Clara Kaminari
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 8.528
Odkrycia, błagam
za to kazde plemie mialo kilkadziesiat kont (trd i jazda to moze nawet setki), ktore co pare dni wrzucalo nowe wioski w centrum plemieniaJa tylko pragnę przypomnieć, że świat 150 posiadał mniejszą liczbę wiosek na świecie niż świat 152 bez farmy. Tyle, że na świecie 152 nie zwiększano liczby wiosek barbarzynskich, żeby kontynentów było więcej i nie było takiej reklamy jak na 150
Mój bot bardziej prawilny niż twój xdPiękne jest to, jak się czyta, że non farma lepsza bo na farmie boty latają i w tym samym poście niskie msy bo skillowe xd
Daj spokój, chłop myśli, że ja z Jutra jestem jak przebijam w swoim pluciu na to plemię nawet Black Snowa XDDDDDWidze, że z prawdziwa gra na froncie masz mało wspólnego. Teraz już wiem czemu tak bardzo zależy ci na s200 ze słabym poziomem i nudnym, wolnym światem
Idąc twoim tokiem rozumowanie na wolnym nudnym świecie tym bardziej szkoda rozwalić off między akcjami, bo będzie się odbudowywał 3 tygodnie xD
Prędkość 2? To jest naprawdę żart i fakt że ludzie proponują to ustawienie mnie troche przeraża, patrząc na to jak nudny i szybki w swoim zakończeniu będzie to świat.Jak rozmawiałem z ludkami co grali na Classicu to wiele osób bardzo dobrze wspomina tamte ustawienia - właściwie wszystko spoko oprócz technologii i reguły zagrody. Zatem w związku z tym proponuje następujące ustawienia:
1. Z must-have:
a) prędkość 2 - wolniejsze światy będą zbyt nudne;
b) łucznicy - tak - więcej kombinacji, kto grał z łucznikami ten wie jaka to zajebista jednostka;
c) technologia - zbadane/niezbadane;
d) barb podobnie co na Classicu - tam się świat kończył, a barby dalej można było wcinać
e) milisekundy - odstępy od 50 do 100 ms. Nie wiem czemu, ale bardziej wolę patologię bociarzy niż dyplomację światów bez ms.
f) system poziomu plemienia;
g) brak morale;
h) limit osób w plemieniu - 50 osób.
i) jeżeli barby będą jak na Classicu to zwiększyć bazowo produkcję o 50% (na Classicu i 186 było bodajże o 100%. Na Classicu limit grubych blokowały paczki, ale na 186 to grubych było multum. Fajne akcje latały, ale IMO za dużo grubasów latało).
2. Na które warto dać ankietę:
a) rycerze - osobiście jestem za ich brakiem, bo bardzo utrudniają agresorowi na początku gry. A przy setce wsi to już nie robi zbytnio różnicy. Do wyboru oczywiście brak, jeden rycerz lub tzw. nowi rycerze;
b) chłopi;
c) kościół - osobiście jestem za, bo się nooby w końcu nauczą myśleć nad tym co robią, a nie latają na mapie za darmami i później wysyłają offy na 50% wiary;
d) zbieractwo;
e) wioski koczownicze;
f) paczki na szlachcica - tu w sumie nie mam zdania, po prostu traktuje jako coś nowego;
g) wsparcia - osobiście jestem za blokadą nawet 7-dniową wysyłania wsparcia po zmianie plemienia (aby jak najbardziej dosrać masówkom), wysyłka tylko do gracza plemienia i weryfikacja jeszcze w chwili wejścia. Po zmianie plemienia deff zawraca (znowu torpedowanie masówek i patokoalicji). Mam mieszane uczucia co do wysyłki, bo z jednej strony fajnie się dioduje w nocy, z drugiej no bociarze na akcji.
3. Które na pewno nie mogą być:
a) blokada składów - stało się to normą na bezfarmie. Grałem na dwóch światach z blokadą składów - na pierwszym co został wprowadzony, tj. 158 oraz 186 - i odnoszę wrażenie, że blokada składów robi większą patologię niż jej zapobiega. Sojusze z wymogiem fuzji (albo fuzja, albo robimy na was koalicję), rekrutacyjna - masowe zapraszanie ludków tylko po to, aby ich za 2-3 tygodnie wywalić. Nie jest to oczywiście obce na normalnych ustawieniach, ale no presja blokady składów ostro nakręca patologie. Graczom w plemionach też to się nie podoba i finalnie po prostu nowych graczy ubywa z gry, bo są wręcz dymani, a później ekipy rozlatują od parszywej zagrywki rady. Masówek i tak nie ubywa;
b) reguła zagrody - za rzadko spotykane. Z drugiej strony byłoby to premiowane dla agresywnie grających plemion oraz tych które kładą duży nacisk na organizację;
c) wymysły pokroju twierdza, wieża;
d) pomijam kwestie typowe dla światów z giełdą.
