Łączenie ataków

  • Rozpoczynający wątek kuba971125
  • Data rozpoczęcia

Czy twoim zdaniem jest to dobry pomysł?

  • Tak

    Głosy: 11 22,4%
  • Nie

    Głosy: 38 77,6%

  • W sumie głosujących
    49
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Wielu z nas być może próbowało atakować danego gracza grupowo i starało się, aby ich ataki doszły do wroga równo ze sobą. Otóż można by wprowadzić opcję łączenia ataków. Przykładowy przebieg takiej operacji:
1. Osoba organizuje atak i ,,wykłada" swoje wojska do puli.(atak nie jest jeszcze wysłany)
2. Inne osoby osoby mogłyby dołączyć do ataku i wyłożyć swoje wojska. Wtedy wędrowałyby one do wioski organizatora.
3. Organizator zatwierdzałby atak i wszystkie wojska naraz by ruszyły z wioski organizatora.
4. Każdy traciłby tyle samo wojska.
5. Podział łupów w zależności od tego, ile kto wyłożył wojska.

Oczywiście istniałoby ograniczenie jeśli chodzi o siłę wroga, ilość graczy w jednym ataku itp.

W ten sposób bycie członkiem plemienia miałoby jakiś sens, a nie tylko do pomocy w obronie.
 

DeletedUser168199

Guest
Właśnie kordiasz o czym mówisz bo nie bardzo rozumiem ?:confused:
 

DeletedUser163071

Guest
pomysł z obozami wojskowymi nie wypalił a więc czemu taki beznadziejny pomysł miał by wypalić???
 

DeletedUser109750

Guest
Pomysł poroniony, obrona stałaby się jeszcze trudniejsza niż jest teraz. A jak chcesz pomóc komuś ofensywnie to po prostu wyślij off
 

DeletedUser168199

Guest
aaa, obozy wojskowe już pamiętam :p Jestem na tak, mimo, że kiedyś obozy nie wypaliły to może teraz byłoby inaczej :)
 

DeletedUser98935

Guest
nie nie nie nie nie
beczy.gif



Wielu z nas być może próbowało atakować danego gracza grupowo i starało się, aby ich ataki doszły do wroga równo ze sobą. Otóż można by wprowadzić opcję łączenia ataków. Przykładowy przebieg takiej operacji:
1. Osoba organizuje atak i ,,wykłada" swoje wojska do puli.(atak nie jest jeszcze wysłany)
2. Inne osoby osoby mogłyby dołączyć do ataku i wyłożyć swoje wojska. Wtedy wędrowałyby one do wioski organizatora.
3. Organizator zatwierdzałby atak i wszystkie wojska naraz by ruszyły z wioski organizatora.
4. Każdy traciłby tyle samo wojska.
5. Podział łupów w zależności od tego, ile kto wyłożył wojska.

Oczywiście istniałoby ograniczenie jeśli chodzi o siłę wroga, ilość graczy w jednym ataku itp.

W ten sposób bycie członkiem plemienia miałoby jakiś sens, a nie tylko do pomocy w obronie.

O to następna strona strategii, którą chcecie okaleczyć - planowanie ataków synchro grupowych.
Idę się zabić, albo jak tak dalej pójdzie przerzucę się na sadzenie warzywek w ogródku online
confused1.gif
 

DeletedUser

Guest
NIE

To odbiera zbyt wiele, brak współpracy w plemieniu, brak pracy współplemieńców, zero satysfakcji z akcji, świadomość że tak zorganizowaną akcje może przeprowadzić byle masówka z noobków itp...
 

DeletedUser165130

Guest
No właśnie, teraz jest współpraca, bo ten wyśle to o tej godzinie, a ten wyśle tamto o tamtej godzinie.

Na nie.
 

DeletedUser

Guest
Nie przeczytałem żeby się nie pogrążyć jeszcze bardziej! NIE
 

DeletedUser144395

Guest
jest ze mną źle...
Zaczynają mnie smieszyc takie durne pomysły;/
 

DeletedUser33073

Guest
Widocznie autor posta nie zdaje sobie sprawy jakby to wyszło "w praniu".
Jak już moi poprzednicy wspomnieli świat z "Obozem Wojskowym" (jak to wówczas nazwano) już kiedyś wystartował i okazał się wielkim niewypałem, dlatego gdybanie nad powrotem tego rozwiązania nie ma sensu :)
 

DeletedUser

Guest
nie nie nie nie nie
beczy.gif





O to następna strona strategii, którą chcecie okaleczyć - planowanie ataków synchro grupowych.
Idę się zabić, albo jak tak dalej pójdzie przerzucę się na sadzenie warzywek w ogródku online
confused1.gif

Sadzenie warzywek online? Hmmm... Wiejskie życie na nk. ^.^
Co do pomysłu, nie.
 

DeletedUser135398

Guest
obozy same w sobie wypaliły, grałemn na 42 z obozami, było bardzo fajnie, do dziś tam gram.. obozy nie wypaliły od strony technicznej, znikające wojo etc.
 
Status
Zamknięty.
Do góry