Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.
Wynik reakcji
2.645
Jak dla mnie najciekawsze byłoby gdyby dali duży świat.. pewnie na k99 nie ma co liczyć ale może akurat ciut większy ;) można by więcej barb dać żeby jak najwięcej ekip rozwinęło się. Dobrze byłoby mieć wiele równoległych wojen a nie koalicyjne.

Farma: nie/ograniczona.
MS: zawsze grałem z ale patrząc na powszechność botów na ms może tym razem bez (nie pamiętam już kiedy grałem na takich ustawieniach).
Rycerze: wielu.
Kościoły: tak (uważam że jak na strategie to ustawienie jest na plus)
Szybkość: jak duży świat to pewnie powyżej 2. Jak mały to może lekko mniej.
Ograniczenie wsparcia w obrębie plemienia (ostatnio widziałem że któryś ze światów wyszedł z nieograniczonym wsparciem - to zabiłoby serwer).
Blokada składów jak najwcześniej (chyba że k99 to może i później) :D Dobrze jakby zamiast wieku świata ten parametr przestawić na czas gry danej osoby (aby na obrzeżach mogły powstawać nowe plemiona a osoby które dołączyły później mogły później dołączyć). Przy zaczęciu od nowa out z plemienia i możliwość dołączenia do innego.
Warunek zwycięstwa 60/70%. Jak z blokada to nie widzę sensu przedłużać okresu darm.
Technologie: proste zbadane/nie zbadane
Limit większy (aby zrównoważyć szybkie zamknięcie składu).
Brak możliwości przenoszenia się. Brak wyboru kierunku (ekipy na wstępnym, później z mapy). Duża mapa i rozwalenie po całej mapie aby zminimalizować wieloczłonowe plemiona.

A jeśli mam podać jakieś abstrakcyjne ustawienie którego nie było a chciałbym zagrać to.. limit 2 szlachciców per wioska + brak ms. Trochę więcej barbarzyństwa by było i może ułatwiłoby to troszkę obrone (w porównaniu do braku ms i dostępnych ułatwień na karety).
 
Ostatnia edycja:

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
741
Najlepszą propozycją na S200, byłoby ruszenie marketingu, socjali etc umierającej gry ;P Bo bez napływu graczy i tak nic ciekawego się nie wydarzy.
Na FB fan page plemion chyba wcale nie istnieje? Twitter ostatni post w 2013 xD Instagram 0.
Wgl blokady przejmowania wiosek graczy, z którymi było się w ostatnim roku przyjaciółmi jeszcze chyba nie było ;P
Zawsze to lekkie ograniczenie darm <lol>
 

Sir .BluE.

Miecznik
Wynik reakcji
263
Nie wiem czy taka propozycja już padła w tym temacie, ale miałem okazje grać na Classicu kiedyś co SSS wygrało z Ojkami i była tam możliwość ustawienia sobie dowolnych godzin ochrony nocnej, np. 0 - 8, a mogłeś również dobrze dać 5 - 13 albo 15 - 23.

Myślę, że jest to opcja idealna, która pasowałaby świetnie na świat nr. 200 <piwo> I zgadzam się również, że świat z ograniczoną farmą byłby w porządku dla obu obozów.

Na pewno rozmieszczenie ekip + bardzo bardzo bardzo dużo wiosek barbarzyńskich jak np. wtedy na Classicu pamiętam aby świat był po prostu duży no i reszta ustawień to bez znaczenia, bo sam numer 200 przyciągnie ludzi :cool:
 

@Sitek

Chłop
Wynik reakcji
5
Hej,

Wydaje mi się że każde ustawienia będą dobra, a perpetum mobile nikt nie jest w stanie znaleźć.
To czego brakuje w światach w ostatnim świecie to przedmiot do przenosin - opiszę to w skrócie, ja bym dał, ale ograniczył czasowo, bo wiele ekip jak wiemy chciałoby ruszyć na obrzeżach, gdzie jest zdecydowanie łatwiej.
Opisałem sie już wcześniej na kazdą z pozycji, ale mi się skasowało xd.
Także krótko w excelu.

ObszarParametrŚwiat 200Uwagi
PrędkośćŚwiat2jest wystarczająca, za duża bardzo przyspieszy grę.
Jednostki0,5zachował bym standardowy stosunek
Produkcja surowców1x/2x2x wystarcza do ciagłej produkcji offa 24/7
Funkcje PremiumKonto PremiumTakbez uwag
Menedżer KontaTakbez uwag
Asystent FarmeraNiebez uwag
Giełda PremiumNiebez uwag
Handlarz na rynkuNiebez uwag
Bonus produkcjiNiebez uwag
Skracanie czasu budowyNiebez uwag
Obniżka kosztów budowyNiebez uwag
JednostkiRycerzTAK/NIENa początku coś to daje, potem ? Szybkie wsparcie i klin w krótszym czasie gdzieś na froncie
ŁucznicyNienic to nie daje, za drogie przy offach i czasochłonne
ChłopiTak
Technologia jednostek3 poziomie (max 15 w wiosce) lub 1010 lvl / jednostkę drogo ale ciekawie
BudynkiKościółNieosobiście nie lubię (przy dużym świecie staje się uciążliwy
Wieża strażniczaNiepoco tracić na to miejsca w zagro.
TwierdzaNiebez uwag
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówBrak (żadne ataki nie przynoszą surowców)nie każdy ma na to czas, osobiście jestem na nie, bo trzeba być typowo "no life"
MilisekundyTaktak, obrona przed karetą chociazby offem jest możliwa, umiejętnie niemając deffa da się coś zrobić
Min. odstęp między komendami50/100mswhatever
ZbieractwoNie/Takzróżnicuje to fakt braku farmy
Fake limit1%bez uwag
SzlachcicRekrutacjaZłote monety/Paczkiz tego co pamiętam, paczki są mniej korzystne
Maksymalny dystans100 pólbez uwag
PlemięLimit członków60÷80światów na 100 kontynetów bym się nie spodziewał, ale duże plemienia i przenosiny na starcie, to wydaje się być spoko.
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje w wiosce. Wysyłanie wsparcia możliwe tylko do członków plemieniabetony na froncie przez koalicje z obrzeży itd. Itd. Robimy coś łatwiej to utrudnijmy w póxniejszym etapie.
Wysyłanie wsparcia możliwe tylko do członków plemieniaTAKprzeskakiwanie przez człony i dalej ogień, frontowcy mają lżej jest ich więcej, ciekawsza zabawa
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalniegnębienie kretów i warzyw
System poziomów plemieniaTak/Niebez uwag
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dnibez uwag
Ochrona stosunkiem punktów20:1 przez 60 dnibez uwag
MoraleOparte na punktachbez uwag
Noc23÷7dałem pod siebie :p jak będzie, jak już mówiłem dla ludzi "no life" i kont po 4-5 graczy to i całkowity brak byłby dobry. Pozatym różnie
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskichMogą się nie rozwijąćbez uwag
Burzenie się większych do tego poziomuNie/TAKbe zuwag
Wioski bonusoweTAK/NIEwhatever
InneFlagiNiebrak
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1bez uwag
Zapraszanie obok wioskiTaktak
Przedmiot do przenosinTak(opcja dostępna 30 dni po starcie świata)To czego brakuje na światach bez farmy. Żeby nie było kwasów z zagęszczaniem bym ograniczył opcję czasowo. Dużo ekip by ruszyło tydzień/dwa po na obrzeżach
ZastępstwoWłączone po 30 dniachwhatever
Inne- opcja "Zacznij od nowa" włączona po 60 dniachno jak tam będzie
brak możliwości utworzenia nowego plemienia po 180 dniachtutaj nie tyle blokować składy, co zblokować trochę pewne rzeczy. Nie wiem tak se napisałem takie rozwiazanie.
ZwycięstwoSystemDominacjaliczyłbym na twórczość kmic-a
Warunek75%liczyłbym na twórczość kmic-a
Start świataWstępne logowanienie dotyczy
Początek grynie dotyczy
 

KACZELNIK

Rycerz
Wynik reakcji
2.434
Ale co wam zależy na sztucznym wydłużaniu trwania świata większą ilością barb? Światy są mniejsze bo mniej osób gra i tyle.
 
