka tylko do gracza plemienia i weryfikacja jeszcze w chwili wejścia. Po zmianie plemienia deff zawraca (znowu torpedowanie masówek i patokoalicji). Mam mieszane uczucia co do wysyłki, bo z jednej strony fajnie się dioduje w nocy, z drugiej no bociarze na akcji.

3. Które na pewno nie mogą być:
a) blokada składów - stało się to normą na bezfarmie. Grałem na dwóch światach z blokadą składów - na pierwszym co został wprowadzony, tj. 158 oraz 186 - i odnoszę wrażenie, że blokada składów robi większą patologię niż jej zapobiega. Sojusze z wymogiem fuzji (albo fuzja, albo robimy na was koalicję), rekrutacyjna - masowe zapraszanie ludków tylko po to, aby ich za 2-3 tygodnie wywalić. Nie jest to oczywiście obce na normalnych ustawieniach, ale no presja blokady składów ostro nakręca patologie. Graczom w plemionach też to się nie podoba i finalnie po prostu nowych graczy ubywa z gry, bo są wręcz dymani, a później ekipy rozlatują od parszywej zagrywki rady. Masówek i tak nie ubywa;
b) reguła zagrody - za rzadko spotykane. Z drugiej strony byłoby to premiowane dla agresywnie grających plemion oraz tych które kładą duży nacisk na organizację;
c) wymysły pokroju twierdza, wieża;
d) pomijam kwestie typowe dla światów z giełdą.

I tu się pojawia kwestia farmy. Dla mnie całkowicie odpada nieograniczona farma - kojarzy mi się z naściąganymi darmami do farmienia i bociarzami (kiedyś napisałem ticketa na gościa co średnio przez cały dzień wysyłał 2 ataki na sekundę i bana nie dostal xd) Wiele osób z którymi rozmawiałem jest za brakiem farmy, ale Kmic już raczej uznał, że opcją pośrednią brakiem farmy a nieograniczoną farmą jest ograniczona farma. Jeżeli już by miało być ograniczone farmienie to wszystko ww. zostawić oprócz bonusu bazowej produkcji surowców, bo farmienie przyśpieszy grę.

Nie mam zdania co do bonusu nocnego, bo jestem tylko krzykaczem z zaplecza.
Prędkość 2? To jest naprawdę żart i fakt że ludzie proponują to ustawienie mnie troche przeraża, patrząc na to jak nudny i szybki w swoim zakończeniu będzie to świat.

Prędkość 2 i bez farmy zabije 200 w zarodku i sprawi że zamiast jubileuszowego świata będzie bezfarmowa papka, która normalnym graczom przejadła się 40 światów temu jakoś.

Ilość barb? Dajmy ją większą ale bez przesady, serio. Zresztą prędkość 1 i farma niweluje kwestie braku wielkiej ilości wiosek na świecie.

Czy ty odklejusie chcesz prędkość 2 i surke razy 2? XDDDDDDDD
Dobrze że to nierealne, bo taki świat miałby 2 koalicje po 2 miesiącach, skończyłby się jakoś po sześciu xDDD

Przynajmniej z dyplo bez msowym piszesz z głową, co jest całkiem zaskakujące w twoim ogólnym odrealnieniu.


A koniec końców to wszystko z twojej strony to skomplenie o ustawienia dobre dla plemienia które prowadzisz, takich głosów w ogóle nie powinno się brać pod uwagę.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.177
Widze, że z prawdziwa gra na froncie masz mało wspólnego. Teraz już wiem czemu tak bardzo zależy ci na s200 ze słabym poziomem i nudnym, wolnym światem ;)

Idąc twoim tokiem rozumowanie na wolnym nudnym świecie tym bardziej szkoda rozwalić off między akcjami, bo będzie się odbudowywał 3 tygodnie xD
Nie no totalnie nigdy nie gralem na froncie, nawet go nie liznalem xddd
Ale dla pewnosci zapytaj sie znajomych co mnie znaja czy na pewno, bo ktos moze sobie cos przypomniec xddd