I tu się pojawia kwestia farmy. Dla mnie całkowicie odpada nieograniczona farma - kojarzy mi się z naściąganymi darmami do farmienia i bociarzami (kiedyś napisałem ticketa na gościa co średnio przez cały dzień wysyłał 2 ataki na sekundę i bana nie dostal xd) Wiele osób z którymi rozmawiałem jest za brakiem farmy, ale Kmic już raczej uznał, że opcją pośrednią brakiem farmy a nieograniczoną farmą jest ograniczona farma. Jeżeli już by miało być ograniczone farmienie to wszystko ww. zostawić oprócz bonusu bazowej produkcji surowców, bo farmienie przyśpieszy grę.
Nie mam zdania co do bonusu nocnego, bo jestem tylko krzykaczem z zaplecza.
Nie no totalnie nigdy nie gralem na froncie, nawet go nie liznalem xdddWidze, że z prawdziwa gra na froncie masz mało wspólnego. Teraz już wiem czemu tak bardzo zależy ci na s200 ze słabym poziomem i nudnym, wolnym światem
Idąc twoim tokiem rozumowanie na wolnym nudnym świecie tym bardziej szkoda rozwalić off między akcjami, bo będzie się odbudowywał 3 tygodnie xD
Co tam panie lucznik do mnie szczekasz? Bo nie slysze w koronie szlachcica.Może w jakimś Buncie albo Niepokonani k46 i został niszczony przy etapie kilku wsi - stąd wiadomo czemu chce nudny długi świat xd
Nie, mi chodzi o to ze na predkosci 1 inicjatywa gracza jest bardzo wazna i o wiele bardziej znaczaca, bo okres miedzy akcjami jest wiekszy co sprawia ze gracze sie musza wykazac swoja inicjatywa by najlepiej pchac front.Daj spokój, chłop myśli, że ja z Jutra jestem jak przebijam w swoim pluciu na to plemię nawet Black Snowa XDDDDD
On serio myśli, że na bezfarmie się tylko offy mrozi i nie dioduje, ciekaw jestem gdzie on front grał xd
Jak rozmawiałem z ludkami co grali na Classicu to wiele osób bardzo dobrze wspomina tamte ustawienia - właściwie wszystko spoko oprócz technologii i reguły zagrody. Zatem w związku z tym proponuje następujące ustawienia:
1. Z must-have:
a) prędkość 2 - wolniejsze światy będą zbyt nudne;
b) łucznicy - tak - więcej kombinacji, kto grał z łucznikami ten wie jaka to zajebista jednostka;
c) technologia - zbadane/niezbadane;
d) barb podobnie co na Classicu - tam się świat kończył, a barby dalej można było wcinać
e) milisekundy - odstępy od 50 do 100 ms. Nie wiem czemu, ale bardziej wolę patologię bociarzy niż dyplomację światów bez ms.
f) system poziomu plemienia;
g) brak morale;
h) limit osób w plemieniu - 50 osób.
i) jeżeli barby będą jak na Classicu to zwiększyć bazowo produkcję o 50% (na Classicu i 186 było bodajże o 100%. Na Classicu limit grubych blokowały paczki, ale na 186 to grubych było multum. Fajne akcje latały, ale IMO za dużo grubasów latało).
2. Na które warto dać ankietę:
a) rycerze - osobiście jestem za ich brakiem, bo bardzo utrudniają agresorowi na początku gry. A przy setce wsi to już nie robi zbytnio różnicy. Do wyboru oczywiście brak, jeden rycerz lub tzw. nowi rycerze;
b) chłopi;
c) kościół - osobiście jestem za, bo się nooby w końcu nauczą myśleć nad tym co robią, a nie latają na mapie za darmami i później wysyłają offy na 50% wiary;
d) zbieractwo;
e) wioski koczownicze;
f) paczki na szlachcica - tu w sumie nie mam zdania, po prostu traktuje jako coś nowego;
g) wsparcia - osobiście jestem za blokadą nawet 7-dniową wysyłania wsparcia po zmianie plemienia (aby jak najbardziej dosrać masówkom), wysyłka tylko do gracza plemienia i weryfikacja jeszcze w chwili wejścia. Po zmianie plemienia deff zawraca (znowu torpedowanie masówek i patokoalicji). Mam mieszane uczucia co do wysyłki, bo z jednej strony fajnie się dioduje w nocy, z drugiej no bociarze na akcji.
3. Które na pewno nie mogą być:
a) blokada składów - stało się to normą na bezfarmie. Grałem na dwóch światach z blokadą składów - na pierwszym co został wprowadzony, tj. 158 oraz 186 - i odnoszę wrażenie, że blokada składów robi większą patologię niż jej zapobiega. Sojusze z wymogiem fuzji (albo fuzja, albo robimy na was koalicję), rekrutacyjna - masowe zapraszanie ludków tylko po to, aby ich za 2-3 tygodnie wywalić. Nie jest to oczywiście obce na normalnych ustawieniach, ale no presja blokady składów ostro nakręca patologie. Graczom w plemionach też to się nie podoba i finalnie po prostu nowych graczy ubywa z gry, bo są wręcz dymani, a później ekipy rozlatują od parszywej zagrywki rady. Masówek i tak nie ubywa;
b) reguła zagrody - za rzadko spotykane. Z drugiej strony byłoby to premiowane dla agresywnie grających plemion oraz tych które kładą duży nacisk na organizację;
c) wymysły pokroju twierdza, wieża;
d) pomijam kwestie typowe dla światów z giełdą.
I tu się pojawia kwestia farmy. Dla mnie całkowicie odpada nieograniczona farma - kojarzy mi się z naściąganymi darmami do farmienia i bociarzami (kiedyś napisałem ticketa na gościa co średnio przez cały dzień wysyłał 2 ataki na sekundę i bana nie dostal xd) Wiele osób z którymi rozmawiałem jest za brakiem farmy, ale Kmic już raczej uznał, że opcją pośrednią brakiem farmy a nieograniczoną farmą jest ograniczona farma. Jeżeli już by miało być ograniczone farmienie to wszystko ww. zostawić oprócz bonusu bazowej produkcji surowców, bo farmienie przyśpieszy grę.
Nie mam zdania co do bonusu nocnego, bo jestem tylko krzykaczem z zaplecza.
Ty masz swoją rację ja mam swoją, jesteś chyba pierwszą osobą, która tak zaciekle domaga się nudnego jubileuszu xDNie no totalnie nigdy nie gralem na froncie, nawet go nie liznalem xddd
Ale dla pewnosci zapytaj sie znajomych co mnie znaja czy na pewno, bo ktos moze sobie cos przypomniec xddd
No ale rozumiesz że na 1 to zmusza do myślenia? Masz wybór - wjechać w jakąś frontówkę albo walnąć w drugą linię burzaki licząc się z tym że to sie rozwali, albo czekać na akcje. Offy glupio stracone ci sie nie odbuduja. A na 2 mozesz walic jak malpa a i tak worst case scenario bedziesz miec polowki do dobijania. I gdzie tu myslenie? No nie na swiatach z predkoscia 2+
198 mówisz? Nieograniczone wsparcie jeszczeUstawienia jak w 198, który przypomina trochę stare dobre czasy oraz:
- prędkość co najmniej x2,
- rycerz z przedmiotami,
- wsparcie tylko dla członków plemienia,
- brak zbieraka,
- ewentualnie świat bez farmy
198 mówisz? Nieograniczone wsparcie jeszcze
198 mówisz? Nieograniczone wsparcie jeszcze
100 i 150 miały 1.0 i 1.2 chybaTy masz swoją rację ja mam swoją, jesteś chyba pierwszą osobą, która tak zaciekle domaga się nudnego jubileuszu xD
To już kiedyś poruszałem żeby były ograniczone sloty dyplomatyczne z jakimiś zabezpieczeniami ale raczej nie ma co się spodziewać aż takich zmian. Ta gra to już wyciąganie ostatniej kasy z osób które nadal w to grają a nie rozwój.A ja mam pytanko propozycję - czemu nie wprowadzić mechanizmu który sprawiłby, że pon cokolwiek znaczy? Tzn zawieramy pon z drugim plemieniem na określonych warunkach, np. okres wypowiedzenia 3 dni. Przez cały czas trwania ponu plemiona nie mogą się fizycznie atakować, a okres wypowiedzenia jest czasem mrożenia ataków po zakończeniu pona.
Może urozmaićmy te grę, żeby frajerki bez honoru nie robiły czego chcą?