Nie sądziłem, że ludzie będą głosowali na 23.
To już lepsza byłaby 24-8 i 8h, niż 23-8 xd
Albo 1:00-9:00
@kmicic na emeryture. nie slucha ludzi. nie chcemy farmy a ten dalej swoje i jeszcze 10 rycerzy.
Ja chce farmę i rycerzy@kmicic na emeryture. nie slucha ludzi. nie chcemy farmy a ten dalej swoje i jeszcze 10 rycerzy.
Gracze i ekipy nie wystartują na ustawieniach do czterech liter xd najbardziej skillowe by było brak rycka + bonus od 0 do 7, no ale śpiochy by narzekały a gra stała by się dla no-life - z drugiej strony kto teraz gra bez coopa. Właściwie to pozostaje tylko spisać nicki typów co głosowali za długim bonusem, aby sobie pospać xd potencjalna lista diod zrobiła się samaTo będzie szok, ale może jednak o poziomie świata decydują gracze/ekipy a nie ustawienia bonusu nocnego? <pytanie retoryczne>
Jasne, ale ustawienia które mają znaczenie to farma/brak, ewentualnie milisekundy on/off i kościoły/wieże. Nikt się nie ogląda na bonus nocny i prędkość świata. Co do rycerza, on specjalnie wiele nie zmienia. Takie gadanie o bonusie jak słusznie zauważyłeś to są wymysły osób pozbawionych życia w świecie rzeczywistym lub osób co częściej niż rzadziej grają w 2,3,4 osoby na koncie bo inaczej nie potrafią. Nie ma to nic wspólnego z żadnym skillem a jest jedynie patologią. Dobrze że ankiety zdecydowały ograniczyć ten elementGracze i ekipy nie wystartują na ustawieniach do czterech liter xd najbardziej skillowe by było brak rycka + bonus od 0 do 7, no ale śpiochy by narzekały a gra stała by się dla no-life - z drugiej strony kto teraz gra bez coopa. Właściwie to pozostaje tylko spisać nicki typów co głosowali za długim bonusem, aby sobie pospać xd potencjalna lista diod zrobiła się sama
Jak to nikt dla mnie farma i prędkość to podstawaJasne, ale ustawienia które mają znaczenie to farma/brak, ewentualnie milisekundy on/off i kościoły/wieże. Nikt się nie ogląda na bonus nocny i prędkość świata. Co do rycerza, on specjalnie wiele nie zmienia. Takie gadanie o bonusie jak słusznie zauważyłeś to są wymysły osób pozbawionych życia w świecie rzeczywistym lub osób co częściej niż rzadziej grają w 2,3,4 osoby na koncie bo inaczej nie potrafią. Nie ma to nic wspólnego z żadnym skillem a jest jedynie patologią. Dobrze że ankiety zdecydowały ograniczyć ten element
No to co podałeś to ma fundamentalne wpływy na late game. A wcześniej jednak no są mid-game pośrednie i early game. Rycerze i bonus ma fundamentalny wpływ na pierwszy etap rozgrywki, bo daje graczom czas na reakcje. Brak rycerza bardzo utrudnia obronę na start, bo jak zaczną grube z bliska lecieć to masz minuty na reakcje. Jak masz bonus do 7 i pierwszy gruby wyleci o 5:15 to masz tylko 1h i 45 minut na reakcje, gdzie dużo osób albo jeszcze śpi, albo wstaje do pracy i wejdzie później. A każda minuta się liczy. Z ryckami jak dasz info o 6:20 to jeszcze dużo deffa zdąży, jak nie ma rycka to o tej godzinie modlisz się aby kliny siadły. Na early każdego można zdjąć niezależnie od skilla jak masz do tego odpowiednie środki i częśto to już wyklucza gracza do dalszej gry. Nie mniej dużo masz racji - jednak uczulam, że smak całej potrawy może zawalić jeden składnik ;p kościoły na start to są olewane bo nie robią większego problemu, farma i msy ma chyba najważniejsze znaczenie spośród wszystkich ustawieńJasne, ale ustawienia które mają znaczenie to farma/brak, ewentualnie milisekundy on/off i kościoły/wieże. Nikt się nie ogląda na bonus nocny i prędkość świata. Co do rycerza, on specjalnie wiele nie zmienia. Takie gadanie o bonusie jak słusznie zauważyłeś to są wymysły osób pozbawionych życia w świecie rzeczywistym lub osób co częściej niż rzadziej grają w 2,3,4 osoby na koncie bo inaczej nie potrafią. Nie ma to nic wspólnego z żadnym skillem a jest jedynie patologią. Dobrze że ankiety zdecydowały ograniczyć ten element