No ale rozumiesz że na 1 to zmusza do myślenia? Masz wybór - wjechać w jakąś frontówkę albo walnąć w drugą linię burzaki licząc się z tym że to sie rozwali, albo czekać na akcje. Offy glupio stracone ci sie nie odbuduja. A na 2 mozesz walic jak malpa a i tak worst case scenario bedziesz miec polowki do dobijania. I gdzie tu myslenie? No nie na swiatach z predkoscia 2+
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.177
Może w jakimś Buncie albo Niepokonani k46 i został niszczony przy etapie kilku wsi - stąd wiadomo czemu chce nudny długi świat xd
Co tam panie lucznik do mnie szczekasz? Bo nie slysze w koronie szlachcica.
Daj spokój, chłop myśli, że ja z Jutra jestem jak przebijam w swoim pluciu na to plemię nawet Black Snowa XDDDDD

On serio myśli, że na bezfarmie się tylko offy mrozi i nie dioduje, ciekaw jestem gdzie on front grał xd
Nie, mi chodzi o to ze na predkosci 1 inicjatywa gracza jest bardzo wazna i o wiele bardziej znaczaca, bo okres miedzy akcjami jest wiekszy co sprawia ze gracze sie musza wykazac swoja inicjatywa by najlepiej pchac front.

A na 2 to nie ma takiego znaczenia, bo dopoki front nie jest totalnie przelamany i wioski masowo wpadaja bez akcji to w sumie to czy przejmiesz 3 wioski rano czy nie nie ma takiego znaczenia jak na akcji ze 150 zmieni wlasciciela.
Tak samo co z tego ze zburzysz 2 linie fejkomatem z burzakami albo dla ambitnych lokalna akcje burzaca jak to sie odbuduje po paru dniach xD

Na predkosci 1 graja sami wojownicy, a na 2 mozna spotkac osoby co wygrywaja masowo swiaty a na pierwszej duzej akcji w nich jest rzut kontem xD

A wam to juz widze absolutnie brakuje argumentow jak zamiast odpowiadac na moje plujecie ad personam
 

Właściciele mamina

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
815
Jak rozmawiałem z ludkami co grali na Classicu to wiele osób bardzo dobrze wspomina tamte ustawienia - właściwie wszystko spoko oprócz technologii i reguły zagrody. Zatem w związku z tym proponuje następujące ustawienia:
1. Z must-have:
a) prędkość 2 - wolniejsze światy będą zbyt nudne;
b) łucznicy - tak - więcej kombinacji, kto grał z łucznikami ten wie jaka to zajebista jednostka;
c) technologia - zbadane/niezbadane;
d) barb podobnie co na Classicu - tam się świat kończył, a barby dalej można było wcinać
e) milisekundy - odstępy od 50 do 100 ms. Nie wiem czemu, ale bardziej wolę patologię bociarzy niż dyplomację światów bez ms.
f) system poziomu plemienia;
g) brak morale;
h) limit osób w plemieniu - 50 osób.
i) jeżeli barby będą jak na Classicu to zwiększyć bazowo produkcję o 50% (na Classicu i 186 było bodajże o 100%. Na Classicu limit grubych blokowały paczki, ale na 186 to grubych było multum. Fajne akcje latały, ale IMO za dużo grubasów latało).

2. Na które warto dać ankietę:
a) rycerze - osobiście jestem za ich brakiem, bo bardzo utrudniają agresorowi na początku gry. A przy setce wsi to już nie robi zbytnio różnicy. Do wyboru oczywiście brak, jeden rycerz lub tzw. nowi rycerze;
b) chłopi;
c) kościół - osobiście jestem za, bo się nooby w końcu nauczą myśleć nad tym co robią, a nie latają na mapie za darmami i później wysyłają offy na 50% wiary;
d) zbieractwo;
e) wioski koczownicze;
f) paczki na szlachcica - tu w sumie nie mam zdania, po prostu traktuje jako coś nowego;
g) wsparcia - osobiście jestem za blokadą nawet 7-dniową wysyłania wsparcia po zmianie plemienia (aby jak najbardziej dosrać masówkom), wysyłka tylko do gracza plemienia i weryfikacja jeszcze w chwili wejścia. Po zmianie plemienia deff zawraca (znowu torpedowanie masówek i patokoalicji). Mam mieszane uczucia co do wysyłki, bo z jednej strony fajnie się dioduje w nocy, z drugiej no bociarze na akcji.

