DeletedUser
Guest
Wielu z nas być może próbowało atakować danego gracza grupowo i starało się, aby ich ataki doszły do wroga równo ze sobą. Otóż można by wprowadzić opcję łączenia ataków. Przykładowy przebieg takiej operacji:
1. Osoba organizuje atak i ,,wykłada" swoje wojska do puli.(atak nie jest jeszcze wysłany)
2. Inne osoby osoby mogłyby dołączyć do ataku i wyłożyć swoje wojska. Wtedy wędrowałyby one do wioski organizatora.
3. Organizator zatwierdzałby atak i wszystkie wojska naraz by ruszyły z wioski organizatora.
4. Każdy traciłby tyle samo wojska.
5. Podział łupów w zależności od tego, ile kto wyłożył wojska.
Oczywiście istniałoby ograniczenie jeśli chodzi o siłę wroga, ilość graczy w jednym ataku itp.
W ten sposób bycie członkiem plemienia miałoby jakiś sens, a nie tylko do pomocy w obronie.
1. Osoba organizuje atak i ,,wykłada" swoje wojska do puli.(atak nie jest jeszcze wysłany)
2. Inne osoby osoby mogłyby dołączyć do ataku i wyłożyć swoje wojska. Wtedy wędrowałyby one do wioski organizatora.
3. Organizator zatwierdzałby atak i wszystkie wojska naraz by ruszyły z wioski organizatora.
4. Każdy traciłby tyle samo wojska.
5. Podział łupów w zależności od tego, ile kto wyłożył wojska.
Oczywiście istniałoby ograniczenie jeśli chodzi o siłę wroga, ilość graczy w jednym ataku itp.
W ten sposób bycie członkiem plemienia miałoby jakiś sens, a nie tylko do pomocy w obronie.