Świat 200 (07) Parametry nocy

Jakie parametry nocy?


  • W sumie głosujących
    687
  • Głosowanie zakończone .

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.110
Długość nocy nigdy w tej grze się nie liczyła. Ludzie zawsze śpią tyle samo. Jedynym istotnym parametrem dla nocnych polowań jest czas dotarcia wojsk. Im wolniejsze tym większy bonus dla obrońcy i tym mniej skillowy świat, podobnie jak z milisekundami. A im wolniejszy świat tym mniej walk a więcej nagabywania na PW.
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.110
@offtop będzie jeszcze jakiś świat gdzie można ustawić sobie swoje przedziały bonusu nocnego? To było…. Ciekawe
 

Szeryf z Nottingham

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.306
To będzie szok, ale może jednak o poziomie świata decydują gracze/ekipy a nie ustawienia bonusu nocnego? <pytanie retoryczne>
 
Wynik reakcji
598
To będzie szok, ale może jednak o poziomie świata decydują gracze/ekipy a nie ustawienia bonusu nocnego? <pytanie retoryczne>
Gracze i ekipy nie wystartują na ustawieniach do czterech liter xd najbardziej skillowe by było brak rycka + bonus od 0 do 7, no ale śpiochy by narzekały a gra stała by się dla no-life - z drugiej strony kto teraz gra bez coopa. Właściwie to pozostaje tylko spisać nicki typów co głosowali za długim bonusem, aby sobie pospać xd potencjalna lista diod zrobiła się sama
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.110
Chciałem wyjaśnić ale Pietrek był szybszy <szampan> Dodam że nawet pros na niesprzyjających ustawieniach niewiele zdziała.

PS. Wiele osób gra bez coopa, w tym ja
 

Szeryf z Nottingham

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.306
Gracze i ekipy nie wystartują na ustawieniach do czterech liter xd najbardziej skillowe by było brak rycka + bonus od 0 do 7, no ale śpiochy by narzekały a gra stała by się dla no-life - z drugiej strony kto teraz gra bez coopa. Właściwie to pozostaje tylko spisać nicki typów co głosowali za długim bonusem, aby sobie pospać xd potencjalna lista diod zrobiła się sama
Jasne, ale ustawienia które mają znaczenie to farma/brak, ewentualnie milisekundy on/off i kościoły/wieże. Nikt się nie ogląda na bonus nocny i prędkość świata. Co do rycerza, on specjalnie wiele nie zmienia. Takie gadanie o bonusie jak słusznie zauważyłeś to są wymysły osób pozbawionych życia w świecie rzeczywistym lub osób co częściej niż rzadziej grają w 2,3,4 osoby na koncie bo inaczej nie potrafią. Nie ma to nic wspólnego z żadnym skillem a jest jedynie patologią. Dobrze że ankiety zdecydowały ograniczyć ten element
 

Dowgirt

Topornik
Wynik reakcji
38
Jasne, ale ustawienia które mają znaczenie to farma/brak, ewentualnie milisekundy on/off i kościoły/wieże. Nikt się nie ogląda na bonus nocny i prędkość świata. Co do rycerza, on specjalnie wiele nie zmienia. Takie gadanie o bonusie jak słusznie zauważyłeś to są wymysły osób pozbawionych życia w świecie rzeczywistym lub osób co częściej niż rzadziej grają w 2,3,4 osoby na koncie bo inaczej nie potrafią. Nie ma to nic wspólnego z żadnym skillem a jest jedynie patologią. Dobrze że ankiety zdecydowały ograniczyć ten element
Jak to nikt dla mnie farma i prędkość to podstawa
 
Wynik reakcji
598
Jasne, ale ustawienia które mają znaczenie to farma/brak, ewentualnie milisekundy on/off i kościoły/wieże. Nikt się nie ogląda na bonus nocny i prędkość świata. Co do rycerza, on specjalnie wiele nie zmienia. Takie gadanie o bonusie jak słusznie zauważyłeś to są wymysły osób pozbawionych życia w świecie rzeczywistym lub osób co częściej niż rzadziej grają w 2,3,4 osoby na koncie bo inaczej nie potrafią. Nie ma to nic wspólnego z żadnym skillem a jest jedynie patologią. Dobrze że ankiety zdecydowały ograniczyć ten element
No to co podałeś to ma fundamentalne wpływy na late game. A wcześniej jednak no są mid-game pośrednie i early game. Rycerze i bonus ma fundamentalny wpływ na pierwszy etap rozgrywki, bo daje graczom czas na reakcje. Brak rycerza bardzo utrudnia obronę na start, bo jak zaczną grube z bliska lecieć to masz minuty na reakcje. Jak masz bonus do 7 i pierwszy gruby wyleci o 5:15 to masz tylko 1h i 45 minut na reakcje, gdzie dużo osób albo jeszcze śpi, albo wstaje do pracy i wejdzie później. A każda minuta się liczy. Z ryckami jak dasz info o 6:20 to jeszcze dużo deffa zdąży, jak nie ma rycka to o tej godzinie modlisz się aby kliny siadły. Na early każdego można zdjąć niezależnie od skilla jak masz do tego odpowiednie środki i częśto to już wyklucza gracza do dalszej gry. Nie mniej dużo masz racji - jednak uczulam, że smak całej potrawy może zawalić jeden składnik ;p kościoły na start to są olewane bo nie robią większego problemu, farma i msy ma chyba najważniejsze znaczenie spośród wszystkich ustawień
 
Ostatnia edycja:
Do góry