3. Które na pewno nie mogą być:
a) blokada składów - stało się to normą na bezfarmie. Grałem na dwóch światach z blokadą składów - na pierwszym co został wprowadzony, tj. 158 oraz 186 - i odnoszę wrażenie, że blokada składów robi większą patologię niż jej zapobiega. Sojusze z wymogiem fuzji (albo fuzja, albo robimy na was koalicję), rekrutacyjna - masowe zapraszanie ludków tylko po to, aby ich za 2-3 tygodnie wywalić. Nie jest to oczywiście obce na normalnych ustawieniach, ale no presja blokady składów ostro nakręca patologie. Graczom w plemionach też to się nie podoba i finalnie po prostu nowych graczy ubywa z gry, bo są wręcz dymani, a później ekipy rozlatują od parszywej zagrywki rady. Masówek i tak nie ubywa;
b) reguła zagrody - za rzadko spotykane. Z drugiej strony byłoby to premiowane dla agresywnie grających plemion oraz tych które kładą duży nacisk na organizację;
c) wymysły pokroju twierdza, wieża;
d) pomijam kwestie typowe dla światów z giełdą.

I tu się pojawia kwestia farmy. Dla mnie całkowicie odpada nieograniczona farma - kojarzy mi się z naściąganymi darmami do farmienia i bociarzami (kiedyś napisałem ticketa na gościa co średnio przez cały dzień wysyłał 2 ataki na sekundę i bana nie dostal xd) Wiele osób z którymi rozmawiałem jest za brakiem farmy, ale Kmic już raczej uznał, że opcją pośrednią brakiem farmy a nieograniczoną farmą jest ograniczona farma. Jeżeli już by miało być ograniczone farmienie to wszystko ww. zostawić oprócz bonusu bazowej produkcji surowców, bo farmienie przyśpieszy grę.

Nie mam zdania co do bonusu nocnego, bo jestem tylko krzykaczem z zaplecza.

Na Classicu były idealne ustawienia, zostawiłbym nawet regułę zagrody i technologie - zawsze to jakieś utrudnienie w grze, np. podczas obrony przed chwilą przejętej wioski na froncie :)
Dzięki tej prędkości gra wręcz namawia do ofensywnej gry i częstych akcji lub kontrakcji(a chyba większość z Nas po to gra w tą grę), a nie wegetacji minimum 2 tygodnie żeby odbudować offa/deffa.
 

DucuS

Zwiadowca
Wynik reakcji
853
Nie no totalnie nigdy nie gralem na froncie, nawet go nie liznalem xddd
Ale dla pewnosci zapytaj sie znajomych co mnie znaja czy na pewno, bo ktos moze sobie cos przypomniec xddd


No ale rozumiesz że na 1 to zmusza do myślenia? Masz wybór - wjechać w jakąś frontówkę albo walnąć w drugą linię burzaki licząc się z tym że to sie rozwali, albo czekać na akcje. Offy glupio stracone ci sie nie odbuduja. A na 2 mozesz walic jak malpa a i tak worst case scenario bedziesz miec polowki do dobijania. I gdzie tu myslenie? No nie na swiatach z predkoscia 2+
Ty masz swoją rację ja mam swoją, jesteś chyba pierwszą osobą, która tak zaciekle domaga się nudnego jubileuszu xD
 

Nezus

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.630
Reguła zagrody to wielkie nieporozumienie. Właśnie classic pokazał czemu.
Powstaje koalicja z przewagą (tam jakoś 70vs30) i nawet jak byliśmy lepsi to nie dało się wygrać, bo nooby zalewały po 40 offów na wioskę.
Ha tfu
 

szasza31

Chłop
Wynik reakcji
0
Ustawienia jak w 198, który przypomina trochę stare dobre czasy oraz:
- prędkość co najmniej x2,
- rycerz z przedmiotami,
- wsparcie tylko dla członków plemienia,
- brak zbieraka,
- ewentualnie świat bez farmy
 