Wynik reakcji
2.645
Ale co wam zależy na sztucznym wydłużaniu trwania świata większą ilością barb? Światy są mniejsze bo mniej osób gra i tyle.
Większy świat => przy zamkniętych składach, braku możliwości wyboru kierunku i przenosin ubija to sens wieloczłonowych plemion.
Większy świat => miejsce dla większej ilości ekip, które przejdą etap początkowy (który w dużej mierze jest loteria i graniem masa) => więcej ciekawych wojen i możliwych scenariuszy.

Gra umiera. Graczy coraz mniej. Więc jedynie większą ilość barb może dać większy świat.
 

Nezus

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.653
@kmic
W zalewie komentarzy z myśleniem życzeniowym prezentuje coś merytorycznego i licze na przeczytanie.
Świat 200 będzie ostatnim dla wielu ludzi, wiele starych wygów wraca. Dlatego mam nadzieje, że postaracie się z waszej strony.
Na pewno popromujcie coś jak ktoś wyżej już pisał, bo narazie wasze sociale już umarły.

Ustawienia jak prędkość, farma, techy mają drugorzędne znaczenie.
Najważniejszą bolączką ostatnich światów są ekipy wieloczłonowe, darmy, szybkie dogadywanie się koalicji świata (zazwyczaj jedna strona z dużą przewagą). Jak temu zaradzić - wybraliście blokowanie składów.
Najważniejsze, żeby blokada była szybko, najważniejszy etap gry to ten początkowy. I co z tego, że blokniemy składy po powiedzmy 100 dniach jak 3-4 członowe ekipy sprzątną już swoją okolicę manewrując między sobą i swoimi darmami z tonami defa.

Oczywiście ma to pewien sens, ale tworzy inne problemy jak:
- W trakcie świata średnio 20-30% początkowego stanu graczy plemienia kończy grę. Przy dłuższym świecie jak s200 jak temu zaradzić, ludzie się wykończą grając po 20-30 osób w plemieniu.
- Brak możliwości rekrutacji (chociaż niektórzy uważają to za plus to tutaj byłbym w stanie się kłócić, zdecydowanie urozmaica rozgrywkę - jednak premiuje znane ekipy)

Jak możemy rozwiązać te problemy, osobiście proponuję wprowadzić limit po blokadzie (jaki to do ustalenia), gdzie każde plemie powiedzmy, będzie miało 15 slotów na zaproszenia w przyszłości. Tworzy to ciekawą sytuację, gdzie trzeba wybierać czy zrekrutujemy kreta czy uzupełnimy stan plemienia z drugiego członu ( bo powstaną - nie ukrywajmy). Jak chcemy zakazać rekrutacji kretów, to zróbmy, że oba plemiona muszą wyrazić zgodę.
Lub po prostu jednorazowa zmiana plemienia jest możliwa dla każego gracza. Ale powiedzmy tylko do 120 dni - wtedy skład się już klaruje.


Drugim rozwiązaniem jest po prostu zasada z 133 lub 150. Brak przedmiotu do przenosin, zrobić wtedy plemiona duże (75-100 ludzi). Wątpię że po APK na 150 ktoś będzie ryzykować dwoma członami licząc się z tym, że prawdopodobnie wywali ich na drugim krańcu świata.
Rekompensatą dla tych w centrum mogła by być zwiększona ilość barb właśnie w samym centrum na początku (coś jak classic) a na obrzeżach zostawić normalnie. Na pewno świat by był ciekawy i nieszablonowy jak ostatnie kilkadziesiąt gdzie faworyci skaczą na dogodne pozycje obrzeży i już na starcie wiemy kto będzie się ostatecznie bił a każdy trochę gorszy twór jest skazany na porażke (to potem tworzy jakieś chore koalicje 80/20), bo w sumie nie ma innego wyjścia).
Ewentualnie rozwalić wszystkie plemiona po obrzeżach zostawiając centrum zasiedlone tylko przez barby, to też by był mega ciekawy świat, kto wybiera ekspansje do środka - powiększa front. Różne taktyki, wiele scenariuszy.

