Wyniki wyszukiwania

  1. [Pasek] Hermitowskie Obstawy

    @hermitowski da radę coś pomyśleć o tym co powyżej napisane ?
  2. Skrypt do AF

    Cześć, Piszę z prośbą(mam nadzieje że to dobry dział) o napisanie łatwego skryptu do AF skrypt miałby zliczać ilość potencjalnych surowców, skrypt by pomógł podjąć szybko decyzję czy korzystać z A czy z B w AF
  3. [Pasek] Zapełnianie spichlerza wersja 2

    da się zmienić coś w kodzie żeby napisać 2*spichlerz ? :D nie znam się niestety na tym, a ułatwiło by to troche zycie w sytuacji gdy mamy sporo wiosek a chcemy monet tłuc w jednej, bo bonus do flagi jest odpalony :D
  4. [Pasek] Zapełnianie spichlerza wersja 2

    jak ustawić żeby zapełnił się np do 10000000% ? tzn ponad 100% ? ze skryptem jest łatwiej niż ręcznie, ale jest blokada i więcej niż 100% nie umiem ustawić ? :(
  5. Wersja 8.49 - komentarze

    coś się zmini z tym czatem? czy to już koniec "usprawniania" ? :(
  6. [Przeglądarka] [szukam] giełda premium na wierzchu

    Czy istnieje jakiś skrypt który zrobił by coś takiego lub podobnego jak zamieszczam na screenie ?
  7. skrypt surowców

    ale skopiowanie wątku na forum w do ang plemion chyba nie jest zabronione ? ;P
  8. skrypt surowców

    hahaha co ? niby dlaczego nie ? możesz dać link do polskiego forum gdzie ktoś z adminow cos mowil ?
  9. NOWY ŚWIAT na starych dobrych zasadach

    "Odp. Gdy będzie to ustalone, to poinformujemy o tym na stronie głównej www.plemiona.pl, dodając przy okazji link do tematu na forum, w którym będą podane szczegółowe parametry jego konfiguracji." "Informuję, że wszystkie kolejne tematy zawierające tego typu pytania będą bezlitośnie usuwane, zaś...
  10. NOWY ŚWIAT na starych dobrych zasadach