Wynik reakcji
2.618
Ustawienia jak w 198, który przypomina trochę stare dobre czasy oraz:
- prędkość co najmniej x2,
- rycerz z przedmiotami,
- wsparcie tylko dla członków plemienia,
- brak zbieraka,
- ewentualnie świat bez farmy
198 mówisz? Nieograniczone wsparcie jeszcze :D
 

Załączniki

  • Screenshot_20240124-105946.png
    Screenshot_20240124-105946.png
    127,7 KB · Wyświetlenia: 45
  • Screenshot_20240124-105958.png
    Screenshot_20240124-105958.png
    111,7 KB · Wyświetlenia: 43

szasza31

Chłop
Wynik reakcji
0
198 mówisz? Nieograniczone wsparcie jeszcze :D

Miałem na myśli, że wsparcie wraca, gdy ktoś wyjdzie z plemienia. Nie tak jak na 198, że można słać wojsko gdzie się chce.
A co do masówek, to ogólnie jestem graczem, który zwykle zaczyna grę sam bez plemienia i dopiero po starcie coś sobie szukam. Może ograniczenie ilości członków plemienia do 80-100 osób i zamknięcie składów po 1-2 miesiącach byłoby tutaj dobrym rozwiązaniem.

Ale za to brak chłopów bardzo mi się podoba. Przynajmniej farmy nie budzą się nagle do życia, bo ktoś się nagle ocknął w środku nocy :)
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.373
Ty masz swoją rację ja mam swoją, jesteś chyba pierwszą osobą, która tak zaciekle domaga się nudnego jubileuszu xD
100 i 150 miały 1.0 i 1.2 chyba
Lepsze jest to niż wysyłanie co tydzień kilku tysięcy ataków z rozpiski na światach 2.0
Bo patrząc na to że off idzie max 4 dni na tych światach to masz 4 dni wysyłki dzień akcji 1 albo 2 dni przerwy i kolejna wysyłka

Tam nie robisz nic sam
Ofy zebrane z przeglądu przez skrypt
Akcja rozpisana przez zewnętrzny program
Debilooporna stronka z rozpiska
I jedyne co robią sami ludzie to przygotowują obronę z czym jest problem. Bo są przyzwyczajeni że wszystko jest robione za nich
Rzeczywiście skill lvl expert
I daj leszcze ms to będziesz miał wszystko na 1 ms dograne XD
 

Vexijio

Chłop
Wynik reakcji
6
A ja mam pytanko propozycję - czemu nie wprowadzić mechanizmu który sprawiłby, że pon cokolwiek znaczy? Tzn zawieramy pon z drugim plemieniem na określonych warunkach, np. okres wypowiedzenia 3 dni. Przez cały czas trwania ponu plemiona nie mogą się fizycznie atakować, a okres wypowiedzenia jest czasem mrożenia ataków po zakończeniu pona.

Może urozmaićmy te grę, żeby frajerki bez honoru nie robiły czego chcą?
 
Wynik reakcji
2.618
A ja mam pytanko propozycję - czemu nie wprowadzić mechanizmu który sprawiłby, że pon cokolwiek znaczy? Tzn zawieramy pon z drugim plemieniem na określonych warunkach, np. okres wypowiedzenia 3 dni. Przez cały czas trwania ponu plemiona nie mogą się fizycznie atakować, a okres wypowiedzenia jest czasem mrożenia ataków po zakończeniu pona.

Może urozmaićmy te grę, żeby frajerki bez honoru nie robiły czego chcą?
To już kiedyś poruszałem żeby były ograniczone sloty dyplomatyczne z jakimiś zabezpieczeniami ale raczej nie ma co się spodziewać aż takich zmian. Ta gra to już wyciąganie ostatniej kasy z osób które nadal w to grają a nie rozwój.
 
Status
Zamknięty.
Do góry