Osobiście jestem zwolennikiem braku przedmiotu do przenosin - 133/150 to były super światy. Nieprzewidywalne, ze zwrotami akcji.

Cokolwiek wybierzecie, mam nadzieje tylko że to nie będzie ta sama papka co ostatnie światy - niech będzie coś ciekawego :)

Co do mniej ważnych ustawień to kompromisowe:
Prędkość 2
Farma ograniczona
Wielu rycerzy (to na prawdę mega urozmaica rozgrywkę, świetna rzecz chociaż na początku hejtowałem)
Łucznicy?
Wsparcie, które się cofa
Wsparcie, które można dogrywać
MONETY!!
Zbieractwo - NIE!! (To jest po prostu zbyt OP, przewaga jaką to robi.. A nielegalne skrypty do tego znajdzie każdy)

MS/Brak MS tutaj ciężka decyzja. Jednak kliny resztkami to esencja tej gry, więc ja bym zostawił. Walenie 1000 odbitek jest nudne
Wieża - jest fajna i coś czuje będzie was kusić, ale 200 nie zasługuje na takie ułatwienie gry.

Broń Boże reguła zagrody, największy syf na jakim grałem.
 

bialytygrys

Chłop
Wynik reakcji
24

@Nezus x Lucass4w, nawet ciekawa koncepcja z brakiem graczy w środku. Wszyscy gracze na obrzeżach, a w centrum 4 kontynenty barbarek :D To naprawdę byłoby ciekawe :D


Jeśli chcemy, aby na świecie pojawiło się więcej graczy, należy zdecydować się na świat bez farmy, z szybkością 2.0, i ze zwiększoną prędkością produkcji surowców 2x, rycerz z przedmiotem. Duży lub brak limitu pól dla szlachcica. Limit członków 80. Wioski bonusowe tak, dodają one uroku grze.

Oczywiście bez kościołów, bez giełdy, bez wież. Reszta bez znaczenia.
 

Adchar1

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.527

@Nezus x Lucass4w, nawet ciekawa koncepcja z brakiem graczy w środku. Wszyscy gracze na obrzeżach, a w centrum 4 kontynenty barbarek :D To naprawdę byłoby ciekawe :D


Jeśli chcemy, aby na świecie pojawiło się więcej graczy, należy zdecydować się na świat bez farmy, z szybkością 2.0, i ze zwiększoną prędkością produkcji surowców 2x, rycerz z przedmiotem. Duży lub brak limitu pól dla szlachcica. Limit członków 80. Wioski bonusowe tak, dodają one uroku grze.

Oczywiście bez kościołów, bez giełdy, bez wież. Reszta bez znaczenia.
Jak już Kmic pisał, nie będzie rycków z przedmiotami. Nie ma możliwości dać przedmioty na mobilną aplikację.
 

Deejjay Monster

Zwiadowca
Wynik reakcji
159
ja bym chciał tylko by nie było farmienia bez limitu co by speedy nie mogły na botach grać
 
Ostatnia edycja:

GreatGatsby

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
183
Chyba sporo osób czeka na 200s ,ciężko będzie dogodzić wszystkim ;)

Mam nadzieję że świat będzie bez farmy albo z ograniczoną ,tak jak wiele osób pisze ,farmienie to żaden skill tylko że się poświeca więcej czasu na grę i jaką okolice się ma .

Fajny pomysł jest z mieszaniem prędkością świata ,wystartować z 4 kończyć na 1.25 ,1.5
Jeśli chodzi o limity plemienia ,na 186 było fajne rozwiązanie ale to też doprowadziło że świat może szybko umrzeć śmiercią naturalną ,a co gdyby wprowadzić że co 3 miesiące otwiera się okno rekrtuacji ale nie ma podanych dokładnych dni kiedy rekrutacja będzie dostępna tylko suport informuje 48h ?
Każdy będzie grał do końca licząć że finalnie uda się zebrać dobrą ekipe do zamkniecia świata .
Limit 40 osób

Kiedyś był też pomysł aby odzielić graczy i zrobić okrąg z wiosek barbarzynskich ,gdzieś sie pojawiło coś takiego
 
Status
Zamknięty.
Do góry