Ochrona Wioski
Rycerz
- Wynik reakcji
- 2.645
Jak dla mnie najciekawsze byłoby gdyby dali duży świat.. pewnie na k99 nie ma co liczyć ale może akurat ciut większy można by więcej barb dać żeby jak najwięcej ekip rozwinęło się. Dobrze byłoby mieć wiele równoległych wojen a nie koalicyjne.
Farma: nie/ograniczona.
MS: zawsze grałem z ale patrząc na powszechność botów na ms może tym razem bez (nie pamiętam już kiedy grałem na takich ustawieniach).
Rycerze: wielu.
Kościoły: tak (uważam że jak na strategie to ustawienie jest na plus)
Szybkość: jak duży świat to pewnie powyżej 2. Jak mały to może lekko mniej.
Ograniczenie wsparcia w obrębie plemienia (ostatnio widziałem że któryś ze światów wyszedł z nieograniczonym wsparciem - to zabiłoby serwer).
Blokada składów jak najwcześniej (chyba że k99 to może i później) Dobrze jakby zamiast wieku świata ten parametr przestawić na czas gry danej osoby (aby na obrzeżach mogły powstawać nowe plemiona a osoby które dołączyły później mogły później dołączyć). Przy zaczęciu od nowa out z plemienia i możliwość dołączenia do innego.
Warunek zwycięstwa 60/70%. Jak z blokada to nie widzę sensu przedłużać okresu darm.
Technologie: proste zbadane/nie zbadane
Limit większy (aby zrównoważyć szybkie zamknięcie składu).
Brak możliwości przenoszenia się. Brak wyboru kierunku (ekipy na wstępnym, później z mapy). Duża mapa i rozwalenie po całej mapie aby zminimalizować wieloczłonowe plemiona.
A jeśli mam podać jakieś abstrakcyjne ustawienie którego nie było a chciałbym zagrać to.. limit 2 szlachciców per wioska + brak ms. Trochę więcej barbarzyństwa by było i może ułatwiłoby to troszkę obrone (w porównaniu do braku ms i dostępnych ułatwień na karety).
Farma: nie/ograniczona.
MS: zawsze grałem z ale patrząc na powszechność botów na ms może tym razem bez (nie pamiętam już kiedy grałem na takich ustawieniach).
Rycerze: wielu.
Kościoły: tak (uważam że jak na strategie to ustawienie jest na plus)
Szybkość: jak duży świat to pewnie powyżej 2. Jak mały to może lekko mniej.
Ograniczenie wsparcia w obrębie plemienia (ostatnio widziałem że któryś ze światów wyszedł z nieograniczonym wsparciem - to zabiłoby serwer).
Blokada składów jak najwcześniej (chyba że k99 to może i później) Dobrze jakby zamiast wieku świata ten parametr przestawić na czas gry danej osoby (aby na obrzeżach mogły powstawać nowe plemiona a osoby które dołączyły później mogły później dołączyć). Przy zaczęciu od nowa out z plemienia i możliwość dołączenia do innego.
Warunek zwycięstwa 60/70%. Jak z blokada to nie widzę sensu przedłużać okresu darm.
Technologie: proste zbadane/nie zbadane
Limit większy (aby zrównoważyć szybkie zamknięcie składu).
Brak możliwości przenoszenia się. Brak wyboru kierunku (ekipy na wstępnym, później z mapy). Duża mapa i rozwalenie po całej mapie aby zminimalizować wieloczłonowe plemiona.
A jeśli mam podać jakieś abstrakcyjne ustawienie którego nie było a chciałbym zagrać to.. limit 2 szlachciców per wioska + brak ms. Trochę więcej barbarzyństwa by było i może ułatwiłoby to troszkę obrone (w porównaniu do braku ms i dostępnych ułatwień na karety).
Ostatnia edycja: