Łączenie Wojska

  • Rozpoczynający wątek sirMAD
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się ten pomysł?

  • Jestem na tak!

    Głosy: 20 27,4%
  • Nie podoba mi się.

    Głosy: 51 69,9%
  • Nie mam zdania.

    Głosy: 2 2,7%

  • W sumie głosujących
    73
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam. Nie wiem czy był już taki pomysł ale chciałbym go chociaż zaproponować. Chodzi mi o łączenie wojska tzw. ACS z gry Ogame. Miało by to polegać na np. W okolicy jest dwóch sojuszników i chcą razem zaatakować gracza X. Załóżmy gracz A który ma bliżej do gracza X (atakowanego) wysyła swoją armie załóżmy 2k LK, 5k TOP i 100 taranów, natomiast gracz B wysyła swoją armię w podobnym czasie co gracz A liczącą 1k LK, 2,5k TOP i 80 katapult. Kiedy wojska są w drodze jeden z graczy wchodzi w zakładkę wojska w placu i klika Połącz wojska z partnerem obok byłby by napisane z kim. (było by to tylko możliwe tylko jeśli gracze A i B byli by zapisani do przyjaciół). Wojsko które by miało dość szybciej do ofiary zwolniło by do tego samego czasu wojska które miało by normalnie dojść jako drugie. Na raporcie było by napisane w kolumnach wojska gracza A i B i ich nicki i szczegóły ataku . Czyli łączna ilość wojsk która by doszła w tym samym czasie była by liczbą 3k LK, 7,5 TOP, 100 taranów i 80 katapult.
Myślę że by to bardzo uatrakcyjniło grę. W końcu agresorzy i obrońcy mieli by wyrównane szanse ponieważ obrońcy mogą dostawać posiłki a agresorzy nie. Gra stała by się ona bardziej emocjonująca i ciekawsza, no i najważniejsze gracze mogli by się bardziej integrować. Co sądzicie o takiej opcji?
 

DeletedUser100488

Guest
głos na nie
dlatego że np: gracz A ma 500pkt gracz B ma 10k i farmi gracza A a kolega gracza A gracz C ma 500k pkt Gracz A wysyła 10pików na gracza B wtedy dołańcza sie gracz C który do gracza B ma 300h drogi i wtedy by ten gracz C miał do niego tylko 30min wtedy było by nie fer
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
wielkie NIE
to nie ogame - mi się w plemionach podoba właśnie to że można łączyć defa, a offa nie

po pierwsze primo :)))- wojska i tak są uwiązane do konkretnej wioski, więc manewrowanie jest ograniczone póki co w znacznym zakresie
po drugie primo:)))- dlatego że off szybciej się rekrutuje
a po trzecie primo:)))- dlatego że można w ostateczności stracić wioskę, więc jakieś ograniczenia dla agresora muszą być

podejrzewam że dla wielu graczy plemiona z ACS to coś takiego jak ogame bez tej funkcji
czyli raczej zabawka której żywotność dobiegła końca
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
głos na nie
dlatego że np: gracz A ma 500pkt gracz B ma 10k i farmi gracza A a kolega gracza A gracz C ma 500k pkt Gracz A wysyła 10pików na gracza B wtedy dołańcza sie gracz C który do gracza B ma 300h drogi i wtedy by ten gracz C miał do niego tylko 30min wtedy było by nie fer

Przecież napisałem że gracz A który by miał krótszą drogę od partnera B na gracza C i tak by miał taką sam czas dojścia jak gracz który ma dalej a nie bliżej czyli gracze by szli na niego 300h a nie 30 min ;p!
 

DeletedUser73475

Guest
jestem na nie ,powód prosty szanse na obrone bliskie zeru w przypadku gdy ktos by puszczał ze swoich dajmy na to 300 wiosek offy razem ,nie ma co gdybac zresztą ,pomysł nie do zaakceptowania
 

CartoonNetwork

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
0
Jestem na NIE.

Czemu? Otóż:
1. Agresor łączy xxx swoich offów i rozwala obrońce.
2. Patrz wyżej.
To wszystko - dziękuje.
 

DeletedUser121859

Guest
niee to popsuje rywalizacje a pozatym styl 6.0 bd tam te armie wojskowe czy coś tam chyba obozy nie pamietam dobrze,
to tak sie pobawicie
 

DeletedUser100488

Guest
Przecież napisałem że gracz A który by miał krótszą drogę od partnera B na gracza C i tak by miał taką sam czas dojścia jak gracz który ma dalej a nie bliżej czyli gracze by szli na niego 300h a nie 30 min ;p!

to teraz napisze drógi przykład jest akcja na gracza A ma on w wiosce 100 pików gracze B,C,D,E,F atakują gracza każdy wysyła małą ilość wojska łączą sie i atakują wtedy gracz A nie miał by wystarczająco wojska żeby obronić się tyle łączenia wojsk
 

DeletedUser131133

Guest
Obozy wojskowe działają na podobnym pomyśle łączenia armii. Na NIE.
 

DeletedUser138929

Guest
Aja jestem w przeciwieństwie do wszystkich na tak.
Przede wszystkim dlatego że jak obrońca ma dobrych przyjaciół to dostaje czasami taką pomoc, że nie da się przejść.
Po drugie walki byłyby zdecydowanie ciekawsze (już sobie wyobrażam te raporty :d)
 

DeletedUser137903

Guest
Było jużwiele takich tematów , zbyt duże ułatwienie dla agresorów i napków , na NIE .
 

DeletedUser96857

Guest
Ja tez jestem na tak poniewaz to fajny pomysl :D a teraz ro powiem tak do dopracowania malego tak zeby mozna by bylo to zrobic tez przy wsparciu :)
 

DeletedUser

Guest
Jestem na nie! Kolejny pomysł, który chce tę grę zmienić i zepsuć...
 
Status
Zamknięty.
